Online reading:

web stats

26 Φεβ 2007

SSDD


Μετά από μήνες να μαι πάλι σε γνώριμα μέρη.Στο Πολυτεχνείο και στο Μηχανογραφικό κέντρο.Εδω συνηθως ερχομαι για να εκτυπωσω σημειωσεις,να σερφαρω μιας και η ταχυτητα ειναι η τριπλασια απο αυτη που εχω σπιτι και επισης κανω και το εργαστηριακο μερος μερικών μαθημάτων.

Μου ειχε λειψει να ξυπναω απο της επτα το πρωι,να ετοιμαζομαι και να τρεχω στην πλατεία της Αγορας για να παρω το λεωφορείο.
Ανανέωση πάσου δεν έχω κάνει ακόμα αφου η σχολη ήταν κλειστή αρκετούς μήνες και σημερα που πηγα γινόταν Ο χαμός.Φοιτητές σαν και εμένα που αδημονούν για τα μαθηματα και το εξαμηνο ειχαν πάει στην γραμματεια για να ρωτησουν τι επρόκειτο να γινει με την σχολη, με τις εργασιες,με το διδακτορικο τους,φοιτητες Erasmus .Καθηγητες στην σχολη ουτε για δειγμα.Συνθήματα παντου,στο εδαφος,στους τοιχους.Συνθήματα που καταστρέφουν την ομορφιά αυτης της σχολης,συνδυασμένα με αφισες.
Για δες και εγω καιρό που διάλεξα να πάρω πτυχίο!
Καλά εμένα δεν με φοβάμαι.Αν δεν το παρω του χρόνου,θα το πάρω τον επόμενο ...κάποια στιγμή θα το πάρω.Υπάρχουν όμως φοιτητές που έρχονται από την άλλη ακρη της Ελλαδας και του κόσμου (Erasmus) για να σπουδάζουν εδώ και μόνο αυτό δεν κάνουν.Να χρωστάνε ένα και δύο μαθήματα για να τελειώσουν και να μην μπορούν να κάνουν κάτι.Αυτοί που δεν συμφωνούν με την κατάληψη είναι πολλοί.Αλλά το πολιτικό τους πιστεύω δεν τους αφήνει να ψηφίσουν κατά για να μην τους κράξουν.Δεν ξέρω.Την άποψη μου την έχω πει.Δεν ειμαι υπερ του Αρθρου 16 αλλα και αυτο που γίνετε μονο κακο κάνει στην παιδεία.Το να χάσουμε ενα ακόμα εξάμηνο δεν νομίζω πως θα αναγκάσει την Κα.Γιαννάκου να αλλαξει πλεύση.Τα κάνουν χειρότερα.Γινόμαστε ρεζίλι στα πανεπιστήμια του εξωτερικου,μιας και οι φοιτητες μέσω του προγράμματος ανταλλαγής φοιτητών (Erasmus),θα πανε στις σχολές τους και θα διαδώσουν την ανοργανωσιά και την κατάσταση των σημερινών δημόσιων πανεπιστημίων.

Δεν θα γίνει μάθημα σήμερα.
Γιατί να γίνει άλλωστε.;Αύριο το πρόγραμμα έχει πάλι συνέλευση και όλοι ξέρουν πως θα ξανακλείσει η σχολή.Φοβάμαι πως αν ξανακλείσει για άλλη μια άντε δυο βδομάδες αυτό ήταν.Γεια σου εξάμηνο!!
Πάω στις συνελεύσεις και κάθε φορά το μετανιώνω.Φωνές,καφέδες να εκσφενδονίζονται πάνω σε εκείνον που μιλάει,η μία παράταξη να γιουχάρει την άλλη.Κατά τα άλλα δημοκρατικές διαδικασίες.
Πούτσες μπλε,κοκκινες και πράσινες σε πουά βαζάκια με ροζ κορδέλα!
Με πιάνει το κεφάλι μου σε κάθε συνέλευση.Όταν βλέπω πως τα άτομα της ΠΚΣ (ή ΚΝΕ) και Ενωτικών γεμίζουν σχεδόν όλο το αμφιθέατρο,ρωτάω κάποιον για την προταση που κατεβάζουν και μετα βουρρρρρ για λεωφορείο και σπιτακι μου.Τα πράγματα είναι απλά.
Αυτή την φορά όπως και όλες τις άλλες,κατεβαίνουν με κατάληψη.
Δεν θα πάω αύριο.
'Εχω και δουλειές να κάνω και δεν έχω καμία όρεξη να ακούω τον κάθε Ενωτικό και ΠουΚουΣίτη να καταθέτει τις απόψεις του κουμουνιστικού κινήματος που είναι οι ίδιες πάντα.Ακούγετε ρατσιστικό,προκατειλημμένο;Α ναι;Εξαιτίας τους έχω χάσει εξάμηνα,χωρίς κανένα αποτέλεσμα απο αυτές τις καταλήψεις.Έχω βαρεθεί να γεμίζουν τα πνευμόνια μου καπνό τσιγάρου στο γεμάτο αμφιθέατρο,έχω βαρεθεί να τρώω στο κεφάλι μου κάθε είδους αντικείμενο και στο τέλος το αποτέλεσμα να είναι το αναμενόμενο.Νισάφι πια!!
Εγώ θα ρωτούσα κάτι.Πόσοι από αυτούς που φωνάζουν και πάνε στις πορείες θα μείνουν για μεταπτυχιακό εδώ και πόσοι θα πάνε στο εξωτερικό;έχουμε καλά μεταπτυχιακά προγράμματα εδώ,από τα καλύτερα θα έλεγα.Αλλά γιατί πάνε στο εξωτερικό;Τεεεσπππααα πάω στην βιβλιοθήκη ,να δανειστώ κανένα βιβλίο μπας και ξεστραβωθώ σε μαθήματα που με δυσκολεύουν Ναι,διαβάζω και ενημερώνομαι ακόμα και με κατάληψη.Στο λύκειο βέβαια ούτε που θα τολμούσα να σκεφτώ έξτρα διάβασμα (στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα).Ας τα αφήσω όμως αυτά γιατί τα νεύρα μου θα γίνουν κορδέλες.

Το Σαββατοκύριακο ήταν ήρεμο,χαλαρό.Ειναι οι μονες μέρες που μπορούμε να ξεφύγουμε απο το καθημερινό αγχος,τις υποχρεώσεις.Το Σαββατο είχε τις συνηθησμένες ασχολίες μας οπως συναντηση "ταβανιού" και μαθημα χορου.
Η Κυριακή δεν είχε την συνηθισμένη εκδρομη.Ειχε χουχουλιασμα,κινουμενα σχεδια,ταινια και χουχουλιασμα.Το χρειαζόμασταν.Ο καλός μου το είχε ανάγκη μιας και είναι εργασιομανής με πολλες υποχρεώσεις όλη την βδομάδα και εγώ ήθελα ηρεμία αφού στο σπίτι δεν την είχα.

Ακόμα και τώρα που γράφω,ειμαι σίγουρη πως στο σπίτι η ατμοσφαίρα είναι ηλεκτρισμένη.Την αιτία σας την έχω πει.Δεν έχει αλλάξει κάτι.Χειρότερα έχουν γίνει.
Διαπλοκές,κατηγορίες μέσω ανυπόστατων αναφορών,πισώπλατα μαχαιρώματα από ανθρώπους που επιβιώνουν μέσω αυτών.Η μητερα μου θα κινηθεί μεσω δικηγόρων.Οχι για να γυρισει πισω στην δουλεια της,αυτο της το απεκλεισε ο Νομαρχης,αλλα για να πει τα πραγματα οπως έχουν και όχι οπως θελουν άλλοι επειδη ετσι βολευει.Την έχουν "πυροβολήσει" με ψευτιές,την έχουν προδωσει άτομα που εξακολουθουν να την πλησιαζουν μηπως και τελικα δικαιωθει.
Την συμβουλεψα να μην ασχοληθεί και να περιμενει την απαντηση για την περιφερεια Κρήτης.
Το βλεπει και η ιδια.Ειναι μεγαλο κύκλωμα.Φανηκε σε προσφατη συνεντευξη τύπου.Θελω να γραψω πολλα.Παρα πολλα.

Μια ερωτηση θα κανω για να το ψαξει ο δημοσιογραφος και φιλος της μαμας που υποθετω διαβαζει το μπλογκ μου.
Πως γινετε ο κ.Σ (πρωην συναδελφος της μητερας μου),ο αδελφος του και ο πατερας του να εχουν 10 (καπου εκει) ριζες ελιες και να δηλωνουν τονους λαδι,με αποτελεσμα να παιρνουν γερες επιδοτήσεις;Σημείωση: ο αδελφος εργαζετε στην Ενωση Σφακίων και Αποκορώνου.
Πως γίνετε ο τωρινος διευθυντης,πριν γίνει διευθυντής,αλλα και τωρα,απλα να υπογραφει για να δινει το παρων στην εργασια του και μετα να πηγαινει στο μαγαζι που εχει;
Πως γίνετε να υπαρχει ο κυριος Τζογανιδης στην λαικη αγορα ως *"νταβατζης" (με τις ευλογιές του πρωην Νομαρχη (ισως και του νυν)) αλλα και ως λαικατζης;Με τι δικαιολογια ειναι λαικατζης,εχοντας τρεις παγκους;Ναι χρηματιζετε ως προστατης λαικης ,απο τους δημοτικους αστυνομικούς και την Νομαρχιακη αυτοδιοίκηση,απειλωντας τους πως αν δεν πληρώνουν θα τους παρει την αδεια.
Γιατι δεν παραδιδουν στην μητερα μου τις ψευδής αναφορές που εκανε ο νυν διευθυντης της;Τι φοβουνται;

Τελικά,δεν ήταν μία ερώτηση ήταν πολλές.Πήρα φόρα ;ρ

Αυτη την φορά δεν θα σβησω και δεν θα αλλαξω τιποτα.Η μητερα μου δεν θα μαθει για οσα εγραψα γιατί ξερω πως δεν το εγκρινει.

Θελω καποιος να ψαξει για την διαφθορα στην λαικη αγορα.Να τους ξεσκεπασει όλους αυτους τους "δηθεν".Δεν τους αντεχω άλλο.Δεν μπορώ την αδικία γαμώτο,δεν την μπορώ.Ετσι είναι η ζωή θα μου πείτε,ο ισχυρός πάντα νικάει.
Πειράζει ομως που θέλω να πανε στα τσακίδια;Πειραζει που θέλω να την ευτυχια στην οικογενεια μου;Δεν ζηταει παραλογα πραγματα.Θελει την θεση της πισω.Θελει αυτο που δικαιουτε.Θελει ηθικη ικανοποιηση...

Μακαρι να μπορουσα να κανω κατι.Μακαρι..Θελω να την δω να χαμογελάει..

Με λενε Ευγενια και ειμαι σκατά.
Περαστικά μου..

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο ισχυρός δεν νικάει πάντοτε. Νικάει όταν οι πολλοι και "ανίσχυροι" πιστέψουν ότι είναι ανίσχυροι και δεν κάνουν τίποτε γι'αυτό. Όπως και στα πανεπιστήμια όπου οι πολλοί νομίζουν ότι είναι ανίσχυροι και δεν ψηφίζουν καν για να εκφράσουν την άποψή τους, έτσι και σε κάθε άλλο χώρο. Το αντίθετο της δικαιοσύνης, της ισονομίας, της δημοκρατίας και της αλήθειας δεν είναι η αδικία, η ανισότητες, ο αυταρχισμός και το ψέμα. Είναι η αδιαφορία και η απραξία.

SilentSoul είπε...

"Ο ισχυρός δεν νικάει πάντοτε.."
Μακάρι λοιπόν η μητέρα μου να πετύχει αυτό που θέλει και εμείς να πάρουμε τα πολυπόθητα πτυχία μας,ελπίζοντας η αυριανή συνέλευση να πάει καλά και η απόφαση να βγει κατά της κατάληψης.