Online reading:

web stats

7 Φεβ 2008

Heelies

Τι ειναι τα Χιλις οεο;
Αν με ρωτουσατε πριν μια εβδομαδα θα σας απαντουσα πως ισως να ειναι κανα φαγητο,τιποτα τσιπς,κανενα πολυκαταστημα κλπ.Εδα ομως κατεω και ειμαι διαολισμένη.

Ενα απογευμα με ρωτησε μια μαθητρια μου αν ηξερα τα "Χιλις" .
Τι εχουν τα χειλη μου,ειπα.
Μα κυρια οχι τα χειλη σας τα Χιλις.
Ναι της απαντω και εγω.Τι εχουν;
Μα κυριαααα!Με κοροϊδευετε;



Οταν απαντησα αρνητικα,μου ειπε οτι τα Heelies ειναι αθλητικα παπουτσια με ροδακια οτι θα της τα παρει η μαμα της και πως ειναι φανταστικά.
Ωχ τι χαζομαρα ειναι παλι αυτη,σκεφτηκα.

Την επομενη μερα ηρθαν σχεδον οι μισοι μαθητες μου με δαυτα τα Χιλις.
Σβουριζανε εξω στην αυλη του σχολείου,πανω κατω,μεσα στην αιθουσα στο διαλλειμα παντα.
Περπατουσαν σαν να ηταν κατουρημένα,αφου τα ροδακια κοντα στην φτερνα τα εμποδιζαν να περπατησουν σαν τσι ανθρώπους.
Μια δυο μερες τα εβλεπα και δεν μιλουσα.Εβραζα ομως μεσα μου γιατι σχεδον ολα τα παιδια εδω στις Βρυσες εχουν ή επροκειτο να παρουν αυτα τα παπουτσια.
Χθες θυμισα σε εναν μαθητη για τα διδακτρα και μου απαντησε πως δεν εχουν λεφτα γιατι προσπαθουν να τα μαζεψουν για να του παρουν τα Χιλις.
Γρρρρρρρρρρρρρρρ!!!

Τι σκατα νεα μοδα ειναι αυτή;
Η μονο τα παιδια εδω το εχουν κανει μοδα;
Και καλα τα παιδια ειναι παιδια,οι γονεις τι κανουν;
Κατα ποσο ειναι σωστο σε αυτη την ηλικία να φορανε τετοιου ειδους παπουτσια αγορια κοριτσια και να περπατανε σαν κουτσα;
Κανενας γιατρος να μιλησει για τα αρνητικα αυτου του υποδήματος δεν υπάρχει;
η ολοι τα εχουν κανει πλακακια με την εταιρια που τα βγάζει;

Ισως καποιος να πει αν ειχες παιδια που να στα ζητανε,δεν θα τα ελεγες αυτα παρα θα ετρεχες να τους τα παρεις για να μην ζηλευουν και να παραπονιουνται.

Μα φιλε μου,φιλοδοξώ τα παιδια μου να μην ζητανε οτι βλεπουν απο τα αλλα.Θα εχουν τα παντα,θα ξερουν τα παντα και θα τα φροντιζω οποτε δεν θα τους λειπει τιποτα.
Δεν θα τους αγοραζω αντικειμενα για να με "αντικαθιστουν" γιατι ετσι με βολευει ωστε να μην ειναι στα ποδια μου συνεχως.Η κανεις παιδια και εισαι εκει η μην κανεις στο κατω κατω της γραφης.Αν ειναι να τα παραμελείς και να τους κανεις τα χατηρια γιατι μονο εκει εισαι ικανος, τοτε κατσε στα αυγα σου.Διαφωνεις;
******************************
Και κατι ασχετο που μου ηρθε τωρα,μιας και τα εχω παρει στο κρανιο.

-Κυρια τι θα ντυθείτε φετος γιατι εγω θα ντυθώ ΕΜΟ.
Χαμογέλασα
Πεταγεται ενας αλλος μαθητης μου και λεει α εισαι πολυ πισω εσυ.Εγω θα ντυθώ Πασχαλης και μπροστα μου θα εχω ενα μωρο που θα το ονομασω Στιγμιαιο Λαθος.
-Τι ειναι παιδι μου αυτα που λες,ειπα κανοντας την θυμωμενη ενω μεσα μου κοντευα να σκασω απο τα γελια για την εφευρετικότητα αυτών των παιδιων.
-Ε μα κυρια τι να ντυθω; Ζαχόπουλος;συνεχισε εκεινος χαμογελώντας
-........................
Αντε να του απαντησεις μετα .

Καντε κατι εσεις εκει στα ΜΜΕ γιατι δεν παμε καλα.Καθολου καλα.

Συμμορφώθείτε γιατι χανόμαστε!!!!!

Σταματηστε αυτη την απαραδεχτη παρασταση.

Ελεος πια!

3 σχόλια:

Περιπετών είπε...

Πολύ καλά τα λες κοπελιά...Τα κοπέλια για να είναι ευτυχισμένα και να γίνουν αθρώποι δεν χρειάζονται ούτε χίλις ούτε λεφτά..Αγάπη, στοργή και ερεθίσματα χρειάζονται

kwstask είπε...

Εχεις απολυτο δικιο.Τωρα για τους γιατρους,ισως να μην εχουν γνωση,οτι κυκλοφορουν τετοια παπουτσια.Αν μου επιτρεπεις θα ηθελα να ποσταρω και εγω κατι για αυτα τα παπουτσια στο μπλογκ μου,ωστε να φερω το θεμα και στην Αθηνα.Επισης θα κοιταξω μηπως μιλησω με κανεναν Ορθοπαιδικο να μου πει την γνωμη του και θα σε ενημερωσω.Αν θελεις περνα καμια βολτα απο τα blog μου:kinwniawramiden2.blogspot.com και ekopap,blogspot.com που σημαινει:Οικολογικη Παρεμβαση Πολιτων.

SilentSoul είπε...

Γλυκιε μου Νικολα.Καλα τα λεω αλλα δεν ακουει κανεις υπευθυνος.Τεσπα..
φιλακια πολλα και αντε να κατεβεις ξενιτεμενε!
σμουατςςςςς

Κωστακ:Βεβαια και μπορεις να γραψεις για αυτο το θεμα.Θα περασω να σε διαβασω :)Οσοι πιο πολυ ασχοληθουμε τοσο θα μαθευτουν οι κακες συνεπειες που εχουν αυτα να παπουτσια.
Σε ευχαριστω πολυ για την επισκεψη σου στο blog αυτο.
Να σαι καλα