Online reading:

web stats

18 Νοε 2006

You are ...

...far away from me...


...I miss you..



***

Γυρισαν οι γονεις μου χτες βραδυ κατα τις δωδεκα τα μεσανυχτα.
Ανανεωμενοι,χαμογελαστοι και ενθουσιασμενοι για οσα ειχαν δει αυτες τις δυο βδομαδες στην κρουαζιερα.
Ειδικα η μαμα μου.Λαμπανε τα ματια της.
Της χρειαζοταν αυτη η εκδρομη γιατι ηταν κουρασμενη και σωματικα και ψυχικα με οσα συμβαινουν τον τελευταιο καιρο στην δουλεια της.Ο δε μπαμπας μεσα στο αγχος και στα νευρα (κλασσικα) για να μας δωσει τα δωρα μας.
Απο καθε μερος 1 ,2 δωρακια για καθε εναν απο εμας (τον αδελφο μου,την γυναικα του και εμενα).
Μου πηραν ενα υπεροχο αρωμα Dolce Cabbana (στην κοκκινη συσκευασια),ευτυχως γιατι ειχα βαρεθει το Tommy Girl ,απο Ναπολι ενα ζευγαρι γοβες,ενα ζευγαρι μποτες καουμποϊκες (λιγο κιτς ειναι αλλα εχω στον νου μου εναν τελειο συνδιασμο),απο Λιβυη 2 βραχιολια που ενωνονται με δαχτυλιδι σε λευκοχρυσο με μπλε πετρουλες στις λεπτομεριες των ανατολιτικων σχεδιων(μιας και δεν ειμαι fun του χρυσου),απο μαγιορκα ,ενα σετ απο δαχτυλιδι ,κολιε,βραχιολι με αληθινες περλες (μαργαριταρια) το οποιο κατι μου λεει πως ισως απλα θα το εχω να το κοιταζω γιατι δεν τα φοραω,δεν ειναι το στυλ μου,εκτος αν τα βαλω στον γαμο μου (αν με βρει ο ατυχος:ρ),απο Ανδαλουσια τρια πολυ τελεια ξωπλατα μπλουζακια που δενουν στο λαιμο και μια σφαιρα ,απο εκεινες που ειναι γεματες νερο και μεσα εχουν ειτε καποιο αγαλματακι,ειτε καποια πολη,η δικια μου εχει εναν ταυρομαχο με εναν ταυρο,και οταν κουνας την σφαιρα ανακατευεται η κοκκινη λαμπιριζουσα σκονη μεσα στο νερο πεφτοντας σαν χιονι πανω τους.
Κανω συλλογη απο τετοιες σφαιρες και ειλικρινα και τιποτα απο τα προαναφερθεντα να μη μου φερνανε, μου εφτανε αυτο.Τοσο λατρης ειμαι :).

Μετα απο δυο ωρες διηγηση για το που πηγαν κλπ,συν μια περιληψη του βιντεου που τραβηξαν,φυγανε τα παιδια,και οι υπολοιποι αποσυρθηκαμε στα δωματια μας.

Κοιμηθηκα παλι πολυ ωραια.Κουτσουρο σκετο.

Σημερα ομως το πρωϊ,ενιωσα φαγουρα στα ποδια.Ξεσκιστικα να ξυνομαι.Η πλακα ειναι πως κατι παρομοιο ειχα παθει και την Δευτερα στο αριστερο χερι κοντα στο μπρατσο,τεσσερα(!) τσιμπιματα σαν απο κουνουπι υπηρχαν και με φαγουριζαν.Μιλαμε για ΤΟ ξυσιμο.
Τριτη,Τεταρτη τιποτα,την Πεμπτη φαγουρα λιγο πιο πανω απο την μεση δυο σημαδακια (σαν τσιμπιμα κουνουπιου) σημερα στα ποδια, κοντα στις πατουσες.
Η μαμα μου ανησυχησε και μου θυμισε για τις γενικες που θα κανω την Δευτερα (απο Δευτερα σε Δευτερα το παω) και πως αυτη την φορα θα με παει σηκωτη και δεν σηκωνει κουβεντα (δεν εχει αδικο,εχω να κανω εξετασεις απο τον Μαρτιο και αξονικη απο περσι).
Ξερω,κανω σαν μικρο παιδι,ηθελα να τις κανω στην Αθηνα,αλλα μεταξυ μας φοβαμαι.Δεν θα επρεπε, αλλα φοβαμαι.Οποτε παω ,ειμαι με τον φοβο μηπως επιστρεψει ο χειροτερος εφιαλτης μου.
Συμφωνα με τις στατιστικες,ειναι δυσκολο να επανεμφανιστει,αλλα you never know.Ειναι τοσο υπουλη που δεν θελω να με πιασει μαλακα.Οχι αυτη την φορα.
Anyway το ολο θεμα παιζει και να ειναι ορμονικο μιας και ρωτησαμε εναν γυναικολογο.Ειδωμεν!!!

Το μεσημερι ηρθαν και με πηραν οι φιλοι μου για την καθιερωμενη συναντηση στον Ασωτο.
Ο Ασωτος Υιος (ετσι ειναι η ονομασια του) ειναι επι της ουσιας τσικουδαδικο-μεζεδοπωλειο,μπορεις βεβαια να πας για καμια σοκολατα ,καφε κλπ.
Πολυ φιλικο περιβαλλον,γνωστοι οι ιδιοκτητες,χαβαλες.

Βασικα στην αρχη ειμασταν εγω και ο Ν.Ακολουθησε ο Κ,η Καρρυ,ο Αλεξ.Λειπανε αρκετοι.Συζητησεις επεα πτεροντα που με τα πολλα περασε η ωρα και φυγαμε αλλος για το σπιτι του,αλλος για μαθημα,αλλος για επισκεψη,αλλος για υπνο κοκ.

Καθησα και εφτιαξα την βιβλιοθηκη μου,βρηκα καποια βιβλια για bookcrossing (καποια στιγμη θα αναφερθω σε αυτο),αναμαζεψα τις σημειωσεις της σχολης,τις εργασιες,καποια εγγραφα απο το γραφειο μου,εριξα ενα σκουπισμα-σφουγγαρισμα και να μαιιι εδω να γραφω στο ηλεκτρονικο μου ημερολογιο.

Σαββατο βραδυ και βαριεμαι να βγω.
Δεν υπαρχει λογος να στριμωχνομαι και να εκνευριζομαι οποτε καποιος καφρος με χουφτωνει,ουτε να περιμενω εκατο ωρες για να πιω μια μπυρα,ενα ποτακι,ουτε να γεμιζουν τα πνευμονια μου και τα μαλλια μου οτι εκπνεει μετα απο τσιγαρο ο καθενας.
Υπαρχουν και οι καθημερινες μερες που ειναι πιο χαλαρα τα πραγματα και το χαιρεσαι.

Και επειδη εφαγα φλασια τωρα μολις με ενα κομματι,το βρηκα στο Youtube και μου/μας το αφιερωνω.




Ετσι για να γουσταρουμε :)

2 σχόλια:

Iannis Markatos είπε...

Καλημέρες.

Το σύμπαν συνομωτεί πάνω σε κάτι που είναι πολύ μακριά και πολύ άσχετο.
Εγώ από την άλλη κάθομαι πάλι Σαββατιάτικα και σερφάρω χωρίς να βρέχομαι, με σανίδα ένα φιλικό λάπτοπ.
Το τελευταίο πράγμα που κάνω κάθε φορά που είμαι ονλάιν είναι να διαβάζω ένα κομματάκι από τη ζωή σου.
Παράξενο συναίσθημα.
Την τελευταία φορά που έγραψα είχες δίκιο, δεν ήμουν και ο άρχοντας της έκφρασης, όπως δεν ήμουν και η δύναμη στην αντίληψη.
Έχοντας όμως το αλάθητο του μισοτρελού προχωράω με χαμόγελο.
Χα χα.
Είμαι πανευτυχής γιατί ένα άτομο που θαυμάζω ολοκληρωτικά μου πρότεινε να συνεργαστούμε.
Επι τέλους κάτι για το οποίο μπορώ να είμαι περήφανος!!!
Η Πάτρα ήταν περίεργη εμπειρία.
Οι άνθρωποι εκεί, για κάποιο λόγο, έχουν πεισθεί πως έχουν λιγότερες δυνατότητες, πράγμα που έχει μεγάλη επίπτωση στη διάθεσή τους. Ένα μεγάλο χαμόγελο γίνεται αλυσιδωτή αντίδραση. Δυστυχως δεν έχουν πολλούς προμηθευτές.

Αρχίζω να αλληθορίζω και δε μπορώ καν να διαβάσω τι έγραψα για ορθογραφικά.

Με τη σιγουριά του γραμματικού εξευτελισμού και την στάμπα του συντακτικού επαναστάτη μπορώ να ευχηθώ για τον ύπνο που φέρνει τα καλύτερα άυριο.

Πλονκ!@

SilentSoul είπε...

Καλημερα Κος Μαρκατος
Πολυ χαιρομαι για την συνεργασια σας.Ομορφα πραγματα αυτα.

"Το σύμπαν συνομωτεί πάνω σε κάτι που είναι πολύ μακριά ..."

Αυτο ξαναπες το..!!

'Το τελευταίο πράγμα που κάνω κάθε φορά που είμαι ονλάιν είναι να διαβάζω ένα κομματάκι από τη ζωή σου.
Παράξενο συναίσθημα."

Θα ηθελα να προκαλω ωραια συναισθηματα οχι παραξενα.

Και αν καποιος κανει ορθογραφικα ειμαι εγω..το ακομα χειροτερο ειναι πως δεν μπαινω σε διαδικασια να τα διορθωσω.

Να υποθεσω πως επεστρεψες σπιτι σου ε;Αντε καλη ξεκουραση.

Τσικιτι Γλονγκ!