Online reading:

web stats

15 Νοε 2006

Where are you Morfeus?


Αντι να ειμαι χωμενη κατω απο το ζεστο μου παπλωματακι ,καθομαι μπροστα στον υπολογιστη.

Παλι δεν με πιανει υπνος.


Τι ασκησεις στην Matlab εκανα,
ασκησεις στην Τεχνολογια Παραγωγης,
τι μουσικη χαλαρωτικη εβαλα,εκανα και tai chi,διαλογισμο,ματαια.

Προσπαθησα να ξαπλωσω ,εκλεισα τα ματια ,μα εκεινα δεν υπακουαν,ανοιξα το φωτιστικο,πηρα τα ισπανικα μου να τα μελετησω,μην πηγαινει τζαμπα ο χρονος(ναι δεν βαζω κωλο κατω).

Και να μαι εδω να γραφω στο μπλογκ με τα χιλια ζορια.

Ειμαι τοσο κουρασμενη....

Isomnia μου θυμιζει η ολη ιστορια.Πφ!!!!!




**************************************************************************************
Πνευμα λενε πως ειναι η ψυχη

να μου θυμιζει παντοτε μαζι σου πως δεν παιζω

Τα ονειρα μου χαθηκαν

Βρες τα και φερτα πισω

Λαμπερη ιλιακτιδα μου

Καλλιεργεις την ψυχη μου με σπορο λησμονιας

Νερο της ψυχης

τα δακρυα που τρεχουν να φτασουν στο προσωπο

σταγονα σταγονα

Περιμενες

Χαμενες ελπιδες

Σκορπιες λεξεις

Υπομονη

Λαχταρα

Εξιλεωση που δεν ηρθε τελικα

Αναζητωντας το δασος μεσα σου

εχασα τα δεντρα

Καθε φορα που κοιταω τον ουρανο βλεπω τα ματια σου

Μια γλυκια ψευδαισθηση που δεν θελω να αποχωριστω

Αφηνομαι

Προσπαθω να σε αγγιξω

Απνοια

Ψιθυρος

Θελω παντα να γελας

για να φτασει το γελιο σου μεχρι την καρδια μου

Θελω που γινανε κραυγες

Το φεγγαρι εχασε το σχημα του και κρυφτηκε πισω απο τα συννεφα

Ενα φιλι

Καθε στιγμη

μεσα στην σιωπη

θελω να το νιωσω να το γευτω

Φυλαξε με

Πνιξε με στον δικο σου προσωπικο καταραχτη

Εσυ πυξιδα στον δρομο μου

Ποθος στο κορμι μου

Ταξιδι

Φως




Δεν υπάρχουν σχόλια: