Online reading:

web stats

18 Οκτ 2007

Η Μαλβινα για Χριστόδουλο

"Λενε οτι μονο στο φαγητο και στο γαμησι μπορεις να καταλαβεις τον ανθρωπο.Τον Χριστοδουλο τον εχω δει σε ενα απο τα δυο σκελη.
-Τον ειδες να τρώει;
-Εννοειτε!(Γελάει)Ηταν ενα βραδυ στης Ζωης Λάσκαρη.Μολις ειχε πρωτοεκλεγει και εγω τον ειχα υποστηρίξει με παθος.Ειχα κανει ενα βιντεο με τις φιναλιστ.
-ΤΙΣ φιναλιστ;
Ναι ΤΙΣ φιναλίστ.Σάτιρα είπαμε κάναμε.Αλλά και ο Χριστόδουλος δεν καταλαβαίνει Χριστό.Γελούσε μάλιστα.Κι έτρωγε πολύ όμορφα,χωρίς βουλιμία.Απολάμβανε κάθε μπουκιά.Και ήπιε μόνο ενάμιση ποτήρι κρασί.Μου ειναι πολύ αγαπητός.
-Όταν τον βλέπεις όμως να μιλαει για τους φτωχούς φορώντας την Αρτα με τα Γιάννενα σε χρυσάφι,αυτό σ αρεσει;
-Με την ίδια λογική θα έπρεπε και εγω να κυκλοφορώ με ένα Scoda αριστερή ούσα.Θα επρεπε δηλαδή να ζω μια ζωή "τραβεστί".Να παριστάνω κατι αλλο απο αυτο που με εκφραζει.Η Μελίνα οταν κατέβηκε στην Β'Πειραιώς,πηγε με Yves Saint Laurent."Αυτα φορουσα παντα" ειπε "δεν θα παραστήσω οτι ειμαι κάτι άλλο" Κι ο Χριστόδουλος λοιπόν ακολουθεί το τυπικό της εκκλησίας που από αιώνες επιβάλλει αυτόν τον τρόπο ένδυσης.Πως λοιπον να εμφανιστεί;Σαν τον Ιωάννη τον Νηστευτή;..."

Αχ και να ησουν εδώ.
Θα ειχες τοσα να σχολιασεις.
Μας λειπεις...


Πηγή:Απο αυτοβιογραφία της

Δεν υπάρχουν σχόλια: