Online reading:

web stats

17 Οκτ 2007

When a man loves a woman..


Ο ουρανος ακομα συνεφιασμενος και δεν ξερω κατα ποσο θα μπορεσουμε να δουμε τον κομήτη.Αυτα τα προβληματα αντιμετωπιζουμε τον χειμωνα.Κακους ουρανους και τις περισσοτερες φορες που ανοιγει και ειναι υπεροχος εχουμε το φεγγαρι να μας τα χαλαει με την φωτεινοτητα του.
Σημερα δεν γινανε καινουργια πραγματα παρα το γεγονος που ανεφερα παρακατω.Δεν το παιζω κομπλεξικια και μη μου απτου αλλα με πειραξε.Τεσπα δεν το συνεχιζω αυτο αλλο.
Τα μαθηματα γινονται μερα με την μερα και πιο βαρετα. Εδω οι περισσοτεροι καθηγητες βαριουνται,εγω να μην βαρεθω;
Εχουμε λιγοστεψει στο τμημα.Την εχουν κανει οι περισσοτεροι για το εξωτερικο.Δωσανε ευκαιρια στην σχολη και σαν ειδαν πως δεν τραβουσε,γεια σας.Καλα κανανε,προκειμενου να ξοδευουν ασκοπα τα χρηματα των γονιων τους πολυ καλα κανανε.

Τα πραγματα αρχιζουν να ξεκαθαριζουν στο μυαλο μου.Στο τι θελω να κανω απο εδω και περα με την σχολη και πως να καταναλωνω τον χρονο μου.Στις υποχρεωσεις μου με την σχολη θα προσπαθησω να ειμαι απικο οσο μπορω,αλλα θα δοκιμαστω και σε κατι αλλο,σε λιγες μερες.Δεν θα γραψω για την ωρα σχετικα με αυτο "το αλλο".Παντως το θελω οσο δεν γινετε.Αγαπαω τα παιδια και εχει να κανει με παιδια,το μονο στοιχειο που θα σας δωσω.
Διαβαζω για το πτυχιο αγγλικων,διαβαζω για την σχολή.
Το κρυωμα κανει τον κυκλο του οποτε εκοψα την αντιβιωση και μολις γινω καλα θα παω να κανω το εμβολιο οπως καθε χρονο.
Εχω πλακωθει στα μηλα,πρασινα και κοκκινα,στα σπεσιαλ Κς ,στα λαχανικα και στο ξεκαθαρισμα της ντουλαπας.Πολυ ρουχο για να δωθει σε ιδρυμα αλλα και μποτες που εχουν πολιοφορεθει και θελουν πεταμα.Χρειαζομαι γοβες.Σιοπατες και με τακουνι.
Μπας και σουλουπωθω και εγω αλλα και το δωματιο μου που,ναναι καλα η μαμα οποτε λειπω μπαινει και το συγυριζει διοτι κλασσικα το αφηνω βομβαρδισμενο οταν φευγω.
Χθες δεν πηγαμε για χορο.
Ντυθηκα εβαλα την μινι τζιν φουστιτσα διχτυωτό καλσον και κοντο κολανακι ,με ενα φουτερακι απο πανω.Με το που μπηκα στο αμαξι και μετα τα κοπλιμεντα του καλου μου,αγγιζοντας το μετωπο μου καταλαβε πως ημουν ικανη να χορεψω με πυρετο.Του εξηγησα πως απλ αθα τον κοιταγα οσο εκεινος θα χορευε,μα και παλι δεν τον επεισα.Δεν θελει να ξαναχορεψει με αλλες.Το εκανε οταν ειχα πεσει απο την σκαλα και μετα ξενερωσε.
Οποτε πηγαμε σπιτι του.Φαγαμε σουπιτσα,με σκεπασε με το παπλωμα και εβαλε το "Perfect stranger" να δουμε.Βασικα ετυχε να δουμε αυτη την ταινια επειδη απλα τσεκαραμε τι περιειχε το izak που του ειχε γεμισει ενας φιλος.Θα αναφερθω στο "Beautiful stranger" σε αλλη αναρτηση.
Ετσι περασα μια βραδια,χωμενη στην ζεστη αγκαλια του και σφιγγοντας τον οταν τρομαζα.Δεν εχασα βεβαια ευκαιρια για το γνωστο γαργάλημα που του κανω.Χιχιχι..
Την συνεχειa την γνωριζετε.Με γυρισε σπιτι με βαρια καρδια μιας και ηθελε να μεινω εκει.
Ειχε ταιτσι και δουλειες το πρωι,εγω σχολη.
Το Παρασκευοσαββατοκυριακο ειναι κοντα :)
Οταν ενας αντρας αγαπαει μια γυναικα....

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αν θέλεις τη γνώμη ενός "παλιού", αφιέρωσε λίγο περισσότερο χρόνο στη σχολή και φρόντησε να τη τελειώσεις όσο το δυνατό πιο σύντομα! Όχι για να πιάσεις δουλειά και να βγεις στην αγορά εργασίας, αλλά γιατί όσο είσαι μέσα είναι πραγματικά χαμένος χρόνος!

SilentSoul είπε...

Πιστεψε με σε αυτο που θα πω...Ειμαι πιο "παλια" από σενα :)
Εχω βγει απο νωρις στην αγορα εργασιας και ξερω πολυ καλα τι τρεχει.Αν με προσεχες λιγο παραπανω θα εβλεπες οτι ηδη εχω ενα πτυχιο με βασει το οποιο εχω εργαστει πεντε συναπτα ετη,μετα αρρωστησα οποτε και σταματησα,ενα διπλωμα διοικητικου υπαλληλου με αριστα στο ΕΛΚΕΠΑ και ΟΑΕΔ και καμποσα σεμιναρια.Βαλτα κατω και θα δεις :)
Γιαυτο γκρινιαζω και γκρινιαζω για τον χαμενο χρονο στην σχολη,απο την οποια απλα θελω να αναβαθμισω τα χαρτια που ηδη εχω.Μεγαλη ιστορια.
Τελικα ομως οταν κανεις σωστη κατανομη χρονου τιποτα δεν παει χαμενο :)

Ανώνυμος είπε...

Η αλήθεια είναι ότι σε "ανακάλυψα" πρόσφατα, οπότε δεν τα ήξερα όλα αυτά! Ακόμα σε περιμένω από το γραφείο για να γνωριστούμε... Σε 2 εβδομάδες φεύγω φαντάρος!