Online reading:

web stats

5 Νοε 2006

Baby can I hold you



Sorry
Is all that you cant say
Years gone by and still
Words dont come easily
Like sorry like sorry

Forgive me
Is all that you cant say
Years gone by and still
Words dont come easily
Like forgive me forgive me

But you can say baby
Baby can I hold you tonight
Maybe if I told you the right words
At the right time youd be mine

I love you
Is all that you cant say
Years gone by and still
Words dont come easily
Like I love you I love you

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Λατρεύω την Tracy Chapman και δεν είχα δει ποτέ videoclipακι του «baby can I hold you»(αγαπημένο μου κομμάτι)..σ’ευχαριστώ,με έκανες να νοιώσω καλυτέρα(είμαι άρρωστη σνιφ!:( )

SilentSoul είπε...

Εγω να δεις ποσο την λατρευω.
Περαστικα σου καλη μου :)
Να χαμογελας ;)

dimitris είπε...

a classic song. και από τα πολύ καλά της. ελπίζω να πέρασες καλα και ξεκούραστα την κυριακή

SilentSoul είπε...

Καλημερα (ειναι ηδη 1μισι τα ξημερωματα εδω).
Κουραστικη μερα θα ελεγα πως ηταν.Ειχα πολλα πραγματα που επρεπε να κανω.Το καλο στην ολη υποθεση ειναι οτι θα ξεκουραστω καπως τις επομενες μερες μιας και οι γονεις πηγαν κρουαζιερα,και εφοσον γινει καταληψη στην σχολη..Ειδομεν...
Να εχεις μια πολυ ομορφη και δημιουργικη βδομαδα καλε μου:)