Online reading:

web stats

10 Φεβ 2007

Τι εστι φιλι;


Θυμαστε τα λευκωματα που ειχαμε μικροι στο σχολειο;Αναμνησεις αχχ!!

Γεγονοτα γυρω απο το φιλι.Εγω παραδειγματος χαριν αναρωτιομουν γιατι ονομασαν γαλλικο το φιλί με γλωσσα.
Διαβάζοντας και σερφαροντας μου λυθηκε η απορια.
Ιδού λοιπον..

Κατά τη διάρκεια της ζωής
Ο μέσος άνθρωπος θα ξοδέψει συνολικά 20,160 λεπτά φιλώντας κατά τη διάρκεια της ζωής του.(Πςςςςς τι λες τωρα;)
Αρχαίοι Αιγύπτιοι
Οι Αρχαίοι Αιγύπτιοι ποτέ δεν φιλούσαν στο στόμα, αλλά στη μύτη.(Αν ο αλλος ηταν κρυωμενος; ιιιουυυυ!!)

Πρώτο φιλί
Το 50% όλων των ανθρώπων έχουν δώσει το πρώτο φιλί πριν την ηλικία των 14(Χμ εγω ανηκω στο υπολοιπο ποσοστο.Το πρωτο μου φιλι ηταν στα 18)

Υγεία
Το φιλί συμβάλλει στη μείωση της αποσύνθεση δοντιών καθώς παράγεται περισσότερο σάλιο, το οποίο και καθαρίζει το στόμα. Επίσης, το φιλί προστατεύει από την είσοδο βλαβερών βακτηριδίων στο στόμα μας. Υπολογίζεται ότι πέντε εκατομμύρια βακτηρίδια ανταλλάσσονται μεταξύ των συντρόφων σε ένα παθιασμένο φιλί. Τέλος, το φιλί μπορεί να απελευθερώσει ορμόνες που μειώνουν το στρες, μειώνουν την πίεση και μας κάνει να αισθανόμαστε νεότεροι.(τυφλα ναχει το glysterine και τα αντιπιεσικα)

Κίνα
Οι Κινέζοι ποτέ δεν φιλούσαν, παρά μόνο μετά την επίδραση του Δυτικού Πολιτισμού. Ακόμη και τώρα δεν είναι πολύ εξοικειωμένοι με το φιλί. Μέχρι πρόσφατα μάλιστα θεωρούνταν χυδαιότητα.(Τς τς τς)

Θερμίδες
Με ένα λεπτό φιλιού καταναλώνεις 26 θερμίδες.(παλι καλα :ρ)

Ρεκόρ συνεχόμενων φιλιών
Στις 15 Σεπτεμβρίου του 1990, ο Alfred Wolfram από το New Brighton φίλησε 8001 άτομα μέσα σε 8 ώρες, το οποίο αντιστοιχεί σε περισσότερα από 16 άτομα ανά λεπτό, στ Φεστιβάλ Αναγέννησης της Μινεσότα.(.....)

Ανθρώπινοι μύες
Χρησιμοποιείς μόνο δύο μύες για να δώσεις ένα στιγμιαίο φιλί και όλους τους μύες του προσώπου σου κατά τη διάρκεια ενός παθιασμένου φιλιού.(οπότε αφήστε τα στιγμιαία και φιλήστε με πάθος)

Νυχτερινό φιλί
Ο εγκέφαλος χρησιμοποιεί ειδικά νεύρα προκειμένου να συναντιούνται τα χείλη δύο ατόμων στο σκοτάδι.(και ρανταρ..αμ πως)

Τρόπος ζωής
Οι άνθρωποι που φιλούν το σύντροφο τους αρρωσταίνουν λιγότερο στην εργασία τους, παθαίνουν λιγότερα ατυχήματα με το αυτοκίνητο και ζουν περίπου πέντε χρόνια περισσότερο.(ενω αν φιλησουν καποιον άλλο δεν μετράει ; )

Γαλλικό φιλί
Ο όρος Γαλλικό φιλί προέρχεται από τους πλούσιους Αμερικάνους ταξιδιώτες στη Γαλλία στο τέλος του 18 ου αιώνα. Στις Γαλλίδες άρεσε τόσο πολύ να φιλούν του πλούσιους Αμερικάνους άνδρες, που οι τελευταίοι κατά την επιστροφή τους περιέγραφαν την εμπειρία τους ως γαλλικό φιλί.

6 σχόλια:

Alitovios είπε...

Μετά από όλα αυτά μάλλον πρέπει να αλλάξουμε το ρητό και να το κάνουμε φιλάτε γιατί χανόμαστε.

Adomiel είπε...

Τι να πούμε κι εμείς; έκανες τα σχολιάκα μόνη σου...! ;-)

Διδακτικότατο post πάντως...! :-)

Καλημέρα...

alex είπε...

san episimos odontiatros tou bookcrossing (dentistartist) epiveveono tin simvoli tou filiou stin miosi tis teridonas.i sintagi ine ena pathiasmeno fili toulaxiston 20 deuterolepton 3 fores tin mera.:)
sigxaritiria sinolika gia to blog!

Ανώνυμος είπε...

"θα θελα τα χειλάκια σου να τα φιλώ με πάθος όπως φιλιούνται συνεχώς το κύμα και ο βράχος." ΑΦΙΕΡΩΜΈΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ

SilentSoul είπε...

@alitovie φιλάτε με παθος γιατί χανομαστε :θα ελεγα εγω.Λειπει το παθος αγαπητε και οσοι/ες το εχουν δεν το εκδηλωνουν.

@adomiel Καλησπερα.Μολις γυρισα σπιτι μετα απο εξαιρετικο Σουκου.Ελπιζω να περασες και εσυ ομορφα.

@alex Καλε μου οδοντιατρε καλως ορισες στην σελιδα μου. Εχω ακουσει τοσα για σενα απο τα παιδια που αδημονώ για το 2ο συνέδριο...Γλυκύτατος :)

@dkr Σε ποια Κατερινα αφιερωσες;Την φιλη μου;χιχι

Carrie Vs Bridget είπε...

Φιλί ωραίο
Ισως μοιραίο...
Λίγο γλυικό
Ισως τρυφερό...

(από το λέυκωμά μου της ΣΤ' Δημοτικού)

Κοίτα να δεις τι μαθαίνει κανείς!
Από τη μια μας λένε ότι με το φιλί χάνουμε χρόνο, από την άλλη μας λένε ότι χάνουμε θερμίδες! Μμμμ... Εγώ νομίζω ότι απλά χάνουμε το μυαλό μας! ;-)

Υ.Γ. Κι εγώ στο άλλο μισό ανήκω αγαπητή για το πρώτο φιλί... Στο άλλο άλλο... Το πρώτο μου φιλί το έδωσα στα 12... Ααααχ Β..!