Online reading:

web stats

13 Οκτ 2007

Σαββατο βράδυ...

με ενα δικο σου χαδι
μετραω στιγμες μοναδικες
που αφηνουν πισω τους το χθες..

(ααατσα και η εμπνευση!!)
(κατσε να το γραψω για να το συνεχισω μετα)
(τι ψωναρα που ειμαι..!!απαπα)


Καθώς ο καλός μου παιζει X-Box σκεφτηκα να μπλογκαρω λιγο για να ανανεωσω τα νεα μου.

Χθες λοιπον βγηκα στην τηλεοραση στο εικοσαλεπτο που εχει ο Συλλογος Φιλων Aστρονομιας Kρητης (ΣΦΑΚ www.sfak.gr),στην εκπομπη της κυριας Μαριας Βουλγαρη "Σας Αφορα..".
Το τι τραβηξα μεχρι να αποφασισω να βγω μπροστα στο γυαλι,δεν μπορω να το περιγραψω.Το στομαχι χαλια,αγχος,τρεμουλο.Θα βγαιναμε ο Χρηστος,ο Δημητρης,εγω και ισως ο Στελιος.Το υλικο ετοιμο απο τον καλο μου,εγω απλα θα διαβαζα κατα την διαρκεια καποιου βιντεο ,σχετικα σχολια με αυτο που εβλεπαν οι τηλεθεατες αλλα και θα ελεγα την γνωμη μου για το συνεδριο.
Παμε κατα της οκτω.Μας ενημερωσαν οτι θα βγαιναμε σε 10 λεπτα.Η καρδια αρχισε να χτυπαει δυνατα.Για να μη μπαινω σε λεπτομεριες,ολα πηγαν καλα εκτος απο κατι σαρδαμ που εκανα σε κατι ξενες ονομασιες.Δεν ξερω αν θα ξαναεμφανιστω.Ενιωσα αβολα,οπως νιωθω οταν με τραβανε φωτογραφιες.Περιεργη αισθηση.Θα δειξει την ερχομενη Παρασκευή.Ψηνομαι...μου δινω μια δευτερη ευκαιρία,ασχετα με την μουρμουρα μου.

Μετα την εκπομπη μαζευτηκαμε το διοικητικο του Συλλογου για να κουβεντιασουμε διαφορα θεματα.
Κατα της εντεκα το διαλυσαμε και εμεις πηγαμε στο παρτυ της σχολης χορου μας.Δεν πηγαν τα πραγματα καλα.Η κουραση της μερας μας βγηκε εκεινες τις στιγμες.Την καναμε νωρις για να πεσουμε ξεροι στο κρεββατι και για να σηκωθουμε σημερα εντεκαμισι το πρωι.Το ειχαμε αναγκη τον υπνο και την ξεκουραση.
Πηγαμε για ψωνια,ειδαμε τους φιλους μας στην συναντηση της BBS,γυρισαμε σπιτι και αρχισαμε να φτιαχνουμε ψαροσουπα.Ηρθε και η Κατερινα μιας και στην συναντηση δεν ειχαμε την ευκαιρια να δουμε και που προσωπικα ειχα καιρο να την δω και μου ειχε λειψει.
Η ψαροσουπα πετυχε κυριες και κυριοι.Πολυ νοστιμη.
Σαν μαγειρισσα ειχα ενδοιασμους στο αν την ειχα πετυχει.Ο πιο αυστηρος κριτης σε αυτα που μαγειρευω ειναι ο ιδιος μου ο εαυτος.Ευτυχως ακομα και εγω συμφωνησα με τα παιδιά για την ποιότητα της σουπας.
Εξω βρεχει και για σημερα το βραδυ ειχαμε αστροπαρατηρηση σε συνδυασμο με μαθημα περι τηλεσκοπίων στα μελη του Συλλογου,που οπως ηταν επομενο εξαιτιας της βροχης ακυρώθηκε ανανεωνοντας για την επομενη εβδομαδα το ιδιο ραντεβου.Μου αρεσει η βροχη αυτο ζητουσα και ζηταω εδω και μερες,αλλα δεν την ηθελα σημερα :(.Αραγε την Τριτη που θελω να βρεχει;Θα μου κανει το χατηρι;Μακαρι...

Καλο Σαββατοβραδο και να ξοδευετε τις στιγμες σας οσο μπορειτε καλυτερα και δημιουργικα με αυτους που αγαπατε και σας αγαπουν,γιατι...στιγμες ειναι και δεν γυριζουν πισω.

Φιλια

ΥΣ:Στην φωτο ο Δημητρης, ο Χρηστος, εγω και η Σοφία.

1 σχόλιο:

ONOMATODOSIA είπε...

aψογη!!!

απο δευτερα λενε θα χαλασει ο καιρος...