Online reading:

web stats

18 Οκτ 2007

Δεν φταιω εγω που μεγαλώνω,χτυπαει πισωπλατα ο χρονος

Ελαχιστες μερες μεινανε μεχρι να ανεβει αλλος ενας χρονος στην πλατη μου.
Τα γενέθλια μου (παλια δεν γραφοταν με δυο ν και ει;γιατι μου το εβγαζε λαθος τωρα;γρρ) ειναι το Σαββατο αλλα δεν μου κανει αισθηση.Ουτε θελω να κανω κατι ιδιαιτερο εκεινη την μερα.Περσι ειχα μαζεψει μερικους φιλους στον Ασωτο ήπιαμε τις κρασιες μας ,ειπανε τα χρονια πολλα,εσβησα το κερακι και αυτο ηταν.
Δεν ξερω ακομα αν θα κανω κατι το Σαββατο,η αν θελησω να περασω την βραδια απλα με τον αγαπημενο μου.Θα δειξει.
Το αλλο θεμα που προέκυψε απο χθες ειναι το ρολοϊ στον υπολογιστη μου.Χθες πήγαινε μια ωρα πισω και σημερα το πρωι ενω ηταν επτα εδειχνε πεντε.Τι να συμβαινει αραγε;Αν γνωριζει κανεις ας μου πει.
Ας παμε στα χθεσινα.
Δεν μπορουσαμε να παμε για την παρατηρηση του κομητη λογω συννεφιας.Οποτε αρχισε η αποστολη sms για παρεοκατασταση.

Ηταν μια βραδια που αναζητουσαμε και εγω και εκεινος.Να μαζευτουμε τα φιλαρακια και να τα πουμε μετα απο καιρο.Δεν εγινε ακριβως ετσι βεβαια μιας και μονο η Κατερινα και ο Μανος ηρθαν,ενω οι υπολοιποι ειτε μας απαντησαν οτι ηταν κουρασμενοι,ειτε αδιαφορησαν χωρις καμια απαντηση.Οπως και να εχει μου αρεσε χθες και θελω να ξαναεπαναληφθει.
Αλλωστε και το Gravity (ροκαδικο)ανοιξε ,το Απων ανοιγει αποψε και πολλα μεζεδοπωλεια που λογω καλοκαιριου ειχαν κλεισει.Ορεξη να υπαρχει και διαθεση.
Το προγραμμα για σημερα εχει τα κλασσικα, σχολη (με βαριά καρδια πάω πια,διαβασμα για το πτυχιο αγγλικων,διαβασμα αστρονομικών γεγονοτων στο διαδικτυο και το βραδυ καιρου θέλοντος θα πραγματοποιηθει η παρακολουθηση που δεν εγινε χθες.

Το τανγκο το σταματησαμε.
Προσωρινα τουλαχιστον.Θα ξεκινησουμε rueda (ετσι γραφεται;)καθε Σαββατο απογευμα.
Δεν θελαμε να σταματήσουμε.Ειναι ερωτικος χορος και πιστευω πως μας ταιριαζει.
Ειμαστε ομως πολλοι στο τμημα και δεν γινετε καθε φορα που κανουμε τα βηματα,που ουσιαστικά ειναι τα πρωτα βασικα,να με τραβαει συνεχεια ο Χρήστος για να μη με πατησει καποιος αλλος,ουτε να αγχωνομαστε καθε φορα.Θα το ξαναπροσπαθησουμε καποια στιγμή,αν οχι στην σχολη που παμε,σε καποια αλλη σχολη που ειδικεύεται στο τανγκο,βλεπε frini.Για την ωρα ειμαστε παθιασμενοι με τα λατιν και λαχταραμε rueda,την οποια εχουμε δει να χορευουν στα παρτυ και μας εξιταρει.Ασε που ειναι,για μενα,ενας καλος λογος να χασω τα περιττα μου κιλακια,γι αν αμην ξενεφριασω οποιους με κρατησουν στα χερια τους later.Επισης μολις γινει τμημα ανατολίτικων χορών με δασκαλα την Αφροδίτη,φιλη μας αλλα και δασκαλα Ισπανικών,θα ειμαι η πρωτη που θα γραφτεί.Μιλαμε για πολυ κουνημα και ναζι.Πλακα θα εχει.
Ξερετε ποιον εχασα;Το νουμερο τρια που με ειχε απειλησει πως κρίνει το ιστολογιο μου.Που χαθηκε αυτος;Ναι οκ ασχολουμε.Θελω να δω τι θα γραψει.Οχι πως θα εχει σημασια,αλλα οκ την περιεργια μου την εχω η καψερη.
Την κανω για σχολη.Φιλουμπες στις μουρες.


Δεν υπάρχουν σχόλια: