Online reading:

web stats

15 Φεβ 2007

Καλημερα...

5 σχόλια:

Alitovios είπε...

Για την ακρίβεια αυτό είναι αραβική ευχή.

SilentSoul είπε...

:) οποιας εθνικοτητας και να ειναι,δεν παυει να ειναι καλη.Μου αρεσε και ο φατσουλινος χιχιχ

Adomiel είπε...

"... αμήν!"

Καλημέρα SilentSoul...! :-)

Υ.Γ. θύμισε μου καμιά μέρα να σου εκφράσω την απορία μου γι' αυτό το silent...! :-p

SilentSoul είπε...

Το silenτ.Χμ!
Δεν ειμαι πολυ ομιλητικός τυπος.Ακομα και με την παρεα μου να ειμαι, παρατηρω,ακουω και σπανιοτατα σχολιαζω.
Ειμαι η αθορυβη της παρεας.
Οταν με πιανει λογοδιάρροια παει να πει πως ειμαι σε τρελλα κεφια.
Εφαρμοζω δηλαδη,χωρις καποιο ιδιαιτερο λογο το ,ακου ,βλεπε ,μη μιλας και οταν μιλησεις να εχεις κατι να πεις.Ετσι και μαθαινω,αλλα και διακρίνω πραγματα που άλλοι δεν δίνουν σημασία.
Απο εκει λοιπον πηγαζει το ψευδώνυμο μου.Απο την σιωπη μου.
Εξαλου ειναι ενα ψευδώνυμο με μυστήριο χιχι.
Καλο ξημερωμα

Adomiel είπε...

Τώρα κοριτσάκι αν σου πω ότι η περιγραφή του εαυτού σου δε "βγαίνει" στο blog σου, τι θα μου πεις; Χειμαρώδης είναι η κατάλληλη λέξη... με την καλύτερη έννοια σαφώς...! ;-)

Φιλάκια