Online reading:

web stats

4 Οκτ 2007

Ετοιμαζω βαλιτσα..Αστροσυνεδριο σου ερχόμαστε

Ξυπνησα σχετικα πρωι .
Αναμαζεψα οσα θα παρω μαζι μου για να δω τι χρειαζομαι και δεν τα εχω εδω.
Ελειπε ενα παντελόνι που ειχα αφησει στου Χρηστου και τα αθλητικουλια μου που στεγνωναν στο μπαλκονι.
Ειχα κλεισει ραντεβου κατα της 12 ,για βαψιμο ριζας (η κληρονομικότητα με τις ασπρες τριχες φταιει) συν ισιωμα .Σας εχω πει ποσο μισω το κομμωτηριο ε;Το μισω το μισω το μισω.
Πηγαινω γιατι με τοσο μαλλι που εχω(παει να φτασει και την μεση μου),ουτε ενα κουτι βαφης δεν φτανει,ασε το ισιωμα που επειδη το μαλλι μου απο φυσικου του ειναι σπαστο ζοριζομαι με το "σιδερο" των μαλλιων να τα φερω σε μια καλη φαση.Συνηθως μετα το λουσιμο τα αφρουλιαζω και οπως κατσουν ή απλα τα δένω.
Την στιγμη που γραφω το καϊμενο το κρανιο μου προσπαθει να συνελθει απο το καψιμο που υπεστη απο το ζεστο αερα του πιστολακίου.
Εχω να κανω απολεπιση και να φυγει επιτελους το μαυρισμα του ηλιου γιατι η μελαχρινάδα μου (τρομαρα μου) δεν φευγει με τιποτα,ουτε θελω ;Ρ,να βαψω νυχακια ποδιων,να κανω ενυδατωση προσωπου και να βγαλω φρυδια,μεγαλωνουν γρηγορα τα ατιμα,να κατεβω στην πολη για δουλειες τελευταιας στιγμης.

Σε οκτώ ωρες θα βρισκομαι στο καραβι για Αθηνα μαζι με τον καλο μου και δυο φιλους
Επειτα με το αμαξι θα πάμε Πααατρραα!!
Θα μεινουμε κοντα στην γεφυρα μιας και το Πανεπιστημιο της Πατρας ειναι εκει.
Ενα υπεροχο διημερο μας περιμενει με πλουσιο προγραμμα.
Με ομιλίες,πρακτική και θα γινει και μια αστροπαρατηρηση οπου θα υπαρχουν πολλα τηλεσκοπεια.Το σκεφτομαι και ανατριχιαζω.Να σκεφτω να παρω και την μαλλινη μπλουζα για το βραδυ.Κατσε να το κανω απο τωρα.
Περισσοτερα για το αστροσυνεδριο στο http://www.astrosynedrio2007.gr/

Θα τα ξαναπουμε απο Δευτερα πρωτα ο Θεος με πλουσιο υλικο :)
Δευτερα αρχιζουν και τα πρωτα μαθηματα στην σχολή.Αντε παλι...και εχω αρχισει να τα βαριεμαι.

Σας φιλώ και να εχετε ενα υπεροχο ΠαρασκευοΣαββατοκυριακο

Σμουατςςςς

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μακάρι να είχα κι εγω το ιδιο πρόβλημα , με τα μαλλιά μου.
ΓΟΥΛΙ-ΕΡΜΟΣ

SilentSoul είπε...

Μπορει να γκρινιαζω και να στραβωνω για το μαλλι κλπ κλπ.Ξερω ομως πως ειναι να μην εχει καποιος μαλλια,ειδικα με τον τροπο που τα ειχα χασει.Τωρα εχω αχτι το μακρυ μαλλι και θα το μακρυνω οσο δεν παει.Αν παραπονιεμαι,προσπαθω να μην το κανω συχνα,να ξερετε οτι μου περναει και μαλιστα γρηγορα :)

Τελευταια μερα συνεδριου στην Πατρα και μεχρι στιγμης ολα ειναι καλα νεα θα εχετε μολις γυρισω στα Χανια.Δηλαδη ισως και αποψε το βραδυ.Θα δειξει.
φιλακια