Online reading:

web stats

11 Δεκ 2006

Dishwalla - Every Little Thing

Καλημερα Κοσμε!!!

I feel great.





Εχω να κανω δυο εργασιες για αυριο και να προετοιμαστω για την εκπομπη Neverland στον phoenix-radio.Εχω ωρα βεβαια για ολα αυτα,αλλα ποτε ο χρονος δεν ειναι αρκετος.Ειναι και η συναντηση ποδηλατρων στις εννια το βραδυ οποτε μεχρι τοτε πρεπει να τα εχω ετοιμασει ολα.

Τωρα ειμαι στην σχολη προσπαθωντας να κανω τις εργασιες.Οχι δεν χαζολογω,αλλα απο το πρωι ειμαι εδω,ενα διαλειμμα το χρειαζομαι.
Ειχα καιρο να παω τοσο νωρις.
Πηγα στο λατρεμενο μου σημειο με το που εφτασα.
Πηρα ενα ποτηρακι με καυτο εσπρεσο και εκατσα στην θεσουλινα μου.
Η θαλασσα "λαδι".
Ισα που ξεχωριζες τις διαφορες στα χρωματα του ουρανου και της θαλασσας ετσι οπως φαινοταν να ακουμπουσαν στο βαθος του οριζοντα.
Αισθηση πληροτητας με οσα κοιτουσαν τα ματια μου.
Τα μαλλια μου ηταν λυτα,τα παρασερνε το ελαφρο αερακι.
Τα χερια μου προσπαθουσαν να παρουν λιγο απο την θερμοτητα του ποτηριου.
Βαθιες ανασες που γεμιζαν τα πνευμονια μου καθαρο παγωμενο αερα.
Καποια στιγμη θα κρατω μαζι μου ψηφιακη να μοιραστω μαζι σας αυτες τις εικονες,τις μικρες στιγμουλες ευεξιας μου.
Εκλεισα τα ματια ,αφουγκραστηκα τους ηχους γυρω μου...ομορφια....

Δεν υπάρχουν σχόλια: