Online reading:

web stats

15 Δεκ 2006

There she goes again..


Παει και αυτη η βδομαααδααα..
Την βιωσα καλα καλα.
Ειχε χαμογελα εκνευρισμους,λιγο απο ολα.
Το σαββατοκυριακο αναμενεται χαλαρο μεχρι αηδιας μιας και δεν παιζει κατι ιδιαιτερο και αυτο ειναι απο τα καλα της υποθεσης.Σημερα λεμε νa παμε κανα σινεμαδακι,στους πιγκουινους,αχ ωραια θα ειναι,ιχ ανατριχιασα!!
Μετα θα παμε για μια Μαργαριτα (power)στου Lee.
Ε ρε σεκλετια που εχω αποοοοψεςςςςς..
Εν παω καλα,καθολου καλα.
Το οτι ακουσα απο Βερτη μεχρι Τερζη το αποδεικνυει...
Οτι καψουροτραγουδο υπαρχει απο εδω και απεκει τακουσα οσο διαβαζα αντοχη υλικων.
Παραστρατησα κυριε Προεδρε ,ναι το ομολογω και περιμενω την ποινη που μου αξιζει.
Αλλα να ξερετε πως επαρασυρθειν.Τι να κανω η καημενη που ο διπλανος γιορταζει και ξεσηκωσε την γειτονια στο ποδι,απο νωρις το απογευμα.
Οκ οκ μαρεσε γιατι εχω να παω σε μπουζουκιερι απο την Πρωτοχρονια.Οποτε και τσι σβουρες μου εκανα,και τα αλλαααα μου ειπα και ριξτε φωτια να το καψουμε ειπα και ριξε στο κορμι μου σπιρτο να πυρποληθω ειπα και εδω που καιγομαι πολυ 8ελω να νιωσω το φιλι,πιο χαμηλα πιο χαμηλα.Ποιοτητα δεν το συζητω.Οι γαρδενιες λειπανε,χμ γαρδενιες ειχαν παλια,ωραιες εποχες,τωρα εχουν γαριφαλα και ο θεος ξερει που τα βρισκουν.Ενω η γαρδενια ειναι βρε παιδι μου και αρωματικη ειναι και ακριβη.
Ουτε για φετος προβλεπεται Bouzoucation ,οποτε ευελπιστω οταν ανεβω Αθηνα να παω σε κανενα.Και οπωσδηποτε θελω να παω σε μαγαζι με λατιν και τζαζ.Να ριξω τις μαρεγκες μου ,τις σαλσες μου,το τσατσα μου και κανα πασατα,αν και το τελευταιο το απεχθανομαι ξεχαρβαλονομαι οποτε το χορευω.
Ασε καλα με λενε ανωμαλιαρα.Απο τα γαβγαβ,στην τζαζ,στα ροκ,στα λατιν,στα ups and downs μου.Πως τα συνδιαζω!!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ανωμαλιάρα μου εσύ!
Ωπα νινα-νάϊ μου!
μαινστριμ αντρεγκράουντ μου εσύ
Φιλακι