Online reading:

web stats

3 Νοε 2006

Αυτη την στιγμη που γραφω δεν ειμαι στα καλυτερα μου.
Σε μια ωρα εχω εργαστηριο αλλα αποφασισα να μην παω και να χασω το μαθημα οριστικα.
Ειναι ενα μαθημα που ουσιαστικα δεν μου προσφερει κατι.
Οκ δεν ειναι το μαθημα.Νιωθω πως χανω χρονο.
Χανω χρονο με την σχολη χανω χρονο με το μελλον μου.
Νιωθω πως το πτυχιο που θα παρω θα ειναι αλλο ενα χαρτι στην πλουσια συλλογη μου.
Απο διπλωματα και πτυχια οοουυυ να εχετε να τυλιγετε σουβλακια!!!Και που τα εχω;
Ναι δεν ξερω τι θελω,η ξερω αλλα ειμαι μπερδεμενη οσο δεν παει.Ισως παλι να εχω κουραστει,καθε μερα σχολη,διαβασμα,μαθηματικα.
Να παω στο εργαστηριο να κανω τι;Αφου τις επομενες βδομαδες ακουγετε καταληψη.
Ετσι κι αλλιως παει το μα8ημα και το εργαστηριο μαζι.

Ειμαι βομβα ετοιμη να εκραγει.Δεν ειμαι ικανοποιημενη.Καμια δημιουργικοτητα σημερα.
Δεν το μπορω να ειμαι στασιμη.Δεν μπορω να τελειωνει η μερα και να αναρωτιεμαι τι εκανα σημερα
Ξυπνησα κατα της 8 μετα απο ατσαλο υπνο.Ειχα ριξει τα σεντονια καιτο παπλωμα στο πατωμα .
Κοιμομουν σε γυμνο στρωμα.
Οι εφιαλτες να κατοικουν στα ονειρα μου μερες τωρα.
Αρχισα να αναμαζευω το σπιτι.
Ημουν μονη μιας και οι γονεις μου ελειπαν στις δουλειες τους.
Εβαλα πλυντηρια,σκουπισα ,ξεσκονισα,σφουγγαρισα,μαγειρεψα...
Στο ενδιαμεσο παιζανε μυνηματα για καφε.
Δεν ημουν ορεξατη αλλα τελικα πηγα.Αν δεν πηγαινα θα καθομουν να σκεφτομαι και η αναλυση αποδεδειγμενα δεν μου κανει καλο.

Παντα μου φτιαχνει την διαθεση ο Χ.Παντα με κανει να χαμογελαω.Εχει ερθει πολυ κοντα μου αυτες τις μερες.
Πηγαμε παραλιακα,να βλεπω θαλασσα.
Ξερει ποσο την λατρευω.
Υπεροχη η εικονα της που σκαει στα βραχια και του γκριζου ουρανου.
Πηγαμε και πηραμε εφημεριδες.
Προσπαθησα να ξεχαστω διαβαζοντας.Τιποτα.
Χανω χρονο.Πολυτιμο χρονο...Τι εχω παθει;

Δεν υπάρχουν σχόλια: