Online reading:

web stats

21 Νοε 2006

Εκτακτο παραρτημα 2



Δεν βιαζομαι να ερθουν τα Χριστουγεννα αλλα ειχα απο αυτες τις αναλαμπες που λεγαμε :ρ

Οσο μαγειρευα σημερα (γεμιστα εφτιαξα...και επειδη δοκιμασα κιολας εναν κολοκιθοανθο-εχω να πω :γινανε τελεια),αναρωτιομουν πως να ονομασω την εκπομπη.
Μικρο το κακο θα μου πειτε,μα για μενα δεν ειναι ευκολο.Θελω να περιεχει κατι χιουμοριστικο,κατι αισθησιακο,κατι που να ειμαι εγω...

Ηδη προταθηκαν:
1)Ευγενικο συνδρομο
2)Οταν οι λεξεις γινονται νοτες
3)Ταξιδευοντας με ηχους
4)Με τα λογια της σιωπης
5)La noche
6)Μεσονυχτιες Διαδρομες
7)Η Πυργηνεία Θαλασσινού (Μαρκατος)
8)Συρμάτινο Πεντάγραμμο(Μαρκατος)
9)Αρωμα Γυναικας
10)?
11)?
12)?
Καμια αλλη προταση;

16 σχόλια:

Iannis Markatos είπε...

Η Πυργηνεία Θαλασσινού και το Συρμάτινο Πεντάγραμμο

Το όνομα το χω σκεφτεί πολύ παλιά και το έχω συμπεριλάβει ήδη σε πολλά κείμενά /τραγούδια/ ποιήματα κλπ

Πλονκ!@

SilentSoul είπε...

Το πρωτο ακουγεται ενδιαφερον αλλα ποσοι θα το καταλαβουν;
Οσο για το δευτερο το συρματινο μου κανει κατι.
Μολις μαζεψω καποιες ιδεες θα τις βαλω προς ψηφοφορια :)
Οι δικες σου καταγραφονται και αν σου ερθει και πραμα λλο πες το μου ε;
Τι κανεις; Πως περνας κατα τα αλλα;
εγραψες πραμα καλο;Η ακομα διαμορφωνεις το Cream Show;

Iannis Markatos είπε...

Το δέχομαι για το συρμάτινο. Αλλά διάβαζα κάτι μπλογκ και επηρεάστηκα από τις Ελληνίδες νοικοκυρές που ήθελαν να γίνουν μουσικοί και τώρα βλέπουν πεντάγραμμα στο σίρμα της μπουγάδας (εγώ τα λέω αυτά... χα χα).

Εδώ και αρκετό καιρό δουλεύω τόσο που δεν έχω χρόνο να γράψω... πράγμα που μου τη δίνει γιατί από ιδέες άλλο τίποτα. Μουντάδα και στα προσωπικά μια που (το ανέφερα;) δεν υπάρχει χρόνος.


Ευτυχώς γράφω κανένα ποιηματάκι και το ανεβάζω στην άλλη σελίδα μου, αυτή του Κος Μ. ο μάυρος. Μπορεί να πάρεις καμία ιδεούλα και απο εκεί γιατί οι εκφράσεις είναι γενικώς catchy.

Τι υπερμπλογκ αυτό το woman in this city!!!! Respect.

Προβληματίζομαι σχετικά με το αν θέλω να τα παρατήσω όλα και να γίνω επέτης κιθαρωδός ή να παραμείνω στη δουλειά μου και να έχω την ελευθερία να εκφραζομαι όπως θέλω με τη σιγουριά του μισθού μου.

Πότε ξαναείσαι ελεύθερη για εξομολόγηση;

Χα χαχα.

Πλονκ!@

Iannis Markatos είπε...

Το παράδοξο του Ολμπέρ το γνωρίζεις;

Πολύ ωραία σκέψη.

Εντελώς... άσχετο.

Πλονκ!@

SilentSoul είπε...

Ααααα ειναι αλλη σελιδα.Θα την επισκεφτω συντομα.
Αφου μπορεις να τα συνδιασεις και τα δυο τι καθεσαι και προβληματιζεσαι τζαμπα ρε;
(Ασχετο)Ειδες τους Αμμος;Απο το MW ξεκινησαν και χτες τους ειχε το Μεγκα τσανελ,ακουγονται και στα ραδιοφωνα.
Παντως εχεις ταλεντο και το ξερεις,μην το αφησεις.
Εξομολογηση;
For you man anytime ;)
Εσυ ποτε εισαι ελευθερος να κανεις; :ρ

Iannis Markatos είπε...

Τώρα νιώθω καθαρός για καμιά εβδομάδα... χα χα.

Φιλιά.

Πλονκ!@

SilentSoul είπε...

Το παράδοξο του Ολμπέρ;
Αυτο που εχει να κανει με μια ερωτηση αν θυμαμαι καλα το Why is the night sky dark?
Ναι το εχω ακουστα.Πως σου ηρθε; :ρ

SilentSoul είπε...

Φιλια

Τσικιτι Γκλονγκ!!

Ανώνυμος είπε...

"Η Σιωπιλή Ψυχή στον κόσμο της φασαρίας"

dimitris είπε...

δε θα κάνω πρόταση. γιατί πρέπει να βγει από σένα κι όχι από μένα ο τίτλος. από αυτά που είπες όμως πιο πολύ μου αρέσει το ταξιδεύοντας με ήχους. φιλιά.

Iannis Markatos είπε...

Το άρωμα γυνάικας είναι σταθερή αξία... αλλά ρε μαμώτο, είναι πολύ σταθερή... για πολλές εκπομπές... δεδώ και χρόνια....:)

Πλονκ!@

Υ.Γ. Ο Δημήτρης μάλλον έχει δίκιο πάντως

SilentSoul είπε...

Δεν θελω να δωσω τιτλο ακομα παντως.Δηλαδη αν παιξω το βραδυ θα παιξω ως Ευγενια..Θελω κατι ιδιαιτερο..Ειδωμεν

manosantonaros είπε...

εχεισ εναν τίτλο και θες ναβρεις κι άλλον έναν...οποιοσδήποτε άνθρωπος της επικοινωνίας θα σε γιαούρτωνε προκαταβολικά αγαπημένη μου silent soul. Eπιμένω...ωστε στο (εγγύς) μέλλον να μπορείς να το δέσεις με τα blogs και το νετ γενικά... ασε που είναι φοβερός τ΄τιλος... ολα τα άλλα που πρότεινες, συγγνώμη, που σε σετναχωρώ (έχω το δικαίωμα έ;) αλλά τα'χω ξανακούσει... Ε;

SilentSoul είπε...

Δεν 8α σου πω αν εχεις η οχι δικιο.Αλιμονο περισσοτερη πειρα εχεις απο εμενα.Χτες (πρωτη αποπειρα)επαιξα ως Ευγενια.Μια παραγωγο του Phoenix-Radio.
Χωρις τιτλο και μια καρδια που ειχε φτασει στον κωλο μου.Αγχος στα υψη.Φανηκε στην φωνη μου επειδη τονιζα το σιγμα.Η αληθεια ειναι πως σκεφτηκα να την ονομασω Neverland,μιας και σημαινει πολλα για μενα,ισως απο την Παρασκευη.
Το Silent Soul θα το χρησιμοποιουσα αλλα ολοι ειναι με ονοματα στον σταθμο,δεν θα μπορουσα να αποτελεσω εξαιρεση.
Και ναι εκανα οπως ενιωθα.Ημουν αυθορμητη,εβαζα κομματια οπως μου ερχοταν,διαβασα αποσπασματα απο Blogs.
Η συνεχεια σε επομενο ποστ :)

Την Καλημερα μου γλυκιε μου

manosantonaros είπε...

ΟΚ. Γιατί δεν με ειδοποίησες;
Λοιπόν... ωραία ιδέα να κάνεις παιγνίδι με το Ευγενία... Θυμήσου ότι πρέπει να είσαι σίγουρη ότι ΔΕΝ σε ακούει κανείς και ότι κάνεις ραδιόφωνο για σένα... ή το πολύ για έναν (μία) άλλον... Βάλε κάποιον στο μυαλό σου και περιορίσου σ' αυτον...
Αντε ρε παιδί μου και με βαλες στο τριπάκι να σε ... πατρονάρω.

SilentSoul είπε...

Καλυτερα που δεν με ακουσες πιστεψε με.
Ηταν χαλια το streaming και μαλλον ειχε να κανει με το πισι μου τελικα.

Την Παρασκευη θα σε ειδοποιησω ;)

Θελω το πατροναρισμα σου,τις συμβουλες σουν,την κριτικη σου.Ετσι με βαζεις εσυ σε τριπακι και αυτα ειναι τα καλα :)

Φιλια