Online reading:

web stats

5 Φεβ 2007

Είμαι ακόμα παιδί (Δεν μεγαλωνω)

Είμαι ακόμα παιδί
κι έχω μία ψυχή αθώα
Δεν κοιτώ αριθμούς
ηλικίες, καιρούς και μητρώα

Είμαι ακόμα παιδί
κι έχω πάλι βρεθεί
στο παιχνίδι μου το γνώριμο
κι ας με λένε όλοι ανώριμο

Δεν μεγαλώνω
Μικρός θα μείνω στο δηλώνω
Θα ζώ αντίστροφα τον χρόνο
Θα κάνω πράγματα τρελά
Δεν μεγαλώνω
Μικρός θα μείνω στο δηλώνω
Θα νευριάζω θα θυμώνω
Και θα πετάω στα ψηλά
Δεν μεγαλώνω

Είμαι ακόμα παιδί
και σε κάθε φιλί τρομάζω
Κι αν πολύ σ' αγαπώ
δεν μπορώ να στο πω, δειλιάζω

Είμαι ακόμα παιδί
κι έχω πάλι βρεθεί
στο παιχνίδι μου το γνώριμο
κι ας με λένε όλοι ανώριμο

Δεν μεγαλώνω
Μικρός θα μείνω στο δηλώνω
Θα ζώ αντίστροφα τον χρόνο
Θα κάνω πράγματα τρελά
Δεν μεγαλώνω
Μικρός θα μείνω στο δηλώνω
Θα νευριάζω θα θυμώνω
Και θα πετάω στα ψηλά
Δεν μεγαλώνω..

Δεν υπάρχουν σχόλια: