Online reading:

web stats

5 Φεβ 2007

Η εκδρομη της Κυριακης

Εχω ξεσυνηθίσει....Γαμησε τα φιλε μου...Γεραματα!

Ουτε ξενυχταω μεχρι το πρωι πια,ουτε πινω οπως παλια,ουτε καπνιζω (μια φορα αντε δυο τον μηνα το πουρακι το καναμε).Εδω και 4ις μηνες γεια σας.Κοπηκαν μαχαιρι.Στην συναυλια ομως και ήπια και ξενύχτησα.Οχι δεν κάπνισα,το μαγαζι ντουμανι απο τους καπνους οποτε ηταν σαν να καπνιζα.Ο παθητικος ειναι ο χειροτερος καπνιστης ....Ε ρε κρεπαλες!!!

Ο Χαρουλης ε ξαι ρε τι κό ς.Αν ερθει στην πολη σας να πατε.Εστω απο περιεργεια.Θα περασετε υπεροχα , θα τραγουδήσετε και θα διασκεδασετε με την ψυχη σας αναπολώντας παλιές στιγμές.

Ηρθε η Κατερινα κατα της ενδεκα και μας ξυπνησε για τα καλα.Ξυπνησα με τα χιλια ζορια,να ναι καλα η φουσκα μου ,που με ενοχλουσε.Τοσο νερο και λοιπα υγρα καταναλωθηκαν,επρεπε να βγουν..
Ευτυχως,αλλιως ουτε στις τρεις το μεσημερι δεν θα σηκωνα το σωμα μου απο το κρεββατι.Χωμα τελειως.

Τους προέτρεψα και βάλανε ενα λάτιν δισκάκι που ήταν ήδη στο μηχάνημα,οποτε κουναμενη συναμενη αρχισα να ντυνομαι με τα εκδρομικά μου ενδυματα.Φτιαξανε πρωινο,χορεψαμε ρουμπα,συζητήσαμε για την εκδρομη.Μεσα στην ορεξη και στα χαμογελα ειμασταν.Ειχαμε φτιαξει αλλο προγραμμα μα το ξενυχτι και το οτι ξυπνησαμε ενδεκα ενω ηταν ηδη 12 μισι μας αλλαξε τα σχεδια.
Ο καιρος θα χαλουσε..
Φυγαμε κατα τσι μια...Συνεχεια σε επόμενο ποστ γιατι νυσταξα και πάω να θέσω (ξαπλωσω)
Βρεχει και βρονταει αυτη την στιγμη οποτε θα τα πουμε αυριο γιατι το παπλωματακι μου με περιμενει...
Ορεβουαρ!!!!!!!!!
Hasta luego amigos :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: