Online reading:

web stats

19 Νοε 2006

Domingo..

Κυριακη σημερα....

Καντε σημερα οτι δεν μπορειτε να κανετε αλλες μερες...


Σηκωθειτε...Βαλτε δυνατα την μουσικη....Χορεψτε..Μην κολλατε στο οτι ειστε μεγαλοι εγω ειμαι so?) η στο ειτε θα πεσει δουλεμα μετα (ετσι κι αλλιως θα φαω δουλεμα ,το ιδιο που τους κανει).
Καντε το κεφι σας και αναρωτηθειτε ποτε ηταν η τελευταια φορα που χορεψατε ...

Αντε κουνα..Ακομα το σκεφτεσαι;
Και οχι δεν λεω μαλακιες (αυτο ειπες ε;)μην εισαι αρνητικος πριν το δοκιμασεις...σε τιποτα στην ζωη σου ;)

Πατα το βελακι και παααμεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Μην μεινετε μεσα...αν εχει ηλιο (εχει εδω στα Χανια) βγειτε χωρις αμαξι και περπατιστε...αν παλι βρεχει(αυτο θα ηθελα εγω αλλα και ο ηλιος καλος ειναι) απολαυστε την βροχη ειτε κανοντας βολτα με το αμαξι ειτε πηγαινοντας εκτος πολης,ετσι απλα βρε αδελφε για ξεκολλησετε απο τις καθημερινες σας διαδρομες (εγω ειδικα που βαριεμαι ευκολα θα πηγαινα σε χωρια και μερη που δεν εχω ξαναπαει και δεν θα εμενα στην πολη που την βλεπω καθε μερα).

Αλλα ΜΗΝ ΜΕΙΝΕΤΕ ΜΕΣΑ...

Hasta Luego

2 σχόλια:

Mythos είπε...

Εγώ πάντος έχω να χορέψω από την Παρασκευή το βράδυ... χιχι... ζήλεια... :D

SilentSoul είπε...

Grrrrrrrrr!!!!
Ευαισθητο σημειο παταςςςςς!!!
Ζηλεια και κασιδα:ρ
Εισαι κακουλις Μυθε!!!!!!
Ποσες φορες καναμε λατιν αυτο τον μηνα ; δυο; συν το παρτυ της Παρασκευης;
Πικρααααα!!!!!!
:(