Online reading:

web stats

16 Οκτ 2007

Because you love me

Μεσα στης ζωής τους λαβύρινθους ηρθες και μου εδειξες την εξοδο
ειδα στα ματια σου ολα οσα ηθελα ολα οσα πιστευα ολα οσα λαχταρουσα.

Με πηρες απο το χερι το κρατησες σφιχτα και το εβαλες στο μερος της καρδιας σου
Δεν μιλουσες μονο κοιταζες βαθυα μεσα στα ματια μου.
Περπατησα μαζι σου


Δυο λεξεις μεσα στο χρονο και ακροβατώ.
Εκεινος-Θελεις;
Εγώ-Φοβαμαι.
Εκεινος-Και εγω φοβαμαι.Να μη σε χασω ζωη μου και παψω να αναπνεω.Να μη σε χασω φως μου και παψω να βλεπω τα χρωματα του κοσμου.

Ησουν παντα εκει για να μου θυμιζεις πως ειναι να αγαπας και να το δειχνεις με καθε τροπο,καθε στιγμη.
Με εμαθες να στεκομαι ξανα στα ποδια μου,οταν τα γονατα μου ειχαν γεμισει πληγες που μονο εσυ φροντισες και κατανοησες.Με εκανες να ξαναπιστεψω σε μενα,στην δυναμη μου και στην αγαπη.
Εισαι τα παντα για μενα

Σε λατρευω ψυχη μου




Οταν ολα σου πανε στραβα ,οταν εχεις καταθεσει τα οπλα με τους αντρες που δεν ξερουν τι πραγματικα θελουν,οταν σκεφτεσαι οτι μεγαλωνεις και οτι δεν εισαι αλλο για παιχνιδια και για κρυφτουλι πισω απο το μικρο σου δαχτυλακι,οταν σε εχουν πεισει πια πως ποτε δεν χρειαζεται να κανεις σχεδια για το μελλον,ερχεται αυτος ο ενας που δινει μια και τα σκορπαει ολα.Η εξαιρεση του κανονα που πιστευες πως ποτε δεν θα τυχει σε σενα.Για αυτο γουσταρω την ζωη.Σκύλα και απροβλεπτη.
Μου εχει μαθει και αυτο.
Ολα γινονται για καποιο λογο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: