Online reading:

web stats

28 Δεκ 2006

Οχι και εδω..!!

Μετα λυπης μου ,κανοντας την πρωινη βολτα μου στα διαφορα μπλογκς,παρατηρησα αυτο που ευχομουν να μην δω εδω μεσα ποτε.
Μια λιστα "με τους 50 επιδραστικοτερους (κοιτα λεξη!!) Ελληνες μπλογκερς".Οχι μονο στην σελιδα του broccoli και κακως λεω το ονομα γιατι ειμαι σιγουρη πως καποιοι ψαξουν να δουν αν ειναι μεσα σε αυτη την λιστα,αλλα και στην σελιδα του Λαπουτα.
Δεν νευριασα,δεν τσατιστηκα,λυπηθηκα.Ειχαμε την AGB στην τηλεοραση θα εχουμε και εδω τωρα αυτο το pagerank "επιδραστικοτητας".Τι σκατα σημαινει αυτο;Και γιατι οσοι ειναι μεσα στους 50 θα επρεπε να κορδονουν;
Οσοι πατε θα παρατηρησετε πως λειπουν τρανταχτα ονοματα και στην θεση τους υπαρχουν καποια ασχετα που δεν τα ειχα ακουσει ποτε.Αλλα το θεμα δεν ειναι αυτο.Η ερωτηση μου ειναι γιατι να γινει αυτη η λιστα.Ποιος ο σκοπος της.Ενταξει,pagerank αλλα απο ποιο ετος,δεν παιζει και το ποτε δημιουργηθηκε;Πολλα ερωτηματικα,παρα πολλα για την ακριβεια,μπορω να αναλυω και να βρισκω ερωτησεις ορεξη να υπαρχει.Αααα ολα και ολα σιγα μην σπαταλισω φαια ουσια (που την χρειαζομαι γιατι την εχω και λιγη) για τετοιες παπαριες.Δημοσιογραφος δεν ειμαι,φιλολογος δεν ειμαι,οποτε γραφω οπως θελω,οπως γουσταρω,οπως μου καβλωνει χωρις να τα περναω στο Word και αρεσω δεν αρεσω δεν με ενδιαφερει.
Κατι μου λεει πως δεν εχω δει ακομα τιποτα και πως πολλοι θα αρχισουν να εκμεταλευονται κατι τετοιες καταστασεις.Θα αρχισει ο ανταγωνισμος και θα χαθει ο συναγωνισμος.
Ευχομαι αυτα που λεω τωρα να μεινουν μοναχα αποψεις μου και να μην πραγματοποιηθουν στο αμεσο μελλον.
Ο χωρος αυτος μου αρεσει,δεν θελω να γινει καρναβαλι οπως οι εφημεριδες κλπ.
Ουφ αυτα!Ξαναγυρναω στις ωραιοτατες διακοπες μου,στα διαβασματα μου και στις δουλιτσες μου.Θα τα ξαναπουμε φατσουλιτσες μου...Συντομα..Ως τοτεεεε;Να μου προσεχετε τους εαυτους σας μη σας δαγωσω και δεν εχω κανει το αντιλυσσικο μου ακομα.Χιιχιχιχ
Σανταααα Κλαουυυυυςςςς Ιζζζζζζ Καμιιιινννγγγκκκκκκ ττττουυυυυυ Ταααοοουυυννννν!!!
Με Τρέλλα..Σμουατςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ok απλά LOL!δηλαδή είμαστε σοβαροί?Επιδραστικότεροι bloggers?γουάτ?Έχουμε ξεφύγει μου φαίνεται(τραγική ξεφτίλα)και δεν μιλάω φυσικά για το rank που φανερώνει την«κυκλοφορία»του blog αλλά για τον χαρακτηρισμό..
Oh και sry αλλά δεν ήξερα ότι υπάρχει ανταγωνισμός-συναγωνισμός(whatever) μεταξύ των blog.Εγώ νόμιζα ότι ο καθένας ασχολείτε-με την καμπούρα του-με τα του blog του.Γράφεις γιατί το έχεις ανάγκη,γιατί θες να επικοινωνήσεις,γιατί γουστάρεις στην τελική την ανωνυμία που σου προσφέρετε για να ανοίξεις ένα παράθυρο του εαυτού σου που επιλέγεις να μπλοκάρεις στην καθημερινότητα σου…αλλά ναι τώρα μαθαίνω περί ανταγωνισμού..(wtf?)

Είναι τρελοί αυτοί οι Ρωμαίοι!

SilentSoul είπε...

Και που εισαι ακομα καλη μου Aveline.
Ασε γιατι οσο το σκεφτομαι θλιβομαι περισσοτερο.Το συναγωνισμο το ειπα με την καλη θετικη του εννοια δλδ οτι ειμαστε εδω συνοδιποροι σε κατι τοσο ομορφο.Χρονια Πολλα κουκλιτσα σμουτς!

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου μικρή μου... τί νέα;
Πώς πάει;
Περνάς καλά;
Εχω λίγο καιρό να ακούσω την εκπομπή σου, αλλά θα επανορθώσω.
σε φιλώ....



ααααααααα... κρίμα που δεν έχω τρία χέρια να το προσυπογράψω το ποστ σου... Δυστυχώς τα χειρότερα δεν έχουν έρθει ακόμα... Μην ανησυχείς όμως... γιατί όλοι αυτοί που γράφουν για κάποιο λόγο... ξεχνούν ότι... έρχονται από το παρελθόν και το τέλος της διαδρομής τους είναι ο τοίχος του σήμερα... ενώ εσύ και πολλοί άλλοι που σκέπτονται διαφορετικά έχουν την πλάτη τους από την άλλη μεριά του τοίχου και κοιτάζουν τον κήπο...
Το δίκτυο είναι ΕΝΤΕΛΩΣ παρθένο έδαφος...
Πιο παρθένο δεν γίνεται....
Τρέξε σε όποια μεριά του κήπου γουστάρεις...
Φιλιά πολλά.
Πολλά-πολλά ε;

Ανώνυμος είπε...

ξέχασα.... φάε κι όσα μήλα θες...

Ανώνυμος είπε...

Από εμάς εξαρτάται το περιεχόμενο και η μορφή των ιστολογίων και από εμάς εξαρτάται και το εάν θα το αγνοήσουμε το γεγονός ή ού. Όσον αφορά την λέξη επιδραστικότητα είναι πολύ σωστή μιας και συμμαίνει προφανώς τα πόσα μηνύματα αφήνονται στο ιστολόγιό του χρήστη και όχι πόσοι το βλέπουν

dimitris είπε...

εγώ διαφωνώ με το "επιδραστικότερο" μόνο, ως χαρακτηρισμό. ακόμη κι αν σημαίνει τον αριθμό των σχολίων. είναι περίεργη υπόθεση το πώς θεωρεί ο καθείς ότι μπορούν να μετρηθούν υποκειμενικές έννοιες, και μπορεί να αγγίξει την υπερβολή (πχ πώς μετράται σε κλίμακα και ποσοτικοποιείται η αγάπη ή το μίσος?).

αλλά το γιατί έχει ο καθένας το blog του είναι δική του υπόθεση (ή γιατί το συνεχίζει). μπορεί να είναι για το ψώνιο του, για ημερολόγιο, γιατί ανέπτυξε κάποια σχέση με αυτούς που το διαβάζουν, ή οτιδήποτε άλλο. στο κάτω κάτω το κίνητρο του καθενός είναι σεβαστό και προσωπική του υπόθεση, γιατί αν δε μας αρέσει, δεν το διαβάζω και πάω παρακάτω. και αυτά όλα τα blogs που είναι στη λίστα ούτε ξέρω αν και κατά πόσο ήθελαν οι ιδιοκτήτες τους να είναι, ή κι αν τους νοιάζει. μπορεί ναι, μπορεί όχι.

δε με ενοχλεί η λίστα καθόλου. δε θα με ενοχλούσε αν ήμουν εκεί, ή τωρα που δεν είμαι. όχι μόνο επειδή είμαι γενικά fan των στατιστικών, αλλά και γιατί δεν αλλάζει τις συνήθειές μου σχετικά με το τι και πώς το γράφω και το τι και πώς διαβάζω online. επομένως είναι πολύ κακό για το τίποτα...

δε θα αγανακτήσω, γιατί δε χρειάζεται. life goes on, και blogs υπάρχουν χιλιάδες για να διαβάσει και να αγνοήσει κανείς.