Online reading:

web stats

13 Νοε 2006

Ενα με τα ματια σου...



Η διαθεση μου μοιαζει με αυτο το συννεφιασμενο βραδυ

Περιμενοντας να βρεξει

Μου λειπεις...

Πολυ


Το ξερεις

Το νιωθεις

Μα πιο πολυ θελεις να με αιστανθεις

Να νιωσεις το τρεμουλο του σωματος μου στην αγκαλια σου

Τα λογια...οι λεξεις να γινουν πραξεις...να γινουμε ενα

Να ξεδιψασω απο τα φιλια σου

Το βλεμμα σου

Ποσο λαχταρω να αντικρυσω αυτο το υπεροχο βλεμμα

Αγγιξε με

Αγαπησε με

Παρε την ανασα της ψυχης μου και δωσε μου να αναπνευσω τον δικο σου αερα

Θελω το τιποτα και τα παντα απο σενα

Χωρις γιατι και αμφιβολιες

Μπορω να βρω τα συνορα της νυχτας;

Μπες στα ονειρα μου και σκοτωσε τους εφιαλτες που με κυριευουν

Οταν σε σκεφτομαι η καρδια μου πεταριζει

σαν καποιος να παιζει μαζι της

Λες και βρισκομαι στον πατο του βυθου

και παλευω να ανεβω στην επιφανεια για να αναπνευσω

Φωναζω...

Μ'ακους;

Φευγει το σημερα...γινετε παρελθον μα..

Υπαρχεις σε ολο μου το Ειναι

Σε λατρευω..οπου και αν εισαι..οτι και να κανεις..

Σε σκεφτομαι..




10 σχόλια:

dimitris είπε...

πολύ ωραίο το τραγούδι. από 3 doors down δοκίμασε και το be like that, που είναι πια κλασικό...

καλημέρα.

manosantonaros είπε...

Βρε συ silent,
είσαι στο internet και θες να κάνεις ραδιόφωνο.
Ετσι;
Δεν σου πέρασε από το μυαλό ότι οι νέοι άνθρωποι κάνουν ραδιόφωνο στο Ιντερνετ;
Mόνοι τους, χωρίς κανέναν πάνω από το κεφάλι τους να τους λέει τί να λένε και τί όχι... να βάζει τη μουσική που γουστάρει κ.λ.π.
Μου κάνει φοβερή εντύπωση που τόσοι άνθρωποι εδώ μέσα (όπως κι εσύ) θέλουν να κάνουν τα όνειρα τους πραγματικότητα και ενώ έχουν την δυνατότητα, εκείνοι θέλουν ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να επιστρέψουν στα ... αναλογικά...μέσα.
Για σκέψου το, να δεις τί ώραια που θα νιώσεις...
Εκπομπή ΟΠΟΙΑ ωρα θες εσύ...
Αλήθεια για σκέψου του... σου μιλάει ένας άνθρωπος που έχει κάνει ποοοοοοοοοοοοολύ ραδιόφωνο, το αγαπάει πολύ, αλλά βαριέται ακόμα πιιο πολύ την μίζερη πραγματικότητα...
Ελα...
Ελα...
σκέψου το...
Φιλιά... ωραία γατούλα δική σου είναι;

Iannis Markatos είπε...

Ο Γρίφος


Σκεφτόμουν για μίλια
Τις πορείες στο χρόνο
Μα προχώρησα λάθος
Και ήρθα πάλι εδώ

Για αυτό γύρισα πίσω
Πριν για εδώ ξεκινήσω
Και με στρίμωξα σε ένα,
Απ τα τις ώρας, λεπτό

Στις στιγμής το στασίδι
Με το βλέμμα μου άδειο
Με θυμήθηκα τότε
Πριν φροντίσω να πω

Πως αυτό που θα ζούσα
Ήταν ήδη ζωσμένο
Στα πλοκάμια της μοίρας
Που εγώ δημιουργώ!

Αχ μπερδεύτηκα τόσο
οπότε, αλήθεια ας δώσω
Για τις τόσες στροφές μου
Φταίω μόνο εγώ

Που χορεύω μεθώντας
Στο ρολόι περπατώντας
Και απ’ τις δώδεκα
Πάντα, ότι ξέρω ξεχνώ!

Στις στιγμής το στασίδι
Με το βλέμμα μου άδειο
Με θυμήθηκα πάλι
Πριν φροντίσω να πω

Πως αυτό που θα ζούσα
Ήταν ήδη ζωσμένο
Στα πλοκάμια της μοίρας
Που εγώ δημιουργώ!

(Καλημέρεεεεςςς;))

Iannis Markatos είπε...

κάπου εκεί μέσα ένα "ι" πρέπει να γίνει "η".

...

Πλονκ!@

SilentSoul είπε...

Δημητρη-->
Οι 3 Doors Down ειναι απο τα γρουπακια που τα τραγουδια τους τα ακουω συνεχεια :) Ημουν μεταξυ του τραγουδιου που λες και αυτου που εβαλα.
Οτι τραγουδι βαζω εδω ειναι απο τα μουσικα ακουσματα μου,τραγουδια που ακουω και ακουω χωρις ποτε να τα βαριεμαι :)
Καλημερα :)

Μανο --->
Αληθεια ποσο με κανεις; γιατι κατι μου λεει πως με θεωρεις πιο μικρη απο οσο ειμαι.Μη σε ξεγελαει το παρουσιαστικο μου.Τα καλα γονιδια φταινε ;)
Δεν απεκλεισα το ιντερνετ ως επιλογη.Ισα ισα.Θελω ομως να δοκιμασω και τον κλασσικο τροπο.
Ξερω πως εχεις κανει ραδιοφωνο και οτι βαριεσαι την κακομοιρια και την μιζερια .Ευκαιρια λοιπον να σκεφτεις και εσυ την επιλογη να ξαναγυρισεις αλλα αυτη την φορα μεσω διαδυκτιου ;) Τι λες; Να μη σε διαβαζουμε αλλα και να σε ακουμε.Πιστευω πως θα το γουσταρανε ολοι εδω μεσα.
Come on
Think about it. :)

Οχι δυστυχως δεν ειναι δικια μου η γατουλινα.
Καλημερα:)

Ιαννη--->Ποιανου ειναι οι στιχοι αυτοι;
Καλημερα:)

Iannis Markatos είπε...

Κος Μ. ο μαύρος

θα τον βρεις στο MW.

χε χε.

Πλονκ!

SilentSoul είπε...

Καινουργιο κομματακι Κος Μαρκατος;
Τι λες ρε μεγαλε!!
Οκ παω να το ακουσω.
This time Θα αφησω και σχολιο.:)
Ειμαι αυστηρη στην κριτικη :ρ
Αλλα δεν θελω σοκολατα για τραταρισμα.
Μια πορτακαλαδα απο λεμόνια ειναι οτι πρεπει:ρ
Τσικιτι Γκλονγκ!!!

Iannis Markatos είπε...

εεεεε! ;)


Καινούριο κομματάκι υπάρχει, αλλά ο Κος Μ. ο μαύρος είναι κάτι άλλο...

άσχετο!

Πλονκ!

manosantonaros είπε...

Eχεισ δίκιο... θα το κοιτάξω...
Αλήθεια πόσο είσαι;
28-30?

SilentSoul είπε...

Καλα το πας;)