Online reading:

web stats

5 Δεκ 2006

Σκεψεις..



Παρεκτραπηκα ε;

Ημουν ωμη,ισως και να ανοιχτηκα πιο πολυ απο οτι "επρεπε"(σας εχω πει πως το μισω το "πρεπει";)


Ισως καποιοι να βαλανε ηδη ταμπελα,μιας και το συνηθιζουν,αλλοι να ειναι καχυποπτοι και να αναρωτιουνται τον σκοπο για τον οποιο εχω γινει τοσο περιγραφικη σε θεματα ταμπου (το ακουσα και αυτο,ταμπου το πιο ομορφο πραγμα,τεσπα),αλλοι απλα να βλεπουν αυτο που υπαρχει χωρις να το ξεψαχνιζουν πολυ,βλεπουν δηλαδη μια πλευρα της Ευγενιας,μια πλευρα που ολοι λιγο πολυ εχουμε ,μα δυσκολα την εμφανιζουμε (κακως) προς αποφυγη παρεξηγησεων.

Ενιγουει...

Χτες ηταν απο τις καλυτερες ραδιοφωνικες μου βραδιες.
Ειχε απο ολα.Καλη μουσικη,συζητηση στο τσατ του σταθμου,χιουμορ,επικοινωνια.
Οσο περναει ο καιρος γινομαι καλυτερη.Ειναι η αληθεια πως στην αρχη ειχα απογοητευτει.Ηταν η τελειομανια μου που με τυφλωνε.Αλλα πως να ειναι τελειος καποιος,σε κατι που δεν γνωριζει;Και γιατι να εισαι τελειος;Για τον καθενα υπαρχουν διαφορετικα δεδομενα για το θεμα της τελειομανιας.Λατρευω την μουσικη και το ραδιοφωνο για πολλους λογους.Ειμαι ραδιοφωνικη παραγωγος (πωπω!! απιστευτο μου φαινεται ακομα) γιατι γουσταρω.Πολυ.Προσπαθησαν βεβαια καποιοι να με αποτρεψουν απο αυτο που ειχα στο μυαλο μου,λεγοντας μου να μην μιλαω πολυ,να βαζω κομματι απου μου ζητουν.Δεν καταλαβατε κατι ομως.Αν ηθελα να βαζω απλα μουσικη,αφιερωσεις,δεν θα εκανα ραδιοφωνο.
Γιατι να ειμαι μια απο τα ιδια με ολους;

Γιατι να μη δοκιμασω κατι διαφορετικο;
Μου αρεσει να πρωτοτυπω.
Αν αποτυχω,its ok,τουλαχιστον κανω αυτο που θελω.Δοξα τω Θεω,οι μετρησεις δειχνουν πως κατι γινετε,καποιοι ακουνε,σε καποιους αρεσει και ας ειναι αργα,ας εχουν να σηκωθουν πρωι.Οχι μονο οι μετρησεις,αλλα και τα σχολια στα οσα λεω και διαβαζω απο μπλογκς.Λεω να το συνεχισω ετσι.Οσο παει.Ιδεες υπαρχουν.Τραγουδια υπαρχουν,σκεψεις μπολικες που θελω να μοιραστω μαζι σας.
Αυτο δεν κανω και εδω;"Μοιραζομαι"...
Οχι δεν το κανω για τους αλλους,δεν ειναι ο λογος που κοιταζω το κοντερ.Το κοιταζω ,για να δω αν ειμαι μονη εκει εξω.
Ευτυχως δεν ειμαι.
Μεσα στους τοσους ευελπιστω να ειναι και ...εκεινος.

Ειναι ωραιο να "μοιραζεσαι",μεχρι ενος οριου βεβαια,μιας και τα ταμπου ,οι ταμπελες ειναι προ των πυλων.

Δεν με απασχολει και ας το αναλυω (κλασσικα).

Σημερα πηγα και για εξετασεις (Επιτελους!!!).Wish me luck..!!Την Παρασκευη τα αποτελεσματα.


5 Δεκεμβριου 2002 08:00 Αθηνα
Εισαγωγη στο Ερρικος Ντυναν...



Yes I am/You are

Inside

Outside

No matter what they say

Words cant bring me/us down

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Απαράδεκτο για πράκτορες!!!

Faith No More στο ίδιο blog με Aguillera???

Θα πέσει φωτιά να μας κάψει!!!

Ήρθε το τέλος!

Ανώνυμος είπε...

turn the lights on...
This one's for the ladies in tha house!

Ανώνυμος είπε...

Τα ταμπού μου θυμίζουν τα tatoo. Και τα μεν και τα δε πρέπει να προβάλλονται... Το Ενιγούει μου θυμίζει τον Χέμινγουέη και το luck το lucky... Συνέχισε έτσι όπως είσαι και όπως εσύ θέλεις. Οι φίλοι υπάρχουν...Την καλησπέρα μου!

Ανώνυμος είπε...

δεν βρήκα ποτέ ότι έχεις ταμπού...
Τί; ταμπού;
Τί είπαμε ότι είναι αυτό;
Σου εύχομαι τα καλύτερα.
Let me know.