Online reading:

web stats

3 Οκτ 2007

Μαυρα μουρα ασπρα μουρα εισαι μια....παλιολινάτσα


Απο το πρωϊ ειμαι καπως.
Νευρα,ανησυχια.
Υποθετω οτι φταινε τρια πραγματακια.
Ειτε επειδη απο χθες ειμαι ετσι οποτε και συνεχιζει,ειτε επειδη περιμενω να αδιαθετησω,ειτε επειδη πρωι πρωι ειδα φατσα καρτα την λαϊκη στην γειτονιά μου,απο το πουθενα,χωρις κανεις να μας ειδοποιησει.
Ισως να ειναι ολα αυτα μαζι,θα δειξει η πορεια αυτης της ημερας.
Λενε πως οταν η αρχη της μερας παει στραβα,ολα τα υπολοιπα μεχρι το τελος της ειναι στραβα και παρε το αυγο και κούρεφτο.
Κοινώς γρρρρρ γαβ γαβ...μην πλησιαζεις δαγκωνω.

Ας ξεκινησω με τα χθεσινα μιας και δεν εχω κανει ανανέωση γεγονότων.
Το πρωι κανω τα κλασσικα, καθαρισμα, supermarket, σερφαρισμα-blogs-ειδησιογραφία και χαρτομανι.
Επειτα θα ασχοληθώ με διαβασμα, googling,χορο κλπ.
Ειχε παει εννια και περιμενα τον καλο μου να ερθει να παμε για λατιν.
Λαχταρουσα να δω το χαμογελαστο προσωπακι του,ειχα να τον δω απο την Κυριακή, καθως και να μαθω τι του ειπε ο διατροφολογος του,ειχε καιρο να παρουσιαστει και να τον τσεκαρει οποτε την ειχα την αγωνια μου για τα αποτελεσματα οπως σαφως και εκεινος.
Κατα τις εννιαμιση λοιπόν,με παιρνει τηλεφωνο οτι φτανει κοντα στο σπιτι μου και να κατεβω στην αναπαντητη του.
Ελα ομως που η φωνη του ηταν πολυ θλιμμένη,ελα που διαισθανομουν απο τον τροπο του πως κατι δεν πηγαινε καλα.

Με το που μπαινω στο αμαξι,παρατηρω το ολοκαινουργιο mp3 player που ειχε βάλει.
Έλαμψε το προσωπακι του.
-Α με γειεςς με γειες..
-Ειδες ειδες;Ακου και τον ηχο τωρα.
Αυτο λιγο με παραξενεψε τι διαφορετικο μπορει να ειχε αυτο το μηχανημα απο το παλιο (το οποιο τα τιναξε).Ριχνω μια ματια πισω και....ειχε βαλει ηχεια και πισω..
-Τελικά πηγες και τα εβαλες ε;Δεν αντεξες,του ειπα χαμογελώντας.
-Μα δεν ακουγετε καλυτερα;
-Τι να σου πω βρε faceακι μου το ιδιο μου ακούγεται εμενα.Δεν ειχα δωσει σημασια στο πως ακουγόταν πριν,οποτε τωρα δεν βλεπω καμια διαφορα.
-Τωρα ο ηχος ειναι καλυτερος ...
-Οκ οκ εσυ ξερεις.Για πες μου τι σου ειπε ο γιατρος.
Αλλαξε διαθεση.Σταματησε να χαμογελαει.

Για να μην μπλαμπλαμπλαριζω,τον ειχε ριξει ψυχολογικα.
Σε σημειο να εχει νευρα ,να μην του αρεσει ο εαυτος του στον καθρεφτη και να μουρμουραει συνεχεια.
Η μονη προοδος που ειχε ηταν στην λιπομετρηση,μειωση αρκετη του λιπους,αυξηση μυικής μαζας,που ηταν καλο και φταιει ο χορος ται τσι και το ποδηλατο,και μειωση ποντων στην μεση.
Το κιλο που ειχε παρει,τα συμπληρωματα διατροφης που του εδωσε ο γιατρος και που ηταν αυτα που μισουσαμε,τον εκαναν να τα παρει τελειως με τον εαυτον του.
Μιλαμε για εναν ανθρωπο που δουλευει ολη μερα,και που τρωει μονο αν το θυμηθει και αν τον κοψει η λορδα.

Στο λατιν,χορευαμε χθες αλλα το μυαλο του ηταν στους καθρεφτες γυρω του και το στο πως φαινοταν πανω σε αυτους.
Η ψυχολογια του ειχε πιασει πατο.Δεν ηξερα τι να κανω.Οτι και να του ελεγα δεν θα τον εκαναν να νιωσει καλυτερα,θα ειχε το αντιθετο αποτελεσμα και θα εκνευριζοταν και μαζι μου.
Μετα το μάθημα ειχε παρτυ η αλλη σχολη χορου, μα ηδη ημουν πολυ κομματια και το σημειο που ειχα την μελανια αρχισε να παραπονιέται.Δεν ηθελε αλλωστε και αυτος.Το απεκλεισε τελειως.Λογικο μιας και δεν ηταν καλα.
Συν τοις άλλοις με ενημερωσε για το οτι θα ερχοταν η Σ μαζι μας στην Πατρα στη θέση του Σ ενω ειχα κανει ηδη ακυρωση στο δωματιο.Δεν μου αρεσουν οι αλλαγες τελευταιας στιγμής και με τιποτα δεν θα ξαναπαιρνα τηλεφωνο το ξενοδοχειο.Τα ψιλοπηρα.

Με πηγε σπιτι μου αλλα εγω ημουν αλλου.
Δεν μου αρεσει οταν ειναι ετσι.Στεναχωριεμαι..Θελω να ειναι ευτυχισμένος γμτ!Μονο αυτο θελω.
Ξαπλωσα χαμενη στις σκεψεις μου περιμένοντας να τελειωσει η μητερα μου απο τις εκτυπωσεις (εχουμε κοινό εκτυπωτη και ευτυχως διαφορετικους Η/Υ)για να κλεισω τον υπολογιστη.
Ξυπνησα με την ιδια χθεσινη διαθεση.
Μιλήσαμε στο τηλεφωνο.Με καταλαβε αμεσως.
-Δεν εισαι καλα.Τι εχεις;
-Τιποτα.Καλα ειμαι.
Πραγματικά ομως δεν εχω κατι σημαντικό βρε παιδια.
Ειδα και την λαϊκη και ηρθε και εδεσε το σιρόπι.
Εκανα τις δουλειες που ειχα στην πολη με τα χιλια ζορια.
Ξεχασα τα μισα απο την λιστα με τα ψώνια που ειχα αφησει ,η αφηρημενη,στο σπιτι μιας και αυριο στις 12 το ξημέρωμα ταξιδευουμε (για Αθηνα και μετα Πατρα για το συνεδριο Ερασιτεχνικής Αστρονομιας) και πρεπει να τα οργανώσω από σημερα.Η τελειομανία που λέγαμε.
Βραδια για Zodiac
Ελπιζω μεχρι τοτε να νιωθω διαφορετικα.


Ο διαιτολόγος και άλλες περιπέτειες

4 σχόλια:

Christos είπε...

Σ'αγαπώ
Ξέρεις πόσο. Ακούω το τραγούδι του Faber στο podcast και μου έρχεται να βάλω τα κλάματα. Κρατήσου έχεις μάθημα σε 10 λεπτά. Ωχ! έπρεπε να βάλεις και το Painted on my heart ε;

Κάθε τι που σε χαλάει με κάνει κομμάτια. Σήμερα όλη μέρα ήμουν λες και πήγαινα να δώσω εξετάσεις. Ένα στομάχι άνω κάτω. Φαντάζομαι πως νιώθεις εσύ όταν εγώ δεν είμαι καλά.

Με ρώτησες γιατί έχω σταματήσει να γράφω μουσική. Η μουσική ήταν η διέξοδος για τα συναισθήματα μου. Αν δεν είχα και αυτή θα είχα τρελαθεί τον καιρό που ήμουν μόνος μου. Τώρα εσύ με συμπληρώνεις, εσύ είσαι η μουσική μου, οι νότες μου...

Να μου προσέχεις καρδιά μου

SilentSoul είπε...

Αχ βρε faceακι μου.
Μου αρεσει η μουσικη σου και αποοσα σου ειπα αρεσει και σε αλλους.Εισαι πολυταλαντος και τοσο δυνατος ανθρωπος.Ισως ο πιο δυνατος που εχω γνωρισει.
Και τρελαίνομαι οταν σε βλεπω οπως χθες.Τεσπα,θα τα πουμε το βραδυ,μην νομιζουν οτι ειναι στημενο.
Ελααα να σε ζουμπιξω ζουμπζουμπππ!!
σμουατςςς
Σηφη;

Christos είπε...

πλάκα πλάκα μας φάνηκε αστείο που η Λαική πήγε στην πόρτα του Κώστα απ' έξω καιτώρα την βρίσκεις και στην δική σου χμ χμ χμ λες να είναι δουλειά του Κώστα; χιχιχι

The Torch είπε...

Δύναμη για την δίαιτα. Δύναμη και για το Zodiac. Εγώ κάποια στιγμή τα έχασα με το έργο. Τρέχει πολύ και θέλει να είσαι ξεκούραστος για να το παρακολουθήσεις.