Online reading:

web stats

5 Φεβ 2007

Οι ζωες των αλλων Μερος 2ο

Ίσως αναρωτιέστε τι άλλο θα μπορουσα να γραψω για αυτη την ομολογούμενος υπέροχη ταινία.Προσωπικά τίποτα.Της έδωσα 4,5 / 5 και η αποψη μου ισχυει.
Ο κύριος Δανίκας όμως,ο κύριος Δημήτρης Δανίκας είχε να πει πολλά στον Ταχυδρόμο.
Ο Ταχυδρόμος για όσους ξέρουν αλλα και για όσους δεν ξερουν ειναι ένα ενθετο στην εφημερίδα "Τα Νεα-Σαββατοκυριακο".Στο πρωτοσέλιδο λοιπόν,σκήνη απο την ταινία που προανάφερα.Μου κίνησε το ενδιαφέρων και ήθελα να δω τι τους έκανε να ασχοληθούν για αλλη μια φορα.
Μολις ειχαμε γυρισει απο τον Χαρουλη,ειχαμε πιει τις βοτκες μας,ειχαμε τραγουδησει τον χειμωνανθο συν καποια αλλα τραγουδια,και ειχαμε ξαπλωσει για να κοιμηθούμε,αφου η Κυριακη ειναι μερα εκδρομης.Η υπερδιεργεση με εκανε να παρω τις εφημερίδες στο κρεββάτι,διαλεξα το ενθετο και τα υπολοιπα τα αφησα στο πατωμα.
Ξεφυλιζοντας το τευχος αυτο,μεταξυ της 34 σελιδας και της 35 ειδα "Η απολογια του Δημητρη Δανικα" με τεραστια κόκκινα γραμματα.Ενιωσα απίστευτη ικανοποίηση και χαμογέλασα.

Οπως αναφερει στην απολογια-αρθρο του,πηγε και ειδε για δευτερη φορα το εργο,μένοντας έκπληκτος για τον κόσμο που περίμενε υπομονετικα σε ουρες για να μπει μεσα στο σινεμα ,για να βρει ενα εισητηριο και για τις κρατήσεις εισιτηρίων που φτανανε μεχρι το τελος την εβδομαδας.
Ναι σαφως και πηρε πισω ολη την αρνητικη κριτικη που ειχε κανει,σαφως ενιωσε ηλιθιος,και σαφως ζητησε συγνωμη.

Εχει δικαιωμα να αλλαξει γνωμη.
Αλιμονο.
Εγω ομως γιατι πιστευω πως απλα φερθηκε δειλα;
Δεν του αρεσε.Πηγε με το ρευμα,οτι πουν οι αλλοι,αν με πιανετε!
Μηπως γιατι τον κραξανε;
Εφαγε τον μπουλο;
Η του "εβαλε χερι" ο αρχισυντακτης;
Η μηπως αλλαξε γνωμη επειδη την ειδαν ο Παυλος Τσιμας,ο Δημητρης Δουλγεριδης ,η Μυρσινη Λιοναράκη,λεγοντας οτι ειναι το γεγονος του χειμώνα,που χωρις διαφημιση καταφερε να κανει ρεκορ εισητηριων;

Α εγω δεν ξερω,δεν ειμαι κριτικος κινηματογραφου,δεν ειμαι δημοσιογραφος.

Πρεπει να προσεχουν τι γραφουν αυτοι οι κύριοι "δηθεν" κριτικοι και εμεις τι διαβαζουμε,για να μην παρασυρόμαστε.Μας υποτιμανε και δεν θα τους βγει σε καλο.
Ποτε μου δεν τους ακουσα.Αντε να μπω στο imdb η στο rotten tomatoes για να δω voting και αυτο ενημερωτικά.Οταν ομως θελω να δω μια ταινια (και εφοσον υπαρχει και το χρημα), θα την δω γιατι γουσταρω (ακομα και σε dvd) και ας λενε οι κριτικες οτι θελουν.

Στο τευχος αυτο επίσης θαβει την ελληνικη ταινια "Μια μελισσα τον Αυγουστο"του Αθεριδη.
Συγκεκριμενα αναφερει ότι"Ο θόδωρος Αθερίδης το ονομαζει "τανια".Εγώ "διακοπές στην κωλοπετινίτσα"Γιατι οπως λεει και ο ιδιος σαυτη την χαλκομανια,η πραγματικοτητα ειναι μια,αλλα ο καθενας μας την βιωνει διαφορετικά.Εκεινος "Μια μελισσα τον Αυγουστο",εγω μια αρπαχτή τον Φεβρουαριο.Τουτεστιν:Παιδια,άντε γεια!"
Ουδέν σχολιο για την ωρα.Θα την δω απο βδομαδα και θα σας ενημερωσω καταλληλα.
Ειναι απαράδεχτος ομως.Για ενα ευχομαι.Να μην βρεθει παλι στην δυσκολη θεση να ζηταει συγνωμες και να γλυφει ηθοποιους.Ειναι καταντια!

Δεν υπάρχουν σχόλια: