Online reading:

web stats

6 Φεβ 2007

ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ!!!!

Μην ξανακουσω για μπλε παιδια (οχι δεν μελανιασαν απο το κρυο) και οτι βγαζουν ατομα απο υπήρεσιες που στηριζουν ΠΑΣΟΚισταν για να βαλουν νεοδημοκρατες θα σας παρει ο διαολος και θα σας σηκωσει !!!

Ναι εχω πολλα νευρα.Οχι δεν μετανιωνω για τιποτα που λεω η θα πω στην συνεχεια.
(Δεν μετανιωσα απλα σεβομαι την επιθυμια της μαμας που πριν απο λιγο το διαβασε και γιαυτο εχει πεσει η λογοκρισια που θα δεις παρακατω)

Ηρθε η αποσπαση της μητερας μου.Ειμαι εξοργισμένη για την αδικια που γινετε.
Τα χαμογελα ευτυχιας και οι ελπιδες που ειχαμε για κατι καλυτερο ,εστω μια προαγωγη για εκείνη,οταν βγηκε ο ταδε παπαρολογος παραμυθολόγος και τα λοιπα σε λογος (λογοκρισιας το αναγνωσμα προοοοσχοοομεεεεννν) , αντικατασταθηκαν με απογοητευση και οργη.
Μια γυναικα με 35 χρονια εργασιας, με εκθεσεις αριστες αποσπαστηκε σε μια υπηρεσια που θα επρεπε να πανε αλλοι.

Αρχιζω μια απο τις καταγγελιες εδω.Και ας κανουν οτι θελουν.Να πανε να γαμηθουν!Αν και αυτο ειναι πια ευχη με τοση αγαμια που υπαρχει!Δικος μου χωρος ειναι δικο μου ημερολογιο,αποδειξεις εχω αν εχουν τα κοτσια να αντιμετωπισουν δικαστηρια ,ας τις ζητησουν.
Στα αρχιδια μου!!!Και μην ακουσω οτι δεν εχω.Θελει "αρχιδια "για να ξεπερνας τον θανατο!
Εχω βαρεθει να ερχονται πριν απο τις εκλογες και να ζητανε ψηφο.
Εχω βαρεθει να μου στελνουν μηνύματα οι υποψηφιοι των 2 μεγαλων κομματων..
Υποσχεσεις,θα,χαμογελα υποκρισιας!

ΕΙΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ!!!!



Οποτε ανοιξτε καλα τα ματια σας και ξεκιναω...

Ο ταδε Χ (επεσε λογοκρισια) ο οποίος ανήκει στο χώρο του ΠΑΣΟΚισταν και ενώ είναι υπάλληλος της Δ/νσης Αγροτικής Ανάπτυξης ο Χ (παλι λογοκρισια γαμω το κερατο μου) τον έστελνε να ελέγχει τους αγρότες ως υπάλληλος της Δ/νσης Εμπορίου με αποτέλεσμα
να κατεβαίνει στις Νομαρχιακές και να μαζεύει ψήφους για λογαριασμό του ΠΑΣΟΚισταν απειλώντας τους αγρότες για αφαίρεση αδειών.Ένας άνθρωπος με δύο θέσεις στο δημόσιο και έξω να υπάρχουν ανεργοι και να ζητιανεύουν για μία θέση που στο κάτω κάτω δικαιούνται.

Ξέρω πως γράφοντας εδώ δεν καταφέρνω τίποτα.Δεν θέλω να καταφέρω κάτι.Είμαι τόσο οργισμένη και νιώθω προδομένη.

Διορίστηκε το 1974.Ξέρετε τι ειχαμε τότε ετσι;
Μπήκε στο δημόσιο με την αξία της.Με εξετάσεις.Όχι σαν του ΑΣΕΠ,οι εξετάσεις τότε ήταν καλύτερες.Ήσουν ικανός;είχες γνώσεις; αποδεικνυόταν με γραπτό διαγωνισμό.Ούτε με stage,ουτε με πολιτικές χάρες και γλυψιμο.
Ξεκίνησε ως απλός υπάλληλος στην Κάνιγγος στην Αθήνα,εκεί μέναμε πολλά χρόνια,εκεί ειδα το πρώτο φως της ζωής.Στην Αθήνα.Η περιουσια μας όμως ήταν στα Χανιά οπότε ηθελημένα τότε ζήτησε μετάθεση.

Ότι μετα απο τοσα χρόνια σε αυτό το υπουργείο, θα την μεταφέρανε λόγω πολιτικών σκοπιμοτήτων σε άλλο υπουργείο αυτό δεν τον είχαμε φανταστεί ποτέ.Ειναι τοσο απογοητευμενη.Μια γυναίκα που διαβαζε συνεχως ενημερωνόταν πιστευοντας σε αναβάθμιση τελικα αντι γιαυτο την υποβαθμισαν.Ναι πολιτικες σκοπιμοτητες.Ήταν σε μία υπηρεσία όπου ο ένας υπογραφε και πηγαινε στο μαγαζι του,ο άλλος απο αλλη υπηρεσια ειχε στρογγυλοκαθισει σε ενα γραφειο παιζοντας τον ειδικο,κοινως διπλοθεσιτης,οι υπολοιποι να γλυφουν εκεινους που ειχαν κονε με το πολιτικο καθεστως,για να εχουν την ευνοια,διπλοπροσωπα τέρατα.
Η μητέρα μου δεν χαρίστηκε σε κανένα.Εκανε σοβαρούς ελεγχους,συμβουλευε,βοηθουσε τους πολυτεκνους και τους απορους να κερδισουν μια θεση στην λιστα της λαϊκης( οχι δεν ηταν ο Ρομπεν των δασων και μην γελας σε λεω,ειπαμε λογοκρισα επεσε αρα το κανς το κειμενο μπουρδελο),χωρις ανταλλαγμα παρα ήθελε τις ευχες τους για να ειναι καλα στην υγεια της μιας και εχει χρονια το πρόβλημα της αρρυθμιας.Ετσι ηταν τα πράγματα και ας ακουγετε μελό.

Σαφώς και όσα νιώθω και αισθάνομαι εγώ δεν φτάνουν στο ελάχιστο σε ότι νιώθει εκείνη.Το βλέμμα της,η φωνή της...Δεν πιστευε ποτε πως κατι που αγαπάει που κάνει τόσα χρόνια,θα την αναγκαζε να τρέχει απο τον ενα πολιτικο στον αλλο.

Πιστευω πως εκει ηταν το λαθος των γονιων μου.Δεν θα επρεπε να κανουν τιποτα.Να μην πιστεψουν κανενα.

Οτι εχουν κανει στην ζωη τους αυτοι οι ανθρωποι το κανανε χωρις κανενα βισμα.
Και εγω και ο αδελφος μου δεν διοριστικαμε απο κανενα μπλε η πρασινο κομμα.Τρεξιμο ριξαμε,βοηθησαμε,το αποτελεσμα μηδεν.Μονο η σταμπα των νεοδημοκρατων μας εχει μεινει.
Δεν ντρεπομαι γιαυτο.Αλλοι θα επρεπε να ντρεπονται αλλα αντι γιαυτου καμαρωνουν σαν παγωνια.

Υποθεσεις σαν της μητερας μου πολλές...
Διπλοθεσιτες,χαραμοφαγαδες να χαιρονται και να κινουν τα νηματα.Εχουν βλεπεις το πανω χερι (και το κατω και αναμεσα στα μπουτια ).Ετσι νιωθουν στο γραφειο της μητερα μου τωρα.Πως παροτι κυβερναει η ΝουΔουκισταν (ναι η μαλακινση σε ολο της το μεγαλειο), εκεινοι ως πασοκατζηδες(σαν Μπαοκτζηδες ακουστηκε:ρ) κανουν κουμαντο.Καλα κανουν.Το γυρισα στο πολιτικο ομως και δεν ειναι αυτο το θεμα μας(το γαμησαμε που το γαμησαμε τον κωλο θα αφησουμε;).Δεν ηταν ο λογος της αποσπασης αυτος.Εκεινος που πηρε την θεση της ηταν στο ψηφοδελτιο του Νομαρχογλου Κουκουτσμυαλο και ειναι απλα αποφοιτος Λυκειου,εχει τα μισα χρονια υπηρεσιας απο την μητερα μου και η δουλεια που εκανε πριν στην υπηρεσια ηταν να πηγαινει στο ταχυδρομειο να φερνει την αλληλογραφια στο γραφειο.Οπως το ακουτε.Αυτος θα ειναι ο νεος τμηματαρχης της διευθυνσης εμπορίου στα Χανια.Να τον χαιρομαστε.

Δεν ξέρω τι θα γίνει από εδώ και πέρα.Ξέρω όμως πως αυτο που εγινε "σκότωσε" την μητερα μου.Να γινει προϊσταμένη στην γραμματεία στο υπουργείο συγκοινωνιών.Ένα σκαλί πριν την κορυφή και... την πούλησαν...
Ισως πάλι να ειναι καλύτερα εκει.Τωρα θα δει ποιοι πραγματικα ηταν φιλοι της ,ποιοι θα της σταθουν γιατι οταν της τα ελεγα μου απαντουσε "ασε εσυ δεν ξερεις".Ελα που ηξερα και ξερω ομως και δυστυχως θα απογοητευτει και εκει και εγω θα νιωσω ασχημα που ειχα δικιο.
Αυτο που σιχαίνομαι ειναι οτι οι εναπομείναντες θα τριβουν τα χερια τους αφου τελικα εγινε το δικο τους.Το μοναδικο ατομο που τους πηγε κοντρα και τους πολέμησε μετακινήθηκε.

Την στιγμη που σας γραφω ειναι μεσα στο σαλονι με τον πατερα μου και τηλεφωνουν απο εδω και εκει.
Ακομα το πολεμανε...
Πως λετε να ειμαι τωρα;Σε τι κατασταση;(τυφλα ναχει το κλουβι με τις τρελλες)Δεν περιμενω τιποτα πια απο τους Μεγαλους που καθονται στα τεραστια γραφεια τους με τους παχουλους μισθους,τους υποτιθεμενους "κυριους" που βοηθουν τους πολιτες.Ρουσφετια δεν δωσαμε.Πρωτη φορα που ουτε κουνελια ουτε αρνια κλπ δεν στειλαμε.Λέτε αυτό να φταίει;
Ελλαδα του 2007...Άντε γεια!!

3 σχόλια:

Περιπετών είπε...

Oσο Ευγενία μου διατηρείται η πελατειακή σχέση πολίτη/πολιτικού, τόσο αυτά τα φαινόμενα θα είναι κοινός τόπος. Το πρόβλημα ξεκινάει από εκεί και καταλήγει εκεί. Ακόμη και η "ελπίδα" ή η προσμονή που είχες ακόμη κι εσύ για να γίνει κάτι λόγω αλλαγής πολιτικου προσώπου, κάνει την "πολιτική" ζωή έτσι.

Όσο συνδέουμε οποιαδήποτε διοικητική ή νομική απόφαση με το ποιό κόμμα βρίσκεται στην εξουσία, τόσο η κατάσταση αυτη θα διαιωνίζεται. Επιτέλους πρέπει να αποτινάξουμε αυτη την νοοτροπία του υπόδουλου που περιμένει να του κανουν χάρη για να γίνει το αυτονόητο. Δεν φταίει πάντως Ευγενία κανείς άλλος εκτός από εμάς. Εμείς τους ψηφίζουμε, εμείς τους προσκυνάμε κι εμείς τους ευχαριστούμε όταν κάνουν το αυτονόητο. Εν τέλει εμείς είμαστε που τους ζητάμε και τα παράνομα ρουσφέτια κι έτσι μας έχουν στο χέρι.

Δεν θα πω "καλά τώρα το κατάλαβες", αλλά "μπράβο που το κατάλαβες". Τα δύο κόμματα αυτά εκ γενετής είχαν μια και μόνο τακτική. Την αγορά ψήφων και το κτίσιμο μιας σχέσης εξάρτησης με τον πελάτη/ψηjavascript:void(0)
Publish Your Commentφοφόρο. Εν τέλει, δεν περίμενα τίποτε λιγότερο από τους ανθρώπους που έχουν τον νεοφιλελευθερισμό σημαία, που δεν έχουν καμία ιδεολογική βάση για την ισονομία, την ισότητα των ανθρώπων και των φύλων και την κοινωνική δικαιοσύνη. Πως τους ζητάμε να πράττουν δίκαια εφόσον μέσα τους δεν πιστεύουν σε αυτό και μας το λένε ξεκάθαρα;

nkaminakis είπε...

Επιτελους,

ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙ σε αυτο το blog :> :> :>

Ανώνυμος είπε...

Πράγματι. Στο όνομα της δήθεν αξιοκρατίας, ακόμα και σήμερα βολεμένοι του συστήματος ΠΑΣΟΚ, θεωρούν κεκτημένο δικαίωμα τους να συνεχίζουν το "θεάρεστο" έργο τους.

Καρεκλοκένταυροι ξεπληρώνουν κομματικά γραμμάτια σε αυτούς που τους έβαλαν στις καρέκλες τους

Αδιαφορώντας για έννοιες όπως αξιοκρατία, δικαιοσύνη, αποκατάσταση...

Λυπάμαι πραγματικά...


http://karximakistan.blogspot.com/