Online reading:

web stats

7 Νοε 2006

Babel


Ειχα καιρο να νιωσω τετοια πλημμυρα συναισθηματων στο cinema.

Ενα ακομα αριστουργημα του Arriaga.

Ειχα δει τα 21 γραμμαρια,τα οποια με σοκαρανε γιατι μου θυμισε εικονες που εν μερη ειχα ζησει ,θελω να δω και το Amores Perros ,αν το βρω.

Οτι και να πω για το Babel θα ειναι λιγο.

Σκηνες που σε καθηλωνουν,σκηνες που αλλοτε βλεπεις τις διαφορες στην ποιοτητα και στους ρυθμους ζωης των διαφορων λαων,αλλοτε της συμπεριφορας και τον τροπο σκεψης,της απογνωσης,της φτωχιας,της αποξενωσης.

Εξαιρετικη η μουσικη και η φωτογραφια.


Μου αρεσε επισης και ο τροπος που γυριστηκε ,η ασταθια των εικονων.

Εξοχες ερμηνειες απο Brad Pitt ,Cate Blanchett καθως και απο ολο το γνωστο και αγνωστο casting.

Τρεις ιστοριες που διαδραματιζονται σε Μαροκο,Τυνισια,Μεξικο και Ιαπωνια.


Οσοι δεν εχετε παει ακομα να την δειτε ,σας την προτεινω ανεπιφυλακτα.

Αν σας αρεσε το Crash (τετοιο στυλ εχει) θα σας αρεσει και αυτη.


Με συγκλονησε και με συγκινισε (δεν κρατουσα και χαρτομαντηλα γμτ,ευτυχως η μασκαρα δεν με μετατρεψε σε κλοουν,ηταν αδιαβροχη:ρ) .

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω πως το αριστούργημα είναι του Alejandro González Iñárritu και όχι του Αρριάγκα.Και για να εξηγούμε, αυτό που απογειώνειτην ταινία είναι η εκπληκτική σκηνοθεσία (ιδιαιτέρως όλες οι σκηνές στην Ιαπωνία είναι από τις καλύτερες σκηνοθετικώς που έχω δει ποτέ). Τα συναισθήματα που μου προκάλεσε εμένα η ταινία δημιουργήθηκαν κυρίως απο την ατμόσφαιρα και τον τρόπο που δώθηκαν στην εικόνα τα γεγονότα. Απο άποψη διαλόγων, είναι μεν πολύ καλοί αλλά όχι κάτι το συγκλονιστικό. Πάντως έτσι, για ταινία είχα να νιώσω απο τον Επίμονο Κηπουρό (το οποίο είναι πολύ ανώτερο οπτικώς και λίγο κατώτερο όσον αφορά το σενάριο) του Fernando Meirelles.

Πάντως δεν νομίζω ότι σχετίζεται και πολύ με το ρηχό Crash. Περισσότερο θα έλεγα πως είναι εμπνευσμένος απο την δουλειά του P.T. Anderson (Magnolia). Πάντως εν τέλει είναι μια ταινία που αξίζει να δείτε. Απείρως ανώτερη της κινηματογραφικής ρύπανσης που κατακλύζει τις οθόνες μας.

dimitris είπε...

θα το βρω κι εγώ εδώ που είμαι να πάω να το δω! τέτοια θέλω να μαθαίνω! φιλιά.