Online reading:

web stats

9 Φεβ 2007

Η οικογενεια μου και εγω

Να μαι πάλι εδώ..
Σε γνώριμα μέρη για να σχολιάσω στιγμές μου και κομματια απο τον δικο μου κοσμο μιας και ο Πίτερ Παν είναι σε διακοπές λογω αποκριών.

Εξελιξεις για το θεμα που αναφερα σε προηγουμενο ποστ υπαρχουν και ειναι ακρως ενδιαφερουσες.Δεν μπορω για την ώρα να αναφερθώ σε αυτές γιατι καθε λεπτο που περνάει ειναι σημαντικό.Σιγουρα ομως θα εχετε νεα συντομα :)

Θελω να εχω θετικη σκεψη σε οτι συμβαινει γυρω μου,για οτι επηρεαζει την ζωη μου,για την ζωη μου και τις ζωες οσων αγαπω .

Δουλεια δεν εχω (για την ωρα),σπουδαζω ,αλλα και οταν δουλευα και δεν με απασχολουσε τιποτε αλλο απο την τελειομανια μου,ειχα χασει πολλες στιγμες.Ειτε με την οικογενεια,ειτε με φιλους,ειτε με εμενα την ιδια.

Η ταινια "κλικ" με τον Ανταμ Σαντλερ μου το θυμισε αυτο (ηταν και ο λογος που συγκινηθηκα οταν την εβλεπα).Προωθείτε ως κωμωδία.Εχει μπολικα κωμικα στοιχεια,αλλωστε ειναι γνωστος για τις ταινιες του.Τελικα ομως δεν ειναι εκει η ουσια της ταινιας.Οχι οχι δεν θα πω αλλα ,να πατε σε κοντινο ντιβινταδικο να την παρετε και να την δειτε.Μην απογοητευτειτε απο τα πρωτα 15 με 20 λεπτα,η συνεχεια ειναι ...πριτς σιγα μη σας πω.Ξεφυγα ομως παλι κυριε Προεδρε οποτε επανερχομαι στο θεμα μου.

Η υποθεση της μητερας μου μας εφερε ολους πιο κοντα.Ειχε να γινει απο τοτε που διαγνωστηκε η νοσος (non hodgkins lemfoma) .Σας εχω μιλησει γιαυτη.
Ο αδελφος μου με την γυναικα του μενει Ακρωτηρι, οποτε αν δεν κατεβουν στην πολη,μαθαινουν τηλεφωνικώς τις εξελιξεις.

Με τους γονεις μου δεν ειμαστε "κολληταρια".Με την μητερα μου καπως επικοινωνουμε μιας και τις περισσοτερες φορες καταλαβαινει πιο πολλα απο οσα τις λεω.Εχω νιωσει αρκετες φορες μαλακας.Με το που θα γινει στραβη,η οποτε εχω χωρισει,η οποτε θελω να μιλησω με καποιον,δεν ετρεξα στην μητερα μου ή στον πατερα μου.Μονη μου προσπαθησα να τα καταφερω.Το ενιωθε εκεινη αλλα ποτε μα ποτε δεν ανακατεύτηκε.Ο μπαμπας μου στην καρακοσμαρα του και καλα κανει.Εκεινος δε,προσπαθησε να ανακατευτει παρα πολλες φορες και μπορω να ανασυρω απο την μνημη μου ομηρικους καυγαδες αναμεσα μας, σε σημειο να θελω να τα μαζεψω και να φυγω απο το σπιτι.Εχει δικια του λογικη .

Απο τα δεκατεσσερα εχει φυγει απο το σπιτι του για να κυνηγήσει το ονειρο του.Να γινει τραγουδιστης (οχι δεν ειναι τραγουδιστης τωρα).
Κατεβηκε Αθηνα οπως οι περισσοτεροι απο τα χωρια εκεινη την εποχη προς αναζητηση εργασιας.Οποτε φανταστειτε ενα παιδι τετοιας ηλικίας μονο σε μια πολη οπως η Αθηνα.
Αργησε αλλα τα καταφερε.Εχει βγαλει και βινυλιο."Μην ψαχνεις για την ακρη"ειναι ο τιτλος.Εκανε και βιντεοκλιπ με την μητερα της Τερεζας(γνωστη με "το κυπελακι" που το τραγουδησε με τον Λακη και το Fly me to the moon στα ελληνικα).Τραγουδουσε με τον Μοναχο και την Κατερινα Καναρη (για τους παλιους) στην Πλατεια Αμερικης,με τον Σαλαμπαση,κλπ
Εχει φαει την ζωη με το κουταλι και εχουν δει πολλα τα ματακια του.Οποτε δεν τον αδικω που φοβαται και φωναζει.Εχει μεινει στο τοτε.Δεν ειναι παλαιών αρχών,απλα θελει να ειμαι καλα, μα το δειχνει με λαθος τροπο.Ειναι ο μπαμπακουλινος μου και ας μου κανει τα νευρα σμπαραλια.Τωρα βεβαια για να πουμε και του στραβου το δικιο,εχει ηρεμησει αρκετα σε σχεση με περσι.Εχει συμβαλει και η μαμα σε αυτο.Ξερουν πια που βαδιζω και τι κανω στην ζωη μου.Συνειδητοποιησαν πως ειναι δικιά μου η ζωη και οχι δικια τους επειδη μενω μαζι τους,ασχετως αν μερικες φορες το ξεχνουσαν και μου συμπεριφερονταν λες και ειμαι κανενα 10χρονο.Που πας,τι ωρα ειναι αυτη που γυρισες,που κοιμηθηκες το βραδυ κλπ.Τωρα βεβαια σταματησαν τις ανακρισεις γιατι ξερουν τις απαντησεις.

Η υπαρχουσα κατασταση μας κανει καλο.
Ενωσε την οικογενεια...
Αν γινει και αυτο που ονειρευεται η μαμα ......

Θελω να ειναι ευτυχισμένοι.

Να ξανά ξεκινήσουν τα ταξιδακια τους,να ξανα βρουν το χαμογελο τους.
Περασαν πολλα με την υγεια την δικια μου και του αδελφου μου,που ξεχασαν τους εαυτους τους.Αξίζουν τα καλύτερα από τούδε και στο εξής...
Το ευχομαι με ολη μου την ψυχη...

2 σχόλια:

Adomiel είπε...

Αχ αυτοί οι μπαμπάδες ίδιοι σ΄όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης...! ;-)


Καλησπέρα...

ONOMATODOSIA είπε...

kala eiste.