Online reading:

web stats

15 Δεκ 2006

How am I right now...

Το ται τσι βοηθησε πολυ.
Ο Αρης μας εδειξε και αλλες αναπνοες,οπως πχ πως να αναπνεουμε απο τα πλευρα μας.
Ακουγετε καπως ετσι;
Ναι και εγω απορησα αλλα εγινε.Πρωτα στα δεξια πλευρα και μετα στα αριστερα.Θελει αυτοσυγκεντρωση και σωστη αναπνοη.Στην αρχη ηταν δυσκολο εως ακατορθωτο,μα με λιγη προσπαθεια εγινε αυτο που ηθελα.Μια αισθηση πρωτογνωρη αλλα συναμα τοσο ομορφη.Μαθαινουμε το σωμα μας,τις αναπνοες μας,την ενεργεια μας.
Ουτε μια στιγμη δεν σκεφτηκα το τεστ.
Δεν με απασχολουσε πλεον.Εκεινη την μιαμιση ωρα (πεντε με εξιμιση) την κρατησα για μενα.Ηθελα την εσωτερικη μου ηρεμια και την αποκτησα.Να ναι καλα ο δασκαλος.
Τελειωνοντας το μαθημα,αναφερθηκαμε στα ισπανικα.Η Καππα εχει ξενερωσει ,ο Χι δεν προλαβε να διαβασει τιποτα,λογικο μιας και εχει τοση δουλεια λογω εξετασεων.Αν καποιος δεν δικαιολογειται ειμαι εγω.
Εχω τα διαβασματα μου και τις διαφορες δραστηριοτητες μου,μα η εκμαθηση γλωσσας ειναι κατι που επισης μ αρεσει και δεν θα επρεπε να το εχω σε δευτερη μοιρα.
Τελικα το ακυρωσαμε το μαθημα.Δεν μπορω να πω πως ενιωσα ανακουφιση αλλα ουτε και με χαλασε.
Πηγαμε κλασσικα στο σπιτι του Χι για καφεδακι.Η Καππα πηγε σε μια δουλεια εκτακτος ενω εμεις παραγγειλαμε κινεζικο και κατσαμε να δουμε μια ταινια με τον Μπαντερας,ενα χορευτικο,που το λενε χμμμμμ ,που το λενε χμμμμ,διαλε διαλε παλι δεν θυμαμαι πως το λενε γρρρρρ!!!!
Ηταν απο τις ταινιες που γουσταρω,ειδα τα βηματα στην σαλσα που κανω και εγω στην σχολη χορου,μαγευτηκα απο το τανγκο,στανταρντ ειναι το επομενο που θα μαθω,πολυ ερωτικος χορος.Ενα απο τα συν της ταινιας αυτης ειναι η πολυ καλη μουσικη του,συνεχεια κουνιομουν.
Και να μαι εδω να γραφω αυτο το ποστ.
Παρατηρησα λοιπον,πως οταν γραφω απλα οτι σκεφτομαι χωρις πολυ κνισαρισμα ειναι ξεκουραστο,επισης παρατηρησα πως χτες στην εκπομπη μιλησα πολυ,μα παρα πολυ.
Δεν κακο βεβαια,ουτε απαραιτητα καλο.
Ηταν τα αποτελεσματα του ρακομελου.Δυο σφινακια ηπια το καημενο αλλα με πιασανε.Ειναι που εχω σταματησει εδω και μηνες και τσι τσικουδιες και τσι τεκιλες και καλα κανω.Παλιοτερα ,να οι τεκιλες,ισαμε με 5 ποτηρια,χωρια τσι σφινους,να οι τσικουδιες,να τα κρασια.Εδα αντε καμια καν δυο μαργαριτες στου Lee (αχχχ η πιο τελεια μαργαριτα ever),κανενα μπειλις, η κανενα ποτηρι κρασι thats all.
Ασε που δεν κανει και καλο το αλκοολ.Ουτε στο δερμα,ουτε ακομα και οταν σε πιανει το παραπονο.Γιατι την επομενη μερα θα σου εχει φυγει αυτο και θα σε εχει πιασει η κεφαλα και το στομαχι σου.Ειμαστε και ευαισθητουλες τρομαρα μας.
Κεφι κανουμε και χωρις αυτο,αρκει να υπαρχει καλη παρεα ,χαβαλες.
Τι αλλο;Α ναι!
Σε δεκα μερες Χριστουγεννα και σε εννια η ονομαστικη μου εορτη.Πολυ γρηγορα περνανε οι μερες.
Εχω να καθαρισω το σπιτι,να βαλω τα χριστουγεννιατικα σεμεδακια κλπ,να στολισουμε με μαμα το δεντρο,ο μπαμπας θα βαλει τα φωτακια και θα του αλλαξει τα φωτα μεχρι να τα φτιαξει,να παρουμε τα χαλια απο την εταιρεια καθαρισμου και να τα στρωσουμε (δεν τα εχουμε στρωσει ακομα ευτυχως),να κανω λιστα με μικρα δωρακια για τον αδελφο και την νυφη μου που θα πανε Γερμανια στην μαμα της για τις γιορτες,να κανω μια λιστα με δωρακια για φιλους,να κανω και κανα κουραμπιε,να γραψω και αλλες καρτες και να τις στειλω,να βρω τι θα ντυθω στο παρτυ που μαλλον θα κανει ο Χι για το ρεβεγιον.Μαλλον εχω βρει τι θα ντυθω,μιας και εχει θεμα το παρτυ.
Καρο κοκκινη φουστιτσα με πιετες,μαυρη μπλουζιτσα η λευκο πουκαμισακι με μαυρη γραβατουλα,απο κατω μαυρο καλσον και καλτσες με ριγες κοκκινες η ροζ η μωβ θα δω συνδιασμενα με μαυρες γοβες,ενω στο κεφαλι κοκκινο σκουφακι.Κατι σαν βοηθος στο εργαστηρι του Αγ Βασιλη,κατι τεθοιο,και μη γελας σε βλεπω :ρ ναι ειμαι ψωναρα και αν σ αρεσει,που σ αρεσει αλλα κουβεντα να γινετε.
Ολα τα εχω εκτος απο τις ριγε καλιτσουτσουλινες.Ωραιο ντυσιμο δεν ειναι;Μιααα χαραα!!
Τωρα ομως θα παω για νανι γιατι εχω και πρωινο ξυπνημα.
Θα τα πουμενε αυριο παλις,χωρις νευρα και με πολυ ορεξη.
Καληνυχτος

Τσικιτι γκλονγκ!!!



2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

http://www.imdb.com/title/tt0446046/

SilentSoul είπε...

Ναι ναι αυτοοοοο!!
Να σαι καλα Ανωνυμε!!
Εξαιρετικη ταινια γι ατους λατρεις του ειδους :)