Online reading:

web stats

28 Οκτ 2007

Moments Update

Γυρισα σπιτι σημερα νωριτερα απο οτι συνηθίζω τις Κυριακές.
Αιτια ενα τηλεφωνημα της μητερας μου αναφεροντας μου οτι το πρωι ξυπνησε και δεν ενιωθε καλα.Δεν μπορουσε να σηκωθει και ηταν παγωμενη.
Το ειχε δει και ονειρο την ιδια βραδια.Οσο και αν ακουγετε αστείο, δεν ειναι η πρωτη φορα.Ακομα και οταν εγω δεν ημουν καλα και παροτι δεν ειχα πει λεξη σε κανεναν εκεινη ηξερε.Το διαισθανοταν.Το ειχε δει ονειρο.Τεσπα..
Πιθανολογεί οτι ηταν η αρρυθμία που δημιουργησε ολα αυτα τα σημερινα συμπτωματα αλλα παιζει να ειναι και συμπτωματα οστεοπόρωσης. Πανε δυο χρονια που μπηκε στον χορό της εμμηνόπαυσης οποτε και περισσοτερα προβληματα υγειας ειναι καθοδόν.Την αρρυθμία την εχει απο το 1979.Μεγαλή ιστορια.Μεγαλη φοβία μου.Ο λογος προφανής.Δεν ειναι μεγαλη σε ηλικία.Μόνο 54.Εχει περασει ομως πολλα.Δικα της μα κυρίως δικα μας.Ειναι ο ηρωας της οικογενειας και δικος μου.
Της πηρα πολυβιταμινες που της ειχαν τελειωσει καθώς και συμπληρωμα ασβεστίου.
Μακαρι να ηταν κατι περαστικό.
Ειλικρινα δεν προκειται να σκεφτω αρνητικά.
Ειναι καλα τωρα.Αυτο μετράει.

Ας αναφερθω σε αυτα που εγιναν απο Παρασκευη μεχρι και το απογευμα.
Την παρασκευη δεν ειχα ορεξη για εκπομπη.Ειχα σουβαντιστεί,αρωματιστει,ειχα γινει μια τιβι περσονα,ειχα εκτυπωσει τα κειμενα,ημουν ετοιμη.Τελευταια στιγμη δεν ξερω.Το μετανιωσα.Το σκεφτομουν ολη μερα.Αγ Δημητριου και γιορταζε ο μπαμπας.Εδω και μερικα χρονια εχουμε παψει να κανουμε τραπεζωματα.Οποιος ερθει και οποιος παρει τηλεφωνο.Μεχρι εκει.Φτιαχνουμε πιλαφακι και ψητο για να τον τιμησουμε και το γιορταζουμε οικογενειακα.Φετος αποφασισαν να πανε στον Σταυρό οπως κανουν καθε ΣΚ.Ενα παραπάνω που υπαρχει στην ζωη μας ενα μωρακι .
Παρακολουθησα λοιπον την εκπομπή απο το σπιτι.Μολις τελειωσε περασε ο καλος μου και με πηρε για εναν καφε μαζι με τον Δημητρη ο οποιος ηταν μαζι του στην παρουσιαση των θεματων.



Θα πηγαιναμε να παρατηρησουμε τον κομήτη.Οπως και καναμε.Τον φωτογραφησα μεσα απο το τηλεσκοπιο,οσο μπορεσα.
Ηταν εκπληκτική εμπειρια.Στην σκεψη οτι ολοι οι λατρεις της αστρονομίας,οσοι τουλαχιστον ειχαν ορατοτητα και δεν τους εμποδιζε ο κακος καιρος,εκαναν οτι εγω,με εκανε να ανατριχιασω.
Ο κομήτης ειναι ακριβώς οπως τον ειχα περιγραψει σε προηγουμενη αναρτηση.Μεσα απο τα κιάλια φαινοταν σαν νεφελωμα,μα οταν πηγαινες σε τηλεσκοπιο το εβλεπες καλυτερα και καθαρότερα. Ειναι απεριγραπτο το συναισθημα.
Η υγρασια με εκανε να μην αντεξω μετα απο μιαμιση ωρα εκθεσης μου σε αυτη,και μπήκα στο αμαξι.Δεν ημουν καταλληλα ντυμενη για παρατηρηση.Ουτε ζεστο παντελονι φορουσα,ουτε μαλλινη μπλουζα.Βερμουδιτσα , καλσον διχτυ,γοβακια,ξωπλατο μπλουζακι,και μπουφαν.Η σχολη χορου μας ειχε παρτυ μετα της εντεκα.Ευτυχως το μπουφανακι μου με προφύλαξε κάπως.
Επειτα στον χορο του δωσαμε και καταλαβε.Καναμε οσα μαθαμε την Τριτη και γουσταραμε.Ειδαμε και το αγορι της Αφροδίτης που μετα απο μηνες στρατου επεστρεψε με αδεια να δει την καλη του.Χαρηκαμε πολυ.
Το Σαββατο περασε με μενα να κανω δουλειες στο σπιτι και να κανω τεστακια αγγλικών,οσο ο καλος μου βρισκονταν σε meeting στο Ηρακλειο για το Palso.Το βραδυ Σαββατου με βρηκε ομως στην αγκαλια του να βλεπουμε ταινιουλες μεχρι της δυο.Δεν αντεξαμε παραπανω.Ηδη εκεινος και εγω ειμασταν κομματια.
Η επομενη και σημερινη μερα,η Κυριακή,ηταν μια πολύ χαλαρη μερα,ξεκουρασης.Ειχαμε κανει τα μικρα σχεδιακια μας απο την προηγουμενη,οπως να παμε στην παρελαση των παιδιων που κανουμε μαθημα και να μαγειρεψουμε κοτοπουλο με φρεσκιες χυλοπιτες.Τιποτα απο αυτα δεν εγινε.Με την αλλαγη της ωρας εγινε αλλαγη στις ωρες υπνου και επειτα το κοτοπουλο ειχε πολυ λίπος και δεν εκανε για κοκκινιστό οποτε σκεφτηκα να το κανω πιλαφι οπως και εγινε.Ηρθε το Κατερινιώ και το περιποιηθηκαμε καταλλήλως.
Οση ωρα γραφω με εχει πιασει τρελή νυστα και ειναι μονο εντεκα παρα.Αχ αυτη η αλλαγη ωρας..
Τα υπολοιπα τα ξερετε αφου με αυτα ξεκινησα να γραφω αυτη την αναρτηση.

Α!επίσης ξεχασα να αναφερω οτι κερδισα με κληρωση ενα ποδήλατο.Καλό;
Ειχα παρει special Ks στο σουπερμαρκετ ΙΝΚΑ και στο ταμειο μου εδωσαν ενα κουπονι να συμπληρωσω.Ποτέ μου δεν κερδισα κάτι,οποτε ζητησα απο τον καλο μου να το παρει εκεινος.Συμφωνησε αλλα μονο για να γραψει τα δικα μου στοιχεία.Εγω κλασσικα μουρμουριζα για την ατυχια μου.
Να που η τυχη ηταν με το μερος μας.

Οι γονεις μου κοιμουνται.
Ακουγετε η τηλεοραση του δωματιου μου στο βαθος,και το κλικ κλικ απο το πληκτρολογιο.
Ωρα μου να πάω να χωθω κατω απο το παπλωματακι μου.
Δουλεια αυριο.

Ευχομαι να εχουμε μια καλη παραγωγική εβδομαδα και εναν πολυ καλο Νοεμβριο,που ξεκινάει την Πεμπτη.
Ποσο γρηγορα περνάει ο καιρός..


Μια φωτογραφια που τραβηξα λιγο πριν με γυρισει σπιτι.
Λουλουδι που υπαρχει στην βεραντα του σπιτιου του/μας..

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

είσαι πολύ τυχερή. Κέρδισες το Χρήστο και ένα ποδήλατο. ελπίζω να μην του κάνεις τη ζωή του ποδήλατο.
χα χα χα . αστειάκι

Ανώνυμος είπε...

Περαστικά στη μανούλα καλή μου. Όλα καλά θα πάνε και χαίρομαι που κάνεις θετικές σκέψεις. Ωραίο το καινούριο ποδηλατάκι!!
Φιλιά πολλάαααααα

Ανώνυμος είπε...

περαστικά στη μητέρα σου!
τί σημαίνει τεσπά;

BILL

ONOMATODOSIA είπε...

για το ποδηλατο που κερδισες το διαβασα στου δικου σου το μπλοκ.

ολα καλα για τη μαμα σου.

apostolis είπε...

Ευγενία, περαστικά στη μαμά σου.
Επεξεργάστηκα λίγο τη φωτογραφία του κομήτη και την έβαλα στο ΣΦΑΚ..

Αποστόλης