Online reading:

web stats

13 Δεκ 2006

Το φαγητο της ημερας..

Καθως γυρνουσα σπιτι αναρωτιομουν τι φαγητο θα ταιριαζε στην σημερινη κρυα μερα..
Σκεφτηκα κατι σε οσπριο,αλλα φακες δεν γουσταρα,φασολια δεν εβαλα ουτε εγω ουτε η μαμα (μενω με γονεις) στο νερο.
Και να σου μπροστα μου, ενα κρεοπωλειο,τσουπ φλασια!!
((((((((((((((((((((((Γιουβαρλακια)))))))))))))))))))))
Μπηκα μεσα πηρα 1 κιλο μοσχαρισιο κιμα.

Απο το Γυμνασιο μαγειρευω.Οι γονεις μου δουλευουν οποτε καποιος επρεπε να βοηθησει,με τις δουλειες και το μαγειρεμα.
Ποτε μας δεν ειχαμε οικονομο η εστω καποια βοηθο.
Εμαθα διπλα σε γιαγια (μαμα του πατερα μου) και την μητερα μου.Εχω καψει φαγητααα ουυυ,αλλα τελικα εμαθα χιχι.
Διπλα στην γιαγια μου λατρεψα την μαγειρικη.Ηξερε τοσα πολλα για τα μπαχαρικα,τοσες συνταγες,ειδικα εκεινος ο σμυρναιϊκος μπακλαβας,μιιιιαααμμ, (δυστυχως πεσανε σε αλλα χερια γμτ) και μπορει να σας φαινεται παραξενο και περιεργο αλλα συζητουσαμε και θεματα σεξουαλικης φυσης.
Πολυ προχωρημενη η γιαγια μου για την εποχη της.
Ενα απο τα βασικα πραγματα που εμαθα ηταν πως η μαγειρικη θελει μερακι,υπομονη, ορεξη και αγαπη.Να σκεφτεσαι την αντιδραση εκεινων που θα το γευτουν και ποτε να μην φτιαχνω κατι με βαρεμαρα.
Σαν να την ακουω να μου λεει "Μην λυπασαι το λαδι να βαζεις μπολικο,μα ελιες εχουμε" η "βαζε μπολικο πορτακαλοφυλλο στο στιφαδο και μην τσιγαριζεις πολυ το κρεας δεν κανει". Την υπερβολη στο φαγητο το εχω παρει απο εκεινη
Μαγειρευω λες και μαγειρευω για λοχο ολοκληρο ,παροτι η μητερα μου ειναι ακριβως το αντιθετο."Να μαγειρεψεις οσο φαγωθει και να προσπαθεις να μη τα κανεις "βαρυα" τα φαγητα".
Δεν εχω ακουσει παραπονα μεχρι τωρα για την ποσοτητα και την ποιοτητα.Αν μεινει φαγητο το τρωμε την επομενη.Σπανιο φαινομενο για να πω την αληθεια.
Ενιγουει..
Το θεμα ειναι πως εκανα κα τα πλη κτι κο φαγητο,τοσο νοστιμο και μυρωδατο που ενω ειχε ερθει ο αδελφος μου με την γυναικα του για να αφησουν κατι πραγματα απο το χωριο,τους μυρισαν τα γιουβαρλακια (ο αδελφος μου δοκιμασε κιολας) και κατσανε να φανε μαζι μας.
Αδειασε η κατσαρολα χεχε.
Καλη μας χωνεψη ;)

Δεν υπάρχουν σχόλια: