Online reading:

web stats

18 Οκτ 2007

Η μονη μου Πατριδα...



Σαν παιχνίδι του μυαλου
η νυχτα σκάει
καθε βραδυ αλλιως
η ομορφια ξεσπαει
Κανει ο χρονος ερωτα
πολυ γλυκα ποναει
***
Στον καθρεφτη μιας ματιας
σε εχω δει να με κοιτας
και οπως η ομορφια ξεσπαει
παει παει το φως
Κανει ο χρονος ερωτα
πολυ γλυκα ποναει
***
Η μόνη μου πατρίδα
ειναι η ομορφια που ειδα
την μερα εκείνη που σε γνώρισα
Μα μεσα στο σκοταδι
Το ιδιο εκεινο βραδυ
στα δυο κοβει την ζωη μου
***
Η ομορφια ξεσπαει τοσο μεσα μας
σαν μικρο παιδι γελαει
και παει οπου το πας
Κανει ο χρονος ερωτα
πολυ γλυκα ποναει
***
Η μόνη μου πατρίδα
ειναι η ομορφια που ειδα
την μερα εκείνη που σε γνώρισα
Μα μεσα στο σκοταδι
Το ιδιο εκεινο βραδυ
στα δυο κοβει την ζωη μου
***
Η μόνη μου πατρίδα
...ειναι η ομορφια που ειδα
την μερα εκεινη που σε γνωρισα..

Δεν υπάρχουν σχόλια: