Online reading:

web stats

14 Δεκ 2006

Νυσταζω...

Η χτεσινη μερα ηταν πολυ ζορικη.
Ηταν μια γεματη μερα.
Ειχε απο τραπεζες και ταχυδρομειο μεχρι meeting με bookcrossers και ραδιοφωνο.
Συν διαβασμα για το τεστ ισπανικων που εχω σημερα και που τελικα δεν προλαβα να κανω,και που ειλικρινα δεν νομιζω να προλαβω.
Δεν εχω ορεξη καθολου.
Λες και ολη η ενεργεια βγηκε χτες.
Ξυπνησα με ημικρανια,με εκνευρισμο (σκεφτηκα το τεστ με το καλημερα).
Αυτη την στιγμη που γραφω τα ματια μου θελουν να κλεισουν,με το ζορι τα κραταω ανοιχτα.
Δεν αργησα να κοιμηθω χτες,δεν τραβηξα την εκπομπη οπως τις αλλες φορες.Δεν αντεχα γι αλλη μια ωρα.Ημουν σαν ζομπι.
Ευχομαι το ται τσι που εχω το απογευμα να βοηθησει την κατασταση αλλιως ο εκνευρισμος που νιωθω θα διαρκεσει ολη μερα.Προσπαθησα να κανω ται τσι το πρωι αλλα δεν με επιανε.Δεν με ηρεμησε.Το μυαλο μου αντι να ξεκουραστει πηγαινε στα Ισπανικα.
Προβλημα και αυτο γμτ!!!
Ανησυχια.Υπερενταση.Παραυτα νυσταζω.
Γιαυτο καθομαι εδω μπας ανοιξει το ματι και κανουμε και καμια δουλεια.Χλωμο το κοβω.Αλλα δεν μπορω να τις αφησω να πανε πισω.Εχω πολλα να κανω και σημερα.
Μηπως μου λειπει ζαχαρι;Χμ!!Καμια σοκολατα δεν θα ηταν ασχημη τωρα,αντε να βρω ομως,που οταν η μαμα θα παρει καμια απο αυτες τις μαυρες τις σοκολατες υγειας ντε(!) τις πλακωνω μαζεμενες (αδυναμια στις σοκολατες υγειας).Να στα μουτρα μου.Θαρρω πως ειδα χτες κατι μελομακαρονα στην τραπεζαρια.Παω να δω και επανερχομαι...

Ειμαι και κωλοφαρδη.Καλα τα ειδα.Εκει πανω στην τραπεζαρια ηταν και αυτη την στιγμη μασουλαω ενα υπεροχο ,μελομενο οσο πρεπει,μελομακαρονο.
Ειναι η δευτερη φορα που τρωω.Η πρωτη ηταν στην γιορτη της Κατερινας που ηταν σπιτικα αφου τα ειχανε φτιαξει με την μαμα της.
Που ειχα μεινει;Α ναι στην υπογλυκεμια.Μακαρι να ειναι αυτο και να επανελθω γιατι αυτη την κατασταση και την αδυναμια δεν την μπορω.
Κατσε να φαω και ενα δευτερο (ευκαιρια να μασουλισω εψαχνα παλι).
Παιζει να ειναι και απο το γεγονος οτι αργησα να ξυπνησω.Ηταν δεκα και οταν κοιταξα το ρολοι του κινητου.Τι κακο χουι και αυτο!Δεν φοραω ρολοι εδω και 4 χρονια γιατι καθε τικ ειναι και μια υποχρεωση μια δουλεια που ειναι να γινει αρα με πιεζει.Και εδα εχω το ρολοι του κινητου!Πφ και ξαναμανα πφ!Μηπως να βγω καμια βολτα να με ξυπνησει το θαλασσινο αερακι στο αγαπημενο μου μερος;Μπα ισως αυριο.
Πειραζει που δεν μαρεσει το σημερινο ποστ;Ολο γκρινια ειμαι.
Πωπω γερναω ,γεροπαραξενευω.Ιχ!!!!
-Ξυπνααααααα ρε!!
-Μηπως να φαω αλλο ενα μελομακαρονο;
-Τριτο;Μηπως να φας ολα τα μελομακαρονα,να γινεις τοφαλος να ηρεμησουμε;Οχι κυρια μου δεν θα μου αλλαξεις μορφη με τις υπερβολες σου.Στρωσε κωλο να διαβασεις και ασε τις πονηριες.Σε αλλους να τα λες σε μενα οχι ομως.
-Μα..
-Μαμαλακας
-Εισαι και φαινεσαι.Πως μιλας ετσι;
-Εγω;η εσυ;Εσυ τα σκεφτεσαι εγω φταιω και γιαυτο τωρα;
-Α καλα.Εχε χαρη που βαριεμαι αλλιως..
-Ναι προσεξε μην σφιχτεις πολυ και σου φυγει τιποτα..
-Ε μη μου κλεβεις ατακες ρε!
-Χαχαχα γιατι αλλιως τι ρε κωλωστρα;
-Απαξιω,παω να απλωσω τα ρουχα και θα σε φτιαξω αλλη φορα
-Ναι φτιαξε με αλλα μη με αναψεις πολυ...θα ιδρωσω..
-Θα συνεχισεις πολυ;
-Να σου παει να ε;
-Κοιτα να δεις ρε το σουργιελο
-Μπα αυτον τον τιτλο τον εχεις εσυ
-Γρρρρρρρρρρρρρρ
-Πρρρρρρρρρρρρρρρρρ
-Ασταδιαλα μωρη
-Και στα δικα σου
-...
-***
-Οκ κοφτο
-Δεν εχω για να το κοψω..
-Οφουυυυυυ δεν σε αντεχω
-Join the club bitch
-See if i come from the corner
-Ασε ρε παρλαπιπα το μπλαμπλα και σηκω
-Καααλαααααα
-Καλαμια ρε σηκω
-Οκ οκ αλλα τι βιντεακι να βαλω ;
-Α καλα εσυ τον χαβα σου...επ χαβα ειπα οχι χαλβα παλιολιχουδο
-Χαχαχαχ ποσο με ξερεις

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

xexe!i tempelia xtupaei stis pio akatalliles stigmes ;)

Ανώνυμος είπε...

you are for the festivals that's why i love you

hayyyaaaa!