Online reading:

web stats

17 Φεβ 2007

Επερασαμε ομορφα χθες

Βραζιλιανα...
Αυτο ντυθηκα χθες και ηταν οτι πιο βολικο εχω βαλει μεχρι στιγμης απο αποψη αποκριατικης στολης.
Η χθεσινη βραδυα τα ειχε ολα.
Εκεινον ντυμενο μανδαρινο με μασκα κινεζου (τρέλα ηταν),μπολικο χορο,χαμογελα,διαγωνισμό χορού.Φωτογραφιες θα δειτε συντομα..

Σημερα το προγραμμα εχει την συναντηση του "ταβανιου" στον Ασωτο ,σας εχω μιλησει γιαυτο,το μεσημερι ξεκουραση μεχρι της επτα που εχουμε να παμε στην σχολη χορου για το μαθημα,μετα πισω στο σπιτι να μασκαρευτουμε και να παμε στο καρναβαλι του Ρεθυμνου.

Χμ!Σαν αναφορα ακουστηκε αυτο.Μηπως σας λεω πολλες λεπτομεριες;Maybe αλλα ετσι ειμαι ;ρ
Ετσι κι αλλιως δεν εχω και πολλα να γραψω.Ολα τα λενε οι φωτογραφιες.

Εχω την εντυπωση πως οι μερες περνανε πολυ γρηγορα.Ποτε ειχαμε Χριστουγεννα,ποτε ηρθαν οι αποκριες,ερχονται και τα κουλουμα και χωρις να το παρουμε χαμπαρι θα ερθει και το Πασχα.Δεν ανοιγει και αυτη η σχολη γαμωτο!Ελπιζω να συνετιστούν τα παιδια και να την ανοιξουν την Τριτη γιατι εχω ξεχασει οσα ξερω και δεν εχω καμια ορεξη να δινω 200 μαθηματα το καλοκαιρι.Ηδη χασαμε μια βδομαδα μαθηματων,καλα για την εξεταστικη δεν το συζητω,παει αυτη!

Ενιγουει για να μην γραφω πραγματα απλα μονο και μονο για να γεμισω το ποστ και να κανω οτι κοροιδευω κλεινω εδω..
Σας ευχομαι ενα σουπερ τριημερο,με μπολικα χαμογελα και θετικη ενεργεια.
Φιλια πολλα


Δως μου δως μουυυ το κορμιιιι σουυυ θελω θελωωω να μαιιι ο εραστης σουυυ!!!
Παααμεεεεεεεεεεεεεεεε με τρελλλλαααααααααα!!!!

1 σχόλιο:

Adomiel είπε...

Βραζιλιάνα λοιπόν... λύθηκε το μυστήριο... εκτός από το βιντεάκι όμως περιμένουμε και φωτό...!

Μέχρι τότε σου βρήκα δουλειά...


Με προκάλεσαν και σε προκαλώ με τη σειρά μου… Πες 5 πράγματα που δεν ξέρουμε για σένα και πάρε μέρος στη νέα τρέλα που βάρεσε την blogόσφαιρα…! ;-)