Online reading:

web stats

20 Φεβ 2007

Το Game της μπλογκοσφαιρας..

Μετά από την πάσα που δέχτηκα απο alitovio και adomiel θα σας πω πέντε πράγματα που δεν γνωριζετε για μενα .

1.Δεν μου αρέσει η ακαταστασία.Είμαι μανιακή με την καθαριότητα ειδικα σε κουζινα και τουαλετα.

2.Θέλω να κάνω το γύρο του κόσμου

3.Ο καλός μου με λεει "τσίρκο" στο κρεββατι.(χιχιχ να και κατι προσωπικό)

4.Σιχαίνομαι το ουίσκι και το make up(εκείνο τον χοντρό σουβά δλδ,γιαυτό ποτε δεν βάζω,δεν μου χρειαζεται εχω καλο δερματακι λόγω γιαγιάς αχ αυτα τα γονίδια)

5.Δεν μπορω να με φωτογραφίζουν.Ή θα κανω γκριμάτσες,ή θα κανω γκριμάτσες.Μόνο οταν μου καθομαι, φωτογραφιζομαι σωστα (αστα να πανε).

Δινω πάσα στους

evita
Aveline
Περιπετών
Dimitris
Axenbax

1 σχόλιο:

Adomiel είπε...

Για 2,3,4,5 οκ... δεν τα ξέραμε...! αλλά αυτό το 1 το έχουμε εμπεδώσει...! ;-)

Καλημερούδια...