Online reading:

web stats

17 Δεκ 2006

Μερα ομορφη..



Καλημεραααα!!!

Η ωρα ειναι επταμιση το πρωι.Βαρβαρη ωρα για Κυριακη.
Εχω να κανω ενα ντουζακι και να ετοιμαστω για την σημερινη εκδρομουλα.
Μεχρι να ζεσταθει το νερο ειπα να σερφαρω καθως θα τρωω το Molto μου και τον ζεστο νες μου.

Οι γονεις μου δεν μεινανε εδω χτες ,πηγανε στο πατρικο μας στο ακρωτηρι,οποτε το βραδυ ηταν ηρεμο κανοντας δουλιτσες που υπο νορμαλ συνθηκες θα εκανα σημερα,πλυσιμο ρουχων-απλωμα,σκουπισμα σφουγγαρισμα του δωματιου μου,καθαρισμος τζαμιων.

Παροτι ημουν κουρασμενη ομως δεν κοιμηθηκα καλα.

Σβουριζα συνεχεια οποτε και ξυπνησα νωριτερα απο το ξυπνητηρι.Τα ματια μου τσουζουν(;)!

Κατσε να βαλω λιγη λατιν μπας και ζωντανεψω λιγουλακι.
Χτες κατεβασα απο Buena vista Social Club τις διασκευες Rhythms den mundo.


Δεν ειναι εξαιρετικα;
Γνωστα τραγουδια απο Coldplay ,Arctic Monkeys, u2 κλπ με ρυθμο λατιν.
Σπουδαιες φωνες απο το το παρελθον συναντιουνται με φωνες απο το παρον σε μια συλλογη τραγουδιων.

Παω να ετοιμαστω ομως γιατι ο χρονος περναει.

Να εχετε μια ομορφη Κυριακη και ελπιζω να την εκμεταλευτειτε καταλληλα.

Φιλουμπος amigos!

Δεν υπάρχουν σχόλια: