Online reading:

web stats

24 Νοε 2006

Set me free..

Πολυ κουραστικη ημερα σημερα..


Κατι φαξ,κατι εκτυπωσεις,εγγραφα ,διαβασμα για την σχολη,διαβασμα των ισπανικων..
Ισα που προλαβα και εκανα μπανακι και πηγα στο μαθημα.

Ξεκινανε και οι προοδοι,ενα ειδος γραπτης εξετασης η οποια θα μετρησει στην τελικη βαθμολογια μετα την εξεταστικη.Δυστυχως δεν το εφαρμοζουν πολλοι καθηγητες.

Πολλα ζορια τον τελευταιο καιρο.

Μπορει να παραπονιεμαι, αλλα πειτε με μαζοχα ,πειτε με οτι θελετε, μου αρεσει αυτο.Αν και η τελειομανια δεν ειναι καλο πραγμα.

Μετα το μαθημα των ισπανικων,μαζευτηκαμε το γνωστο παρεακι και ειδαμε μια απο τις παλιες ταινιες του Μαρτιν Σκορτσεζε (λατρεμενος).


Mean Streets.


Μια ταινια της δεκατιες του 70 , μια ταινια με θρησκευτικη και εθνικιστικη προσεγγιση,με επικεντρο τον Ιταλικο καθολικισμο.

Ντε Νιρο και Καιτελ στα νιατα τους.
Τοσο διαφορετικοι.
Ειδικα ο Ντε Νιρο.


Οταν τελειωσε η ταινια,ακουστηκαν βροντες.

Ποσο μαρεσει αυτη η αισθηση!
Εβαλα τις μποτουλες μου ,τις ειχα βγαλει για να ανεβασω τα ποδαρακια μου στο σαλονι και ετοιμαστηκα να φυγω.Εφευγε και η φιλη μου οποτε και θα με γυρνουσε σπιτι,στο δρομο της ειμαι αλλωστε.



Γλαρωσαν τα ματακια μου ,ωρα μου για νανακια.Αυριο εχω πρωινο ξυπνημα και εκπομπη το βραδυ (γιουχουυυ!!).
Ποιος θα το φανταζοταν πως θα εχανα το παρτυ της σχολης χορου,που το περιμενω καθε δευτερη Παρασκευη πως και πως,για το ραδιοφωνο.Πρεπει να δω πως θα τα ρυθμισω..Δεν θελω να χανω τετοιες βραδυες.Ενιγουει...

Φιλακια

Αγκαλιτσες ζεστουλικες


Καληνυχτα



Δεν υπάρχουν σχόλια: