Online reading:

web stats

3 Φεβ 2007

Αντεχω ματια μου αντεχω..

Πρωινο Σαββατου..

Πονουσε η κοιλιτσα μου οποτε ολο σβουριζα στο κρεββατι και πηγαινα τουαλετα.
Δεν με πειραξε κατι απλα ισως το φαγητο μου προκαλεσε φουσκωμα.Το εχω αυτο.
Ηταν τα birthday του αδελφακιου μου χτες,οποτε δεν γινοταν να μην τσιμπισω κατι...

Σήμερα είναι σχετικά γεμάτη μέρα.Το πρωϊνό είναι χαλαρό,δεν έχει λαϊκη και ψώνια αλλά έχει λούσιμο και περιποίηση της Ευγενίας.Το μεσημέρι έχει συναντηση στον Άσωτο,μετα χαλαρωση και στις επτά τ'απόγευμα λατιν χορό.Στην συνεχεια κινεζικο (μμμιαμ σας εχω πει πως πεθαινω για κινεζικο;).Στις ενδεκα θα παμε στον Σταθμο όπου εχουμε κλείσει τραπεζι για να ακουσουμε τον Χαρουλη (σας εχω μιλησει γιαυτον).Ναι :) είναι Χανιά σημερα και το βραδυ θα απολαυσω την μελωδικη φωνη του.Πρωτη φορα θα τον δω ζωντανα οποτε ειμαι ενθουσιασμενη,οπως ενα παιδι που μπαινει σε ενα ζαχαροπλαστειο.
Αυτα εχει το σημερινο προγραμμα.Πιθανον να υπαρξουν μικροαλλαγες αλλα ο κυριος κορμος ειναι αυτος.Οσο για την αυριανη εκδρομη,χμ δεν εχω ιδεα.Ισως γινει μια μικρουλα,ισως απλα μια βολτα,δεν ξερω.Θα εξαρτηθει απο το ποσο νωρις το πρωι θα παμε σπιτι μας,αν παμε,και φυσικα απο τον καιρο για τον οποιο η EMY δεν ειπε και τα καλυτερα.Βεβαια,ποτε δεν μας εμποδισε ο καιρος για τις Κυριακατικες εξορμήσεις μας.Όρεξη υπαρχει,με τα χρηματα ζοριζομαστε λιγο μιας και το ταμειο ειναι σχεδον μειον,αλλα οκ καλη καρδια.Η μονη που δεν δουλευω στην πάρεα, για την ωρα ειμαι εγω.Η φοιτητρια (μη χεσω) η οποια περιμενω να ανοιξει η σχολη για το επομενο εξαμηνο.Φλερταρω με την ιδεα να ανοιξω κατι δικο μου.Θελει ερευνα αγορας και σωστες επιλογες για αυτο το ανοιγμα....Θα δουμε.

Εδω στο σπιτι υπαρχει συνεχως μια υπερδιεργετικοτητα.Απο τις 7 το πρωι φωνες ,χαμος.
Ο λογος σοβαρος,αλλα οχι τοσο ωστε οι δικοι μου να χαλασουν την υγεια τους (ειναι ηδη αρκετα ταλαιπωρημενοι).
Μιλαω για μια θεση διευθυντου που χρωστανε χρονια στην μητερα μου και που απο οτι βλεπω και λογω "μεγαλης γλωσσας" και μεσου απο αλλον,θα την χασει και παλι,παροτι ο νεος Νομαρχης της το ειχε υποσχεθει.
Περσινα ξινα σταφυλια φιλε μου.Ξερεις ποσα χρονια τακουω αυτα;Αυτες τις δηθεν υποσχεσεις για μια θεση στο δημοσιο,στην Νομαρχια.Θεση που βαση νομου και διπλωματος δικαιουμαι ετσι;Δεν ζηταω παραλογα πραγματα.Αλλα πηρα τα τρια τους και τα εβαλα σε μαυρα βαζακια.
Υπαρχουν κυκλωματα αγαπητε.Μεγαλα κυκλωματα τα οποια δεν προκειται να τα δεις σε κανενα καναλι.Εχουν δει τα ματια μου και εχουν ακουσει τα αυτια μου παρα πολλα.Ελεγα πως ο νεος Νομαρχης θα αλλαζε καταστασεις μιας και ειναι νεος και ορεξατος.
Μαλακιες...
Κανει οτι του πουν οι συμβουλοι και αυτοι ειναι εκεινοι που θα τον καταστρεψουν ,εδω θα ειμαστε και να μου το θυμαστε.
Δεν ζηταει και η μητερα μου τιποτα παρανομο η παραλογο.Ειναι 35 ετη στην θεση αυτη,και αντι να την αναβαθμισουν την υποβαθμιζουν.Εκει φτασαμε.Τι κανανε;Μετα απο απειρο τρεξιμο εκεινης και του πατερα μου,που κανονικα δεν χρειαζοταν ,αυτο που καταφεραν ηταν μια τρυπα στο νερο.Την αποσπασαν ως προϊσταμενη στην γραμματεια του υπουργειου συγκοινωνιών Χανιων.Ετοιμαζουν διευθυντή στην διεύθυνση Εμπορείου (εκει εργαζεται τωρα) εναν του Λυκειου με λιγοτερα χρονια απο εκεινη μονο και μονο επειδη στις εκλογες ηταν υποψήφιος δημοτικος συμβουλος και επειδη ετρεχε με τον νεο Νομαρχη.
Πουστιες!!
Ποσο μπαραμπακοι μπορουν να γινουν!Ποσο;Αναρωτιεμαι!
Ναι...τα ηξερα αυτα.Τους εχω βαρεθει τοσα χρονια.Ελα ομως που οι γονεις μου δεν λενε να καταλαβουν.Δεν λενε να το βαλουν κατω.Καλα κανουν δεν λεω αλλα ασκοπα.Θα αρρωστησουν και θα ειναι αιτια "αυτοι οι δηθεν".Εγω το μονο που κανω ειναι απλα να ειμαι θεατης και ακροατης.Μπορω και αλλιως;
Γιαυτο βλεπεις τον καθενα και μπαινει ως υποψηφιος στις εκλογες ματια μου.Για να επωφεληθει αυτος και τα κοπελια του αλλα και να μπορει να το παιζει καποιος.
Το ψωνιο!
Να δουλευει στο δημοσιο (και να "δουλευει" και τον καθε πολιτη)να πηγαινει να υπογραφει στην δουλεια του, να φευγει και να πηγαινει στο μαγαζι που εχει.
Παραλογο;
Οχι στην Ελλαδα ζουμε!Αυτα που βλεπεις στα καναλια ειναι μα λα κι ες.Θες σκανδαλα;Ελα στα Χανια.Πηγαινε μια βολτα στην λαϊκη των Χανιων,να δεις τι γινετε με τις αδειες,που αφηνουν εξω πολυτεκνους απο την λιστα,να δεις τον νταβατζη που τους τα παιρνει κανονικοτατα απλα για να μην χασουν την θεση τους,ο συγκεκριμενος να εχει δυο θεσεις στην Λαϊκη και ο δημος να εχει ηθελημενα κλειστα τα ματια.
Μαλλον σας τα λεω μπερδεμενα.Γιατι πολεμανε την μητερα μου νομιζετε;
Σας εχω πει εχω δει πολλα.Συνοδευα την μητερα μου σε ελεγχους,απο μακρυα βεβαια.Πιο περα ο εν λογο κυριος που σας αναφερα προηγουμενος.Ο οποιος οταν του πειραζες προστατευομενο μελος της κλικας,πηγαινε στην Νομαρχια και κλαιγοντας (ισως και δινοντας κομματι των κερδων απο το νταβατζιλικι)ελυνε το προβλημα.
Ετσι που λετε...

Παλι παρεκτραπηκα αλλα τα νευρα μου απο χτες δεν ειναι σε καλη κατασταση.
Την Πεμπτη περασα μια υπεροχη μερα,χαλαρωσης και ηρεμιας μακρυα απο ολα αυτα.Ελειπα απο το σπιτι ολη μερα απο το πρωι μεχρι αργα το βραδυ.Την Παρασκευη μπηκα ξανα στον "χορο" της ολης καταστασης.Οποτε καταλαβαινετε.Καζανι που βραζει,βομβα ετοιμη να εκραγει ειναι εδω.

Τελοσπαντων τα ειπα ξεσπασα και αρχιζω να ηρεμω...
Θα τα ξαναπουμε ισως αργοτερα ισως αυριο,θα δουμε..

Αν δεν τα πουμε ομως,σας ευχομαι ενα υπεροχο σαββατοκυριακο..


Φιλια
Ευγενια

Δεν υπάρχουν σχόλια: