Online reading:

web stats

16 Φεβ 2007

Τα νευρα μου τα χαπια μου και ενα ταξι να φυγω..

Ειναι μερικες φορες ,που οταν κανω την βολτα μου στα blogs,με πιανουν τα διολια μου.

Επισκεφτηκα ενα πριν απο λιγο και γρρρρρρ #%$^#$^$#%%^@!$#@#%$%!!
Αυτο που με εκνευρισε ειναι οτι αντι να αναφερει την πηγη,αναφερε το εντυπο που γραφτηκε.
Τι λες μωρη βλαμμενη ανιστόρητη κομπλεξικια (ναι γυναικα ειναι η εν λογω κυρια)!!!

Οτι γράφετε στο "Αρθρο" δεν ειναι της εφημεριδας που μου το κοτσαρες ως πηγη.Πηγη ειναι το μερος απο οπου και εκεινοι το αντέγραψαν.Τα εχετε κανει σκατα,ισα και ομοια ολα, μερικοι και μερικες.Δηλαδη επειδη αντιγραφετε μπλογκς στην εφημεριδα τα κανει αυτοματως δικα σας;Κατοχυρωμενα;ΜΗ ΧΕΣΩ!!Γαμω την δημοσιογραφια σας γαμω!Λες και δεν υπαρχουν ιδεες και προτιμάτε τα ετοιματζιδικα.Εξω υπαρχουν ανεργοι δημοσιογραφοι με πολλες ιδεες που δεν υπαρχει τροπος να ακουστουν γιατι δεν τους δινετε ευκαιρια.
Τοσο ηλίθιοι ειστε;Οκ και εγω παραδεχομαι πως ειναι ωρες και στιγμες που κοιταω τον κερσορα να αναβοσβήνει και δεν εχω τιποτα να γραψω.Τοτε ειναι που διαβαζω εφημεριδες στο διαδυκτιο,σερφαρω σε διαφορες ιστοσελιδες και οταν κατι μου κεντρισει το ενδιαφερον το κοτσάρω στην σελιδα μου βαζοντας κατω δεξια,απο που το αντέγραψα.
Ποτε δεν πασαρα αλλουνου κοπο για δικο μου.Ειναι καταντια.
Δεν εχεις να γραψεις;Μην γραψεις!Αλλα δεν φταιει κανενας αλλος, μα αυτοι που σε βοηθουν να ανεβεις το καλαμι σου καλη μου.Προσεχε μονο οταν ανεβαινεις μην κατσεις απο την λαθος μερια και μετα δεν θα σηκωνεσαι μιας και που εχεις καιρο να νιωσεις κατι εκει κατω!Και καλα ολες αυτες οι μαλακιες και οι μυθομανιες σου,τα δηθεν σου για να προσελκυσεις κοσμο,αφου νιωθεις εσυ καλα παω πασο.Τα Ελληνικα τι σου φταίνε και τα σκοτώνεις;Εν ψυχρω δολοφονια.Δεν βγαζω τον κωλο μου απέξω και εγω δεν ειμαι καλυτερη σε αυτο τον τομεα,εσυ ομως γραφεις σε εφημεριδα τρομαρα σου και πληρωνεσαι γιαυτο.
Ε ρε Μπαμπινιώτη που σαι;Αλλα αστο γιατι εχεις που εχεις λιγα μαλλια στο τελος δεν θα σου μεινει τριχα καημένε μου.
Νευρα πολλα νευρα...για τις κλίκες,τις αντιγραφές,τα δήθεν,τα γλειψίματα...

Θα αλλαξω τακτικη στα σχολια που κανω σε συναδέλφους,( συναδελφοι ειμαστε ολοι στην τρελλα του μπλογκινγκ)γιατι μαλλον κακο κανουν παρα καλο η θα απαξιώ.
Δεν με ενδιαφερει να ειμαι αρεστή για να με διαβαζουν.
Γουσταρω,γραφω,μοιραζομαι.

"Η αφορμη για ολο αυτο το ξεσπασμα ηταν ενα κειμενακι που εγραψα μεσω μιας πηγης λογω των ημερων και που σε αλλο μπλογκ ειδα το ιδιο ακριβως κειμενο,γράφοντας απο κατω οτι ειναι της ταδε εφημεριδας κλπ.Δεν με χαλασε που οκ μετα απο δυο ωρες γραψαμε τα ιδια,σιγα!Με εκνευρισε το οτι διαφημιζει την εφημεριδα,ενω το αρθρο δεν ανηκει στην εφημεριδα και ειμαι σχεδον σιγουρη (για να μην φανω απολυτη χοχ χε χι)πως ουτε η εφημεριδα αναφερε απο που εκανε την αντιγραφη.Εκει φτασαμε κυριες και κυριοι...Πφ!!!!"

Και τωρα γεια σας!!

6 σχόλια:

Adomiel είπε...

Στον καιρό του ίντερνετ τα όρια των πρωταρχικών πηγών είναι πια δυσδιάκριτα... και σχεδόν είδος προς εξαφάνιση τα πρωτογενή και φρέσκα κείμενα... είναι απείρως πιο εύκολο το copy paste...!

Αλλά αν είναι να ξεθυμαίνεις χώσε... εδώ είμαστε να σε ακούσουμε...! Που ξέρεις αν πέσει πολύ κράξιμο μπορεί και να το "σώσουμε"...! ;-)

Ανώνυμος είπε...

Ξέρεις, πιο χρήσιμο ήταν να αναφέρεις και ονόματα :) Για να γίνει ένα ξεκατίνιασμα, μηνύσεις, χαμός ώστε να γίνεται κίνηση. Έτσι θα αποκτήσεις και περισσότερους επισκέπτες, θα δικαιωθείς αφού όλοι θα δουν τα έκτροπα της κυράς. Πέρα από την πλάκα ωραία αυτά που γράφεις ήδη σε πρόσθεσα στα αγαπημένα μου :)

SilentSoul είπε...

@Adomiel Καλημερα και απο εδω.Ξεσπαω,λεω τα πραγματα οπως τα βλεπω,ειναι η αποψη μου.Η κατασταση θα σωθει μονο αν καποιος ασχοληθεί σοβαρα με την δημοσιογραφια,οπως τα παλια χρονια και να μην εχουμε "δημοσιογραφους" για αρπαχτες.
@karpidis Καλως ηρθες στην σελιδα μου και καλημερα σου.Για υτο δεν αναφερα ονομα.Για να μην ξεκατινιαστει και αρχισουν οι προσβολες γιατι ετσι μονο αντιδρα η συγκεκριμένη γυναικα.Και επειδη σε αυτο το τριπακι δεν εχω καμια απολυτος ορεξη να μπω,απλα αναφερθηκα σε οτι διαβασες.Η πλακα ειναι πως αγοραζω την εφημεριδα για το ενθετο στο οποιο συμμετεχει για να δω απλα ποιανου κομματια κλεψανε
Να στα μουτρα μου δηλαδη.Τεσπα...
Σε ευχαριστω που με προσθεσες αν και δεν ειναι αυτος ο σκοπος που γραφω.Φιλια :)

Ανώνυμος είπε...

Χαριτολογώντας το έγραψα :) Πάντως το περίμενα πως δεν είναι αυτός ο σκοπός σου :). Δεν πίστευα πως κάποιος στον κόσμο θα φτιάξει μια ιστοσελίδα και θα γράφει για να τον προσθέσω στα αγαπημένα μου :)

SilentSoul είπε...

@Karpidis mporei egw na mhn to exw skopo alla yparxoun atoma poy grafoun edw gia na tous diabasei kapoios kai na anadeixtoun.Tespa...
Shmera exei apospasma ths istoselidas sou sto entheto blogs ths efhmeridas "To arthro" :)
Kalh Kathara Deytera.

Filia

Ανώνυμος είπε...

Σε ευχαριστώ για την πληροφορία, δεν ήξερα καν πως υπάρχει τέτοια εφημερίδα...