Online reading:

web stats

23 Φεβ 2007

Παιδική αθωότητα

Σερφάροντας όπως συνηθίζω κάθε πρωί,συναντώ ιστοσελίδες που απλά προσπερνώ,αλλά και ιστοσελίδες όπως αυτή που θα μοιραστώ μαζί σας που με κάνουν υπερήφανη και τυχερή που έζησα πράγματα που τα σημερινα παιδια δεν ειχαν την τυχη ουτε πιστευω θα εχουν, να τα ζήσουν.

Ποιος δεν θυμαται την Χιλιοποδαρούσα;Τον παραμυθά;

Ανακάλυψα τον δημιουργό τους.

Ωωωωωω ναι!Μέσω του γιου του.

Απολαυστε λοιπον το μπλογκ του αγαπημένου μου/μας Νίκου Πιλάβιου στο οποίο θα βρείτε και αποσπάσματα από τις προαναφερθείσες εκπομπές.


Στιγμές ξεγνοιασιάς και χαλάρωσης καθισμένη στον καναπέ μου,μαζί με την κουκλίτσα μου.Ταξίδευα με τις ιστορίες του,την υπέροχη φωνή του...

Πόσο θα γούσταρα να υπήρχαν αυτές οι εκπομπές πάλι!
Η ΕΡΤ έχει τόσο πολύτιμο υλικό μα δεν το χρησιμοποιεί.Και αναρωτιέμαι γιατί τα ιδιωτικά κανάλια δεν ενδιαφέρονται πιά για αυτές.Ας αφήσουν τα ξενόφερτα animation τα οποία μόνο για παιδιά δεν είναι και ας προωθήσουν καμία Φρουτοπία,καμια Τενεκεδουπολη κλπ.

Αναμνήσεις....

Σας ευχαριστώ Κύριε Νίκο για το μαγικό σας μολύβι,το πέταγμα σας με το μαγικό γιλέκο.
Σας ευχαριστώ,που θα μοιραστώ με τα παιδιά μου (όταν με το καλό κάνω) όσα με κάνατε να αγαπήσω...

2 σχόλια:

Περιπετών είπε...

Eυγενία τα παραμυθια του "παραμυθά" επειδή τα είχα και σε κασέτες τις οποίες άκουγα ακόμη και στον ύπνο μου (κυριολεκτικά), τα ξέρω απέξω και σκηνές που είχα πλάσει με την παιδική μου φαντασία ακούγοντας την φωνή του, μου έρχονται πολύ συχνά στο μυαλό. Σε ευχαριστώ που τον παρουσίασες και τον βρήκες στο διαδίκτυο:)

Mythos είπε...

Όσον αφορά την Φρουτοπία υπάρχει το εξής πρόβλημα. Υπήρξε μια φωτιά και το υλικό αυτό μαζί με δεκάδες άλλα χάθηκε για πάντα. Αυτό που κυκλοφορεί στο νετ είναι χαμηλής ποιότητας και είναι αντιγραφή από βιντεοκασσέτες ιδιωτών.