Online reading:

web stats

12 Νοε 2006

Me myself and I


Ειναι Κυριακη πρωι, με εναν καιρο οχι απλα υπεροχο αλλα μαγευτικο.
Οτι πρεπει για εκδρομουλα.

Αντι να χουζουρεψω μεσα στα ζεστα σκεπασματακια μου ,ξυπνησα νωρις.
Ενιωσα χορτατη απο υπνο.
Τι παραξενο!!!Τις καθημερινες εχω τον ασηκωτο και σημερα το ματι γαριδα απο τις 7 και 10.Οχι δεν σηκωθηκα.Απλα ανοιξα την τηλεοραση ,εφτιαξα καφεδακι και ξεκινησα να βλεπω τα καρτουνς στην Νετ ,οπως κανω καθε Κυριακη.
Χτες δεν εκανα κατι το ιδιαιτερο.
Ηταν αρκετα χαλαρη η μερα.Συνηθως καθε Σαββατο παω με την μαμα μου για τα ψωνια της βδομαδας,αλλα επειδη λειπουν σε κρουαζιερα,δεν ειχα λογο να παω να ψωνισω.
Τι να φαει πια ενα ατομο!Αλλωστε, λειπω σχεδον ολη μερα απο το σπιτι οποτε και δεν μαγειρευω.
Πηγα το μεσημερακι στον ασωτο για την καθιερωμενη συναντηση φιλων η οποια συνοδευτηκε και απο ενα υπεροχο γευμα στον Ξυλοφουρνο (αν θυμαμαι καλα πως ετσι λεγεται το μαγαζι) και το βραδακι για ταινιουλα σε μιας φιλης.
Γυρισα κατα τις 2 σπιτι και επεσα ξερη στο κρεββατι αφου με νανουρισε η βροχη που επεφτε εξω.
Αλλου θα ηθελα να βρισκομαι τωρα βεβαια,αλλα δεν το συνεχιζω για να μην λετε παλι πως κλαιγομαι:ρ και δεν θελω συνεχεια να σας πριζω με εκεινον.

Ισως να εχω φτασει και στα ορια μου.Δεν ξερω,εχω ορια;
Τωρα που το σκεφτομαι μαλλον δεν εχω.Δεν εχω βαλει ορια και περιορισμους εδω και τεσσερα χρονια.Αν και νιωθω πολλες φορες αυτα τα φαντασματα απο το παρελθον να ερχονται και να μου θυμιζουν καταστασεις και μαθηματα ζωης,κανοντας με να βαζω φρενο σε συναισθηματα,να βαζω φρενο στην ζωη μου.
Λατρευω το παρελθον μου και ας με ποναει.Με εκανε αυτο που ειμαι.

Ποια ειμαι;
Αυτο που διαβαζεται εδω μεσα,ειμαι η μουσικη που βαζω,(και ξερω πως ισως να σας κουραζω),ειμαι αυτο το προσωπακι που καθε πρωι ,με την τσιμπλα στο ματι ,μου λεει καλημερα, οταν κοιταζομαι στο καθρευτη,ειμαι αυτη που αγωνιστικε για να ειναι εδω κοντα σας,ειμαι μια γυναικα οπως λεω και στο προφιλ μου, με πολυ παθος (τουλαχιστον ετσι μου εχουν πει και τους πιστευω),που τελικα να μην ειναι τοσο εγωιστρια οσο θα την βολευε να πιστευει,που δεν ειναι κουασιμοδος γιατι ετσι την κανανε να νιωθει.
***********************************************************************************
Ενα απο τα απωθημενα μου ειναι να κανω ραδιοφωνο.

Ονειρο που εχω βαλει ως στοχο να πραγματοποιησω μεχρι το τελος του 2006 .

Τι τα θελεις στην ηλικια σου αυτα;(ισως μου πεις)
Μια χαρα ειναι η ηλικια μου.
Δεν ειναι ποτε αργα για τιποτα.Αλιμονο σε αυτους που μονο σπιτι δουλεια σπιτι ειναι.Ισως παλι μου πεις πως αν δεν σπουδαζα και ειχα καποια δουλεια δεν θα προφταινα ουτε το μπλογκ μου να ανανεωνω.
Ελα ομως που εχω γυρω μου ατομα που και δουλευουν και εχουν οικογενεια και χομπυ και γραφουν μπλογκ.Στο μονο που διαφερω με εκεινους ειναι η δουλεια και η οικογενεια.Βεβαια γυρνανε σπιτι τους κομματια αλλα το γουσταρουν.
Χαιρομαι που εχω τετοιους φιλους,φιλους που ξεζουμιζουν την ζωη και προπαντων δεν ειναι δηθεν.Γιατι απο δηθεν χορτασαμε δεν θα παρουμε αλλο.

Στο θεμα μας τωρα.
Θελω που λες να κανω μια εκπομπη στο ραδιοφωνο.
Μια εκπομπη βραδυνη.
Το concept το εχω καπως στο μυαλο μου.Δεν θα ειναι απλα μια μουσικη εκπομπη.
Σκεφτομαι ακομα και να διαβαζω αποσπασματα απο μπλογκς που μου κανανε εντυπωση.
Too much;
Ισως
Πρωτοτυπο ομως ε;(απαγορευεται το clopyright)
Anyway απο ιδεες να φανε και οι κοτες.Δεν σταματαει αυτο το μυαλο να ειναι δημιουργικο.

Σας ζαλισα ομως με το μπουρουμπουρου μου και εχω κατι ρουχα να βγαλω απο το πλυντηριο ,να τα απλωσω,να φτιαξω και χαλβα (μιιιαααμμ),να προλαβω να κανω και καμια βολτουλα μεχρι το αγαπημενο μου μερος μιας και το εχω αμελησει.






Στις φωτο ειμαι εγω :ρ.
Ελπιζω να μη σας τρομαξα.(χεχε)




Δημοσίευση σχολίου