Online reading:

web stats

1 Νοε 2006

Θελω..

....να μου γεμισεις χρυσαφι τον ουρανο για να λαμψει πιο αστραφτερα ο ηλιος

...να με αγγιξουν τα χειλη σου και να βουλιαξω στης ηδονης σου τις πτυχες

...να γεμισω απο την αληθεια σου

...να με κοιταξεις στα ματια και να σκλαβωσεις την καρδια και την ψυχη μου

...να με χαιδεψουν τα χερια σου και να παρασυρουν σε ταξιδι χωρις επιστροφη

...να γινει ο ποθος μου δικος σου

...να γινεις το φως στο σκοταδι μου ,η γαληνη στην ψυχη μου

..το χαμογελο σου

...στιγμουλες μαζι σου


...εσενα


6 σχόλια:

dimitris είπε...

very nice. την καλησπέρα μου, και μια σύμπτωση (άσχετη) ότι σήμερα πρωί κοιτούσα τη σελίδα του ραπτόπουλου, και τυχαία τη συνάντησα στο blog σου τώρα το βράδυ. φαίνεται είμαστε πολλοί που μας αρέσει, αλλά σκόρπιοι...

Γεωργία είπε...

Αλο!
και εγώ θα προσθέσω στον απο'πάνω ένα "Μικρός που είναι ο κόσμος..."!

JustHeretic είπε...

:')

SilentSoul είπε...

Βρε βρε η Γεωργια!!!
Τι κανεις βρε ψυχη;
Αν ειναι μικρος;ουυυ και λιγα λες χιχιχ
Και εσυ μπλογκερ βλεπω ε; σουπερ ;)

SilentSoul είπε...

Την καλησπερα μου Δημητρη:)

SilentSoul είπε...

Justheretic ;)