Online reading:

web stats

23 Νοε 2006

Ειμαστε στον αερα...



...ετσι δεν ελεγαν μια σειρα;

Χτες εκανα εκπομπη (αν μπορει να το πει κανεις ετσι).


Ας τα παρω απο την αρχη.
Σε καθε δραστηριοτητα μου,οπου και να πηγαινα,οτι και να εκανα,η σκεψη μου ηταν εκει με ενα μονιμο ερωτηματικο.




Να κανω η οχι εκπομπη αποψε;
Με επιανε ενας πανικος ,ενα κατι.

Πότε το αποφασισα;
Τελευταια στιγμη,μιας και θα μαζευοταν οι φιλοι μου να με ακουσουν.
Δεν ηθελα να τους απογοητευσω.

Δικαιολογιες.

Δεν το εκανα για εκεινους.
Ηθελα σπρωξιμο και το ειχα.

Ενδεκα με δωδεκα δεν επαιζε κανεις,οποτε ο Δ,παραγωγος απο τους παλιους,αφου μου ξανα εξηγησε καποια βασικα (μεσω εμ ες εν)και μετα απο σχολιο μου οτι ακουγοταν ενα κενο στο stream 2,μου ειπε πως δεν επαιζε κανεις εκεινη την ωρα και πως αν ηθελα μπορουσα να ξεκινησω .

Εκει να δεις τι επαθα!!
Τι ηθελα και μιλησα!!Αντε να ψαχνω στα 20 χιλιαδες mp3 μου για να βαλω κατι που να μην εχει σχεση με οτι θα ακουγοταν στην συνεχεια,να ηταν δυνατο ,για τα λιγα λεπτα που μενανε πριν ξεκινησει η Neverland.
Καλα διαβασατε...
Neverland θα την λεω.Αυτο ομως ειναι αλλη ιστορια.

Λοιπον,τρωω φλασια (σε σωστο ταιμινγκ αυτην την φορα) και βαζω ενα τραγουδι που ξεκιναει με "Metalllll μπυραααα παααμεεε..." .Λεγεται "Sheddin the skin" ενα τραγουδι που θα βρισκεται σε cd που θα κυκλοφορησει στις επομενες μερες.
Εεεεε μην εισαι περιεργος, δεν θα σου πω πως βρεθηκε στα χερια μου.
Παντως ειναι πολυ δυνατο κομματι.

Ενιγουει,μετα απο τους Acid Baby (ετσι λεγονται) επρεπε να βαλω κατι του ιδιου στυλ αλλα οχι τοσο δυνατο ετσι ωστε μετα να μπορουσα να το συνδεσω με την εναρξη.Οι Μetallica ηταν οι καταλληλοι.

Ο ηχος καλος,χωρις διακοπες,μια χαρα.
Ε με την εναρξη αρχισαν τα προβληματα και ιδιαιτερα οταν ανοιξα το μικροφωνο.Οχι μονο δεν ακουγομουν αλλα ο Σαμ (το προγραμματακι με τις κονσολες) αντι για enconding μου εβγαζε error.

Εσπαγα τα νευρα οσων λιγων με ακουγαν (ειχαν δει καποιοι στο εμ ες εν οτι θα εκανα προγραμμα , και οι φιλοι μου)μα και τα δικα μου.Ειχα κλεισει ολα τα προγραμματα ακομα και το αντιβαιρους.Τιποτα.Ακουγοταν η μουσικη και τα ανεβοκατεβασματα με κενο.
Εκλεισα το msn (μετα απο συμβουλη του Π),ειχα μονο ανοιχτο το τσατ του σταθμου που προσπαθουσαν να με βοηθησουν.Δεν πειραζω ποτε μου κουμπακια που μου λενε να μην πειραξω αλλα αυτη την φορα κατι με ετρωγε.Ανοιξα εκλεισα δυο τρια απο δαυτα.Ξανακανω δοκιμη τωρα ακουγομουν.Επιτελους..!!

Ομως,οοοοχι οοοοχι δεν ηταν δυνατον να παει καλα.Ακουγομουν αλλα το error συνεχιζοταν.Οποτε οσοι με ακουγαν με ακουγαν με διακοπες και χρουτσουχρουτσου.
Απο τα νευρα μου,κανω reset.Ολα απο την αρχη,ανοιγμα υπολογιστη,ανοιγμα του Σαμ,Start.Ηταν ηδη μια μετα τα μεσανυχτα.
Δεν απογοητευομουν,δεν σταματησα να μιλαω στο μικροφωνο,δεν σταματησα να προσπαθω να βρω λυση στο προβλημα που προεκυψε.
Ε κατα την μια και τεταρτο και μιας και το restart βοηθησε σαν ενεση στο πισι μου,ξεκινησα επιτελους να κανω εκπομπη,μια εκπομπη με καθυστερηση μιας ωρας.
Οσοι ειχαν ξεκινησει να ακουνε απο την αρχη,ειχε και Ολυμπιακο,τα παρατησαν λογω κακου ηχου,οποτε τους "εχασα" νωρις.
Καμια προετοιμασια,διαβαζα αποσπασματα απο μπλογκς,αποσπασματα απο δικα μου κειμενα που επιτελους ξεαραχνιασα,ειχα "επαφη" με τους εναπομειναντες στο τσατ του σταθμου.
Πηγε δυο ,δυο και δεκα ,αλλα εγω εκει, ειχα παρασυρθει.
Καποια στιγμη τυχαια κοιταξα το ρολοι της κονσολας,ειχε ερθει η ωρα να καληνυχτισω.
Ενιωσα ενα σφιξιμο στο στομαχι.Δεν ηθελα να σταματησω.Με ειχε μαγεψει....
Εβαλα το καταλληλο τραγουδι και εδωσα ραντεβου για την Παρασκευη ,ευχομενη σε λιγοτερα παρατραγουδα.

Μπηκα msn και ρωτησα την Κ για το πως με ακουσε ,μιλησα στο τηλεφωνο με τον Π.
Αλλοι μου τα εχωσαν γιατι δεν τους ενημερωσα για το πως, που, τι.Τοσο πολυ το θελανε και αυτοι πια;Καλυτερα που δεν μακουσαν χτες ομως γιατι θα τα ειχαν παρατησει.

Τα πηγα καλα μου ειπαν,μου επισημαναν καποιες λεπτομεριες οπως, να μιλαω μακρυα απο το μικροφωνο,να μην αναστεναζω στο τελος καθε προτασης (αυτο μαλλον μου εβγαινε γιατι δεν το πηρα χαμπαρι ουτε το εκανα επιτηδες),για το εντονο σιγμα (μαλλον αυτο οφειλετε που ειχα κοντα στο στομα το μικροφωνο ).
Δεν θα σας πως πως περιεγραψαν την φωνη,τον τροπο ομιλιας.Οταν με ακουσετε θα μου πειτε.Κριτικη ευπροσδεκτη.Παντα.Γινομαστε καλυτεροι ετσι;

Γουσταρα και μαλιστα πολυ.Ανυπομονω για την Παρασκευη :)


Τελικα ειχε δικιο ο Μαν.Το μυστικο ειναι να εισαι ο εαυτος σου...εσυ και το μικροφωνο...εσυ και οι νοτες...τα υπολοιπα ερχονται.

3 σχόλια:

Iannis Markatos είπε...

oeeeeeee oe oe oeeeeeeeeeeee!

Μπράβο το κορίτσι!
Αυτά δεν είναι λάθη, είναι χώρος για βελτίωση. Πράγμα πολύ εύκολο. Η σωστή απόσταση είναι 10 εκατοστά και προσθέτεις ανάλογα με την περίσταση. (πχ όταν φωνάζεις για να δώσεις στόμφο καλύτερα απομακρύνσου λίγο.... χε χε)


Πλονκ!@

Ανώνυμος είπε...

Κάθε αρχή και δύσκολη καρδιά μου. Από όλο το κείμενο θα κρατήσω μόνο το "περιμένω με ανυπομονησία την Παρασκευή".

Εύχομαι να μην το χάσεις αυτό ποτέ

Sophia Choleva είπε...

Σε ακούω αυτή την ώρα , πραγματικά υπέροχή η εκπομπή , μου κρατάς πανέμορφη συντροφιά , να’σαι καλά ! Σε ανακάλυψα μέσα από το blog του Μάνου !