Online reading:

web stats

25 Οκτ 2007

Καλιο αργα παρα ποτέ

Εχω μερες να γραψω για το πως παιρναω αυτες τις μερες.
Δεν προλαβαινω ουτε να μου λειψει το blogging.Τα πρωϊνα ειμαι στην σχολη και τα απογευματα απο τις δυο το μεσημερι μεχρι εννια το βραδυ βοηθαω τον καλο μου στο φροντιστηριο του.Αρρωστησε μια δασκαλα του η οποια εκανε στις μικρες ταξεις μαθημα οποτε καταλαβαινετε.
Τα παιδια ειναι απιστευτα πλασματα.Πανεξυπνα με την ατακα ετοιμη στο δευτερολεπτο του δευτερολεπτου.Στην αρχη ζοριστηκα επειδη φοβομουν πως θα προσαρμοστω,αν θα ειμαι καλη,αν θα με δεχτουν.
Τωρα ειμαι η κυρια Ευγενία.Η απλα κυρια.
Ετσι με φωναζουν.
Παιρναει η ωρα γρηγορα μαζι τους και οταν κοιταζω το ρολόϊ ειναι οχι γιατι βιαζομαι να τελειωσω το μάθημα αλλα γιατι πρεπει να βγουν διαλλειμα ή ειναι η ωρα που περιμενουν οι γονείς απο εξω για να σχολάσουν.
Οταν πρωτοσυστηθηκα,με ειδαν με στραβο ματι.Τους φανηκα περιεργη;Τους φοβησα;Δεν ξέρω.
Παντως απο την Δευτερα μεχρι σημερα,εχουν αλλαξει.
Μου χαμογελουν διαπλατα,μεχρι που σημερα στο τεστ δεν βιαζοταν να τελειωσουν για να βγουν εξω.Καθισαν και εγραφαν χαλαρα,οπως τους συμβουλεψα,διαβαζοντας δυο φορες οσα εγραψαν.
Ισως και να φταιει που ακομα ειμαι μαλακη και δεν ειμαι αυστηρη μαζι τους.Και μεταξυ μας ποτε δεν θα ειμαι αυστηρη.Τουλαχιστον οχι σε αυτες τις ηλικιες.
Ολα τους ειναι ξεχωριστά.Φατσούλες.
Το στοιχημα που εχω βαλει ειναι να καταφερω τον Γιαννη να λατρεψει τα αγγλικα γιατι απο οτι εμαθα ερχετε με το ζορι.
Μου αρεσει να δουλευω με παιδια.Ενθουσιασμος;Maybe...

Βεβαια η πρωτη βδομαδα ειναι.
Πηγε καλα.Φευγει σιγα σιγα το αγχος της αγνοιας.
Μαθαινω και γουσταρω.Ανυπομονώ να τελειωσω στην σχολη,να γυρισω σπιτι,να μαγειρεψω και να φυγω για μάθημα.
Αυτη την στιγμη που γραφω αυτες τις γραμμες ειμαι στο σχολείο και περιμενω να τελειωσει ο καλος μου με μια ταξη.Ειχα μονο δυο τμήματα σημερα και το ενα εγραφε τεστακι οπως σας προειπα.Οποτε σε σχεση με χθες σημερα ηταν πιο χαλαρη μερα.
Χθες ειχαμε full τρια δυωρα,διατροφολογο και λατιν παρτυ.Βεβαια ο Χρηστος ειχε καλυτερη ιδεα απο το να παμε ετσι πτωματα για χορο.
Παραλιακο εστιατοριο.Εξαιρετικες εντονες γευσεις.Χαβαλες και κουβεντουλα.
Το ειχαμε αναγκη μιας και ολη μερα ειμασταν με καφεδες και ενα πορτοκαλι.
Απο σημερα μπηκαμε και οι δυο σε ενα προγραμμα με το φαγητο.Μη πεθανουμε και της πεινας!

Η τελευταια δραστηριοτητα για σημερα ειναι μια συναντηση στα Επεα Πτεροεντα,στο Παλιο Λιμανι.Οσο για αυριο εχουμε την εκπομπη στην ΝΕΑ τηλεοραση και θα βγουμε εκτακτως στις εξι μιση και οχι οκτώ οπως αλλες Παρασκευες.Ενω το βραδυ της Παρασκευης λατιν παρτυ στα 4/4.Θα ξεκουραστω το Σαββατο παρεα με διαβασμα γιατι πλησιαζει το ΣΚ των εξετάσεων και ισως με διόρθωση των τεστ των μαθητων,αφου ο καλος μου θα λειψει Ηρακλειο μεχρι αργα το βραδυ.Να ναι καλα η Κυριακή που εχει να πεσει τρελλος υπνος και οχι μονο ;)

Ηρθε η ωρα να κλεισω.
Σας φιλώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: