Online reading:

web stats

8 Νοε 2006

Παρε με απο εδω..

..οπως η θαλασσα οταν την κοιταζω.

Βαλε με στην αγκαλια σου να ηρεμησεις την τρικυμια που νιωθω μεσα μου.



Κοιτα ψηλα,βλεπεις με ποσα ναυαγια ειναι γεματος ο ουρανος;


Η ψυχη μου δακρυζει και δεν μπορει να χαμογελασει.


Καιω τα σταχυα της μοναξιας για να γαληνευσει ο χειμωνιατικος αγερας.

Ψαχνω επιμονα την παρουσια σου μα πουθενα.


Το μονο που μπορω να κανω με τις σκιες ειναι να συγκατοικησω μαζι τους,μεχρι να ερθεις εσυ το φως μου να λαμψεις στην ψυχη μου και να ζεστανεις την καρδια μου.

Οτι δεν αποκτησαμε ποτε ειναι επειδη δεν τα ποθησαμε αρκετα.

Ισχυει αραγε αυτο στην αγαπη και στον ερωτα;

Σου δινω χρονο να με επιθυμησεις γιαυτο δεν σε ψαχνω,δεν σημαινει ομως οτι σε ξεχασα.
Πως ξεχνας να αναπνευσεις;


7 σχόλια:

manosantonaros είπε...

..οπως η θαλασσα οταν την κοιταζω.
( Το παραλείπω γιατί και μένα μου συμβαίνει)

Βαλε με στην αγκαλια σου να ηρεμησεις την τρικυμια που νιωθω μεσα μου.
(Νιώθεις τρικυμία βρε κουτό; Και τί κάνεις στο λιμάνι;)



Κοιτα ψηλα,βλεπεις με ποσα ναυαγια ειναι γεματος ο ουρανος;
(Ναι, είναι που τρακάρουν τα UFO αναμεταξύ τους)


Η ψυχη μου δακρυζει και δεν μπορει να χαμογελασει.
(Είσαι ένας βλάκας και μισός)


Καιω τα σταχυα της μοναξιας για να γαληνευσει ο χειμωνιατικος αγερας.
(Προσπαθώ να τους ψήσω για το φτηνό πετρέλαιο θέρμανσης, αλλά τίποτε τα τσογλάνια. Τωρα αν η μοναξιά σου αποτελείται από στάχυα... κάφτα να πάνε στον διάολο...

Ψαχνω επιμονα την παρουσια σου μα πουθενα.
(Στο’πα στο πρώτο-πρώτο comment που σου΄γραψα, αλλά δεν με πίστεψες.)


Το μονο που μπορω να κανω με τις σκιες ειναι να συγκατοικησω μαζι τους,μεχρι να ερθεις εσυ το φως μου να λαμψεις στην ψυχη μου και να ζεστανεις την καρδια μου.
(Δηλαδή έχεις σκιές, αλλά όχι φως; Μπας και θες να το ξανασκεφτείς;)

Οτι δεν αποκτησαμε ποτε ειναι επειδη δεν τα ποθησαμε αρκετα.
(Αφού δεν τα ποθήσαΤΕ μωρέ κοριτσάκι μου, γράφτο στα παλιά σου τα παπούτσια... Δηλαδή τί θα έκανες άμα τα είχατε ποθήσει;)

Ισχυει αραγε αυτο στην αγαπη και στον ερωτα;
(Ποιό καλέ;)

Σου δινω χρονο να με επιθυμησεις γιαυτο δεν σε ψαχνω,δεν σημαινει ομως οτι σε ξεχασα.
(Ναι, αλλά μπορεί να νομίζει ότι τον ξέχασες;

Πως ξεχνας να αναπνευσεις;
(Α, θα ξεμπερδέψουμε σίγουρα από δαύτονε!)

Μικρή ιστορία για σένανε:
Εχω έναν φίλο τον Τάσο, που έχει πολύ-πολύ χιούμορ. Μια φορά λοιπόν είχαμε βγει με μια κοπέλα, που ΟΛΟ το βράδι «εκλαιγε» για κάποιον... Μας τα’χε πρήξει (οχι, καλή ώρα)(ακόμα χαχαχαχα) λίγο πριν την αφήσουμε σπίτι γυρνάει προς το μέρος της και της λέει χαμογελαστά:
-Μπορείς να μου λύσεις μια απορία;
-Ο,τι θες!
-Τόσο γλυκοτσούτσουνος ήταν ο πούστης;

Η Μαλβίνα, μου έλεγε, ότι η ζωή είναι μια σειρά από ρόλους.
Νομίζω ότι της ίδια λογικής είσαι και σύ.
Good.

Ελπίζω να το διασκέδασες... και τα τραγούδια που διαλέγεις από το youtube είναι super-τέλεια.
Φιλιά.. να προσέχεις.
Ακούς;
Και πρόσεχε μη σου πέσει κανένα ναυάγιο στο κεφάλι.

SilentSoul είπε...

Με εκανες να χαμογελασω.

Ναι ειναι αληθεια.
Πολυ χαιρομαι που υπαρχεις στην ζωη μου εστω και απο εδω.

Δεν νομιζω πως κλαιγομαι για καποιον (αν και πιθανολογω πως ξερεις για ποιον μιλαω,(μου το ειπε ενα πουλακι) ,αλλα αυτο πριβε;)).
Δεν θα φτασω σε τετοιο σημειο.
Ναι η Μαλβινα ηταν μια γυναικα με παθος.Της ιδιας λογικης ειμαι οπως πολυ σωστα ειπες.
Προσεχω :)
και εσυ να προσεχεις ομως ετσι;

manosantonaros είπε...

"εστω και απο δω";
Κάτι έχεις με την απόσταση εσύ.
Την κυνηγάς ή σε κυνηγάει;

SilentSoul είπε...

Για την ωρα ,μπορω να σου μιλαω,να χαιρομαι και να καμαρωνω ,μονο μεσω του διαδικτυου.
Ευελπιστω καποια στιγμη να σε δω και απο κοντα και να δωσω και την μεγαλη αγκαλια που εχω υποσχεθει.
Δεν φευγω συχνα εκτος Χανιων.Και καποια στιγμη που ηταν να παω να βρω το ατομο για το οποιο μιλαω,με ειχαν φαει οι υποχρεωσεις και η αποσταση και δεν το ειδα δυστυχως.
Καλημερα :)

Iannis Markatos είπε...

Έκανα ποστ μόνο και μόνο για να σπάσω τη μουντάδα. Ελπίζω να μη προσβληθείτε και να ρίξετε ένα καλό γέλιο με το πόσο δεν ανοίκω εδώ!

Πλόοοοοονκ!@

SilentSoul είπε...

Θες δεν θες ανηκεις;ρ
Μουνταδα;
Μπας και πρεπει να καθαρισεις την οθονη του υπολογιστη σου;
Η ειναι θεμα αχροματοψιας;
Εδω μονο χρωματα του ουρανιου τοξου μπορεις να δεις .
Χρωματα αγαπης ερωτα παθους.
Και μιας και μπηκατε τι θα θελατε να σας τραταρουμε κανα τσικολατακι;

ΦΦΦςςςςςςςςςςςςςςςςςςς Μποοοοοοοοοοοοοοοοιιινννγγγκκκκκ!!!!!

Iannis Markatos είπε...

Darn!

...και μου το παν, καθάριζε το γυαλικό συχνότερα... τίποτα εγώ, πίστη στη βρομίτσα. Να τώρα, υπόλογος στους μπλοκοκράτορες με κατηγορία τα χρωματολογικά λάθη. Θα φτιάξω όμως! Μέχρι τότε, θα κάνω το υπεριώδες.

Πλόοοοοοοονκ!