Online reading:

web stats

27 Νοε 2006

Irish Passion


Πριν πολλα χρονια, με την σχολη μου ,ειχα παει Ιρλανδια.
Μειναμε 1 μηνα σχεδον.
Ηταν υπεροχα.Πηγαμε Δουβλινο και σε κατι αλλες πολης και χωρια τα οποια δεν θυμαμαι και θα πρεπει να ανατρεξω στα ημερολογια μου (ειναι φυλαγμενα καλα :ρ).
Αν εξαιρεσεις τα φαγητα τους τα οποια ειναι ιδιαιτερα,λατρεψα την μαυρη μπυρα τους,καθε βραδυ ολο και σε καποια pub θα ειμασταν,τα καστρα τους τα οποια με μελανχολουσαν μεν αλλα παροτρυναν την φαντασια μου να δουλεψει και την μουσικη τους.
Θα ξαναπαω καποια στιγμη στο μελλον,αλλο ενα απο τα ονειρα μου.

Ενθουσιαστηκα το καλοκαιρι οταν ενα γκρουπακι οι "Irish Passion" ηρθαν για μια βραδυα στην πολη μου,τα Χανια.Εκπληκτικοι ηχοι,μαγευτικη η φωνη της Ιρλανδης τραγουδιστριας,και χορευτες που "οδηγουσαν" τα ματια μας στα ποδια τους και στον συγχρονισμο των κινησεων τους.


Αυτη η μουσικη,η Κελτικη,η που θα σου αρεσει και θα την λατρεψεις,η που θα σε απωθησει.
Black is the Colour - Slainte

Anuna- Wild Song

Εγω οχι απλα την λατρευω,αλλα πολλες φορες ταξιδεψα και ταξιδευω μαζι της.
Αγγιζει την ψυχη μου.
Την φαντασια μου.
Με ηρεμει οταν ολα μεσα μου ειναι ανω κατω.Ενιγουει...

Enjoy



Δεν υπάρχουν σχόλια: