Online reading:

web stats

11 Οκτ 2007

...μια φλόγα δεν χάνει την λάμψη της αν την μοιραστεί με μια άλλη!



Ένας ωραίος μεσήλιξ μπήκε σε ένα café και κάθισε, προτού παραγγείλει, παρατήρησε ότι μία ομάδα νεαρών οι οποίοι έπιναν το ποτό τους σε ένα γειτονικό τραπέζι τον κορόιδευαν... Είχε συναίσθηση ότι, για κάποιο συγκεκριμένο λόγο, είχε καρφιτσωμένο στο πίσω μέρος του σακακιού του ένα ροζ φιόγκο...
Ο άνδρας αδιαφόρησε λίγο, αλλά η επιμονή των κοροϊδιών από τους γείτονές του άρχισαν να τον ενοχλούν.
Κοίταξε στα μάτια επίμονα έναν από τους νεαρούς και με το δείκτη του χεριού του έδειξε το πίσω μέρος του λέγοντας: «Αυτό;»
Με την κίνησή του αυτή, όλη η παρέα των νεαρών ξέσπασε σε γέλια...

Ο νεαρός στον οποίο απευθύνθηκε η ερώτηση είπε:
- Συγγνώμη, αλλά λέγαμε πόσο αστείος γίνεσαι με αυτό το μικρό φιόγκο στη ράχη του σακακιού σου.

Με ένα ατάραχο νεύμα ο μεσήλιξ έκανε ένα νεύμα προσκαλώντας τον νεαρό να έλθει να καθίσει στο τραπέζι του.

Παρ’ όλο που ένιωθε λίγο άβολα ο νεαρός πλησίασε και κάθισε στο τραπέζι. Ο μεσήλιξ με μια ήρεμη φωνή του είπε: "Φοράω αυτό το φιόγκο για να τραβήξω την προσοχή για τον καρκίνο του μαστού"
- Τον φοράω προς τιμήν της μητέρας μου.
- Λυπάμαι πολύ φίλε μου, η μητέρα σου πέθανε από καρκίνο του μαστού;
- Όχι, εκείνη είναι μια χαρά, τα στήθη της με γαλούχησαν όταν ήμουν μωρό, και ήσαν το καταφύγιό μου όταν φοβόμουν και ένιωθα μοναξιά στην παιδική μου ηλικία.
- Καταλαβαίνω... είπε ο άλλος.
- Φοράω αυτό το φιόγκο επίσης, προς τιμή της γυναίκας μου, συνέχισε ο μεσήλιξ.
- Και εκείνη επίσης είναι καλά;
- Βεβαίως, τα στήθη της υπήρξαν πηγή έρωτος για όλους. Μ’αυτά ανέθρεψε την θαυμάσια κόρη μας 23 ετών. Τους είμαι επίσης ευγνώμων για την υγεία τους.
- Βλέπω και υποθέτω επίσης, πως φοράτε αυτό το φιόγκο προς τιμήν της κόρης σας.
- Όχι, για την κόρη μου είναι πολύ αργά, πέθανε από καρκίνο του μαστού προ μηνός...Φανταζόταν ότι ήταν πολύ νέα για να έχει καρκίνο, γι’αυτό όταν παρατήρησε τυχαία μία σκληρία στο μαστό την αγνόησε. Σκέφθηκε ότι ίσως αυτό δεν θα την ενοχλούσε, και δεν είχε κανένα πόνο, οπότε δεν έπρεπε να ασχοληθεί με αυτό.

Μουδιασμένος και ντροπιασμένος ο νέος του είπε:
- Είμαι συντετριμμένος, κύριε.
- Αλλά φοράω αυτό το φιόγκο εις μνήμην της κόρης μου με υπερηφάνεια, είπε ο μεσήλιξ. Αυτό μου δίνει την ευκαιρία να μιλώ με άλλους ανθρώπους. Όταν το βράδυ γυρίσεις σπίτι σου, μίλησε σχετικά, με τη γυναίκα σου, τις κόρες σου, τις φίλες σου.... Κράτα ...Πρόσθεσε ο μεσήλικας και έβγαλε από την τσέπη του ένα μικρό ροζ φιόγκο και του τον έδωσε.
Ο άλλος τον πήρε, τον κοίταξε, σήκωσε το κεφάλι του και είπε :
- Μπορείτε να με βοηθήσετε να το καρφιτσώσω;


Εάν θέλετε δια δώστε αυτή την ιστορία σε όλους και κυρίως σε γυναίκες που επιθυμείτε να τους υπενθυμίστε να έχουν συναίσθηση του κινδύνου του Καρκίνου του Μαστού….
Εάν είστε γυναίκα, είμαι σίγουρη ότι αυτό το μήνυμα σας ενδιαφέρει...
Εάν είστε άντρας, γνωρίζετε σίγουρα τουλάχιστον μια γυναίκα ΑΛΗΘΙΝΑ αξιόλογη για σας, γι’ αυτό αφιερώστε ένα λεπτό για να διαβάσετε αυτό το μήνυμα και κάντε ότι νομίζετε για να το πληροφορηθεί.... για να προνοήσει και να προλάβει την τρομακτική αρρώστια αυτή!
Δυστυχώς για τον καρκίνο του μαστού δεν υπάρχει σαφής αιτιολογία και υπάρχουν πολλά είδη, που όμως τα περισσότερα από αυτά μπορούν να διαγνωστούν και να αντιμετωπιστούν έγκαιρα με συχνή αυτοεξέταση αλλά και με ιατρική εξέταση.

Έτσι αν μετά από αυτοεξέταση παρατηρήσετε κάποια ογκώματα στην περιοχή του στήθους, κάποιες δερματικές αλλαγές στην περιοχή του στήθους απευθυνθείτε αμέσως στον γυναικολόγο σας .
Πηγή:Actclick

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Συγκινητικό, αλλά ταυτόχρονα πολύ ανθρώπινο. Μπράβο σου που έκανες ένα τέτοιο post. Είμαι αγοράκι και δεν έχω τους φόβους για καρκίνο του μαστού, αλλά όπως και να έχει πιστεύω ότι είναι κάτι πρέπει να μας απασχολεί όλους.

Περιπετών είπε...

Είναι πραγματικά απίστευτο το πόσο μεγάλη άγνοια υπάρχει. Σε κάθε κοπέλα που είχα, απ'όποιο μέρος του κόσμου κι αν ήταν, είμουν ο πρώτος που τους μίλησε για αυτοεξέταση και τους έδειξε πως να την κάνουν. Όχι, δεν είμαι κανένας ειδικός, απλώς έχω διαβάσει αυτά που θα έπρεπε να διαβάζει κάθε γυναίκα (ή ακόμη καλύτερα, να μας έδειχναν στο σχολείο).