Online reading:

web stats

17 Οκτ 2007

Μια βρωμερη αναρτηση

Ο σωστος τιτλος κανονικα θα επρεπε να ηταν ..
Να κλασω ή να σκασω..;
Ελα μου ντε.
Στο δρομο εισαι σε ανοιχτο χωρο γιατι να μην κλασεις αφου το θες.
Οκ φιλε σε καταλαβαινω.

Εγω ομως τι φταιω να περπαταω απο πισω σου ανεμελη τραλαλα και τριλαλο να μου αρεσει αυτη η συννεφιασμενη μερα,να περιεργαζομαι τον κοσμο γυρω μου .
Ας τα παρω απο την αρχη ομως.
Παροτι ημουν κομματια απο την σχολη και απο το βαρος καποιων συγγραμμάτων που πηρα απο την βιβλιοθηκη,ηθελε ο οργανισμος μου αυτο το βολταρακι.
Εκει που περπατουσα λοιπον και σε σημειο που ο κοσμος ηταν σε στυλ σαρδελας,ο ενας διπλα απο τον αλλο ,μπρος πισω δεξια αριστερα,πρρρρρρρρρρρ.Οπως το γραφω φανταστειτε το.Δυνατος και συρτος.
Ολοι βεβαια τον κοιταξαν,μονο ενας του εκανε παρατηρηση,μα αυτος στα αγραφα του,συνεχισε την πορεια του.
Η ατυχη λοιπον της φασης ημουν εγω.Ημουν ακριβως απο πισω,που να μην ημουν.Μην γελατε.Σας βλεπω.
Ευτυχως με το κρυωμα η μυτη μου ηταν βουλωμενη οποτε και δεν εισέπνευσα αυτη την απαισια οσμη.
Ξερω ξερω εχετε αηδιασει αλλα για κατσε ρε αδελφε,οκ σου ηρθε οπως και σε ολους τους φυσιολογικους ανθρωπους ερχεται.Οκ μεχρι εδω;Οκκκ.
Καντο αλλα καντο αθορυβα.Δεν εισαι στο σπιτι σου.

Μου θυμισε αυτον τον τυπα στο τελεαστυ που τον κανανε σταρ τα διαφορα σαχλοεκπομπακια της πλακας,με το οζον αν θυμαμαι καλα,που ρευεται και κλανει μπροστα στην τηλεοραση ενω το ραδιοτηλεοπτικο τον αφηνει να κανει οτι κανει.
Αλλοι λενε παλι οτι το κλασιμο ειναι υγεια,δεν αντιλεγω.Αλλα δημοσια ρε παιδια;
Γραφω αυτες τις γραμμες ξεχωριστα γιατι ειναι οτι πιο βρωμερο σιχασιαρικο εχει γινει μεχρι τωρα.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Xαχαχα...Κωμικοτραγικό!
Άκριβώς το ίδιο έπαθα φέτος το καλοκαίρι που περπατούσα στα σοκάκια των Φηρών, στη Σαντορίνη...Καθώς απολάμβανα τη θέα, ακούω έναν θόρυβο, μα έναν θόρυβο απο έναν κυριούλη που περνούσε από δίπλα μου...Γύρισα κ τον κοίταξα κ έμεινε ατάραχος!!!
όπου φύγει, φύγει μετά εγώ :P