Online reading:

web stats

13 Φεβ 2007

Θα ειμαι εκει..

5 σχόλια:

Adomiel είπε...

Πως ήταν η ποδηλατάδα; ελπίζω να μην κρύωσες τελικά...! κρίμα που το πάρτυ γίνεται τόσο μακρυά... δεν έχω πάει σε κανένα φέτος...! :-(

SilentSoul είπε...

Ντυθηκα καουμποϊσα για την περισταση,σφυριχτρα στο λαιμο καπελακι καουμποϊκο,μποτες,μασκα και κοκκινο μαντιλι στο λαιμο..Σιγα μην φορουσα την κανονικη στολη.Θα εμπαζα απο παντου..χιχι
Το πάρτι ειχε επιτυχια.Μεινανε ευχαριστημενοι ολοι.Φωτογραφιες θα μπουν συντομα.Χρωσταω να βαλω και φωτο απο σητεια..
Οι απόκριες θέλουν φαντασία.Μασκαρεψου,παρε τον καλο σου,αν δεν θέλει να ντυθεί δεν πειράζει παρε και φιλους σου και πηγαίνετε σε κάποιο πάρτι.Ειναι ωραια αίσθηση.Πρέπει να ζούμε τις στιγμές καλη μου.Περνάνε γρήγορα και δεν ξαναγυρίζουν :)
Την καλημερα μου...

Adomiel είπε...

Και ποια ήταν η κανονική στολή για να έχουμε καλό ερώτημα? ;-)

SilentSoul είπε...

Α θα μου επιτρεψεις να μην αποκαλυψω τίποτα γιατί ειναι μυστικό.Το διαβάζει εκείνος στον οποίο θέλω να κάνω εκπληξη αν και ψιλό υποψιαζετε τι μπορεί να είναι.Μου αρέσει να του κάνω εκπληξούλες όπως και εκείνος άλλωστε χιχ.

Ανώνυμος είπε...

Η κανονική στολή είναι κολάν ισοθερμικό, κράνος, ισοθερμική μπλούζα , spd , παλμογράφος κτλ Πλάκα κάνω, έχεις μάθει για καμιά νέα πορεία;