Online reading:

web stats

29 Σεπ 2007

Κααααλληηημερεεεεςςςςς!!

Σημερα ξυπνησα κεφατη και νωρις νωρις παροτι ειχα κοιμηθει σχεδον τεσσερις.

Ηταν μια γεματη μερα η χθεσινη.
Αν εξαιρεσεις το πρωι που ημουν σε μια εγρηγορση με τις δουλειες του σπιτιου,ειπαμε δεν μπορω να κατσω ουτε στιγμη,απο το απογευμα και μετα ολα ηταν τοσο δεμενα.Η μια κατασταση με την αλλη.
Εκει που δεν ηθελα να παω στην εκπομπη "Σας αφορα.." με την Μαρια Βουλγαρη,με τον φοβο οτι θα πρεπει να μπω μπροστα απο τις καμερες,αλλαξε η διαθεση μου μονο με την σκεψη οτι θα περασω στιγμες με εκεινον.

Περιποιηθηκα τον εαυτον μου,καθισα μπροστα στον καθρεφτη και εκανα κατι που σπανια πια κανω δηλαδη μακιγιαρίστηκα και μαλιστα αρκετα καλα,ντυθηκα ετοιμασα τα παπουτσια χορου και περιμενα τον καλο μου.
Στα πλατω ολοι με ρωτουσαν γιατι δεν πηγαινα να καθισω στο σαλονι μπροστα απο τις καμερες,αν ηθελα κατι να πιω,αν και αν και αν..Σκεφτηκα πως βλεπωντας με ετσι φτιαγμενη σενιαρισμενη θα νομιζαν πως ειχα eτοιμαστει για την εκπομπη.Δεν ξερανε ομως κατι και πως αλλωστε να το ξερουν.Ειχα ετοιμαστει μοναχα για εκεινον.
Ενα λαθος κανουμε εμεις οι γυναικες και βαζω και τον εαυτον μου μεσα.
Οταν δενουμε τον γαϊδαρο μας,κοινώς οταν ειμαστε σιγουρες για την σχεση μας,αφηνουμε τον εαυτον μας τελειως χυμα αφου ο ανθρωπος μας μας θελει οπως και να ειμαστε για αυτο που ειμαστε,ετσι θελω να ελπιζω πως συμβαινει σε ολους.
Αυτο ομως γινετε συνηθεια και μετα βλεπει μια απο τα ιδια.Ποιος τρωει καθε μερα το ιδιο φαγητο και δεν το σιχαίνεται η ψυχη του μετα;
Ε λοιπον καπως ετσι ειναι και με μας.Ειτε ειναι γυναικα ειτε αντρας.
Μου αρεσει να τον βλεπω περιποιημενο,υποθετω και εκεινος εμενα.Οκ δεν γινετε να μακιγιαρομαι καθε μερα.Δεν γουσταρω τα παστώματα.Με τιποτα ομως.Όποτε βαφομαι καθαριζω καλα καλα το προσωπο μου με νερο και σαπουνι Dove.Μωρε σιγουρα ειμαι θηλυκό;
Δεν μου αρεσουν τα ψωνια,τα κομμωτήρια,το μακιγιαζ,μηπως πρεπει να ανησυχω;
Μπα!Ειμαι απλα δεν σπαταλω το χρονο και το χρημα ασκοπα.Συν του οτι μισω τις πιστωτικες καρτες.Εδω με το ζορι χειριζομαι μια cashcard.Που πλακα πλακα μονο για καταθεσεις,οποτε τυχει,την εχω.Τεεεσσσπααααα!!
Παντως στην τηλεοραση πεφτει πολυ πάστωμα παιδια.Πολυ παστωμα.Στους καλεσμενους βαζουν πουδριτσα,στις καλεσμενες ισως και κανενα λιπγκλος,οι παρουσιαστες/ριες και οι εκφωνητες ειδησεων ειναι τινγκα στο μακιγιαζ.Αν ακουμπισεις το προσωπο τους σιγουρα κανει λακουβα χιχιχ (κακία)

Χθες εκανε πρεμιερα και το τηλεπαιχνιδι του Μιλτου.Οσο μου το επετρεπε το Διοικητικο συμβουλιο,εριχνα ματιες στο Star.Δεν μπορω να εκφερω αποψη ακομα γιατι δεν εκατσα σαν τον ανθρωπο να την δω.Θα επανελθω ομως.
Μετα το συμβουλιο πηγαμε στο Σαφραν,ενα εστιατοριο στο Παλιο Λιμανι διπλα εκει που περσι ηταν οι Εποχες.Ακριβουτσικο αλλα με εξαιρετικες γευσεις.Ενα μερος να πατε την καλη σας η τον καλο σας και να περασετε μια γευστικη βραδυα με καλο φαγητο,καλη μουσική και στο τελος ενα μπουκαλακι κορυφαιο λεμοντσελο.
Πηραμε μια σαλατα θαλασσινών,για ορεκτικο καβουροψιχα πανε,ενα ριζοτο με σαφραν και θαλασσινα και λευκο κρασακι.Χορταστικες μεριδες που για δυο ατομα ηταν μιιααα χαρα.

Υστερα ειχαμε να αποφασισουμε για το αν θα πηγαιναμε για χορο ή οχι .ετσι κουρουμπελα απο το λεμοντσελο που ειχαμε γινει.

Αποφασισαμε να παμε και μαλιστα πολυ καλα καναμε.
Αλλη διαθεση βρε παιδι μου.
Ανεβασμενη και οχι μονο.
Ετσι τελειωσε μια βραδυα.

Γελιο,χορο και ......

Αντε και στα δικα σας χιχιχιχ

Σημερα ξεκιναει και το αντιρατσιστικο φεστιβαλ.
Θα ειμαστε εκει.
Εχουν οι ποδηΛατρεις περιπτερο :)

Να εχετε ενα ωραιο Σαββατοκυριακο με τους αγαπημενους σας και μην αμελείτε να περνάτε ωρες μαζι τους γιατι ο χρονος δεν γυρναει πισω.


Σμουυυατςςςςςς

1 σχόλιο:

------ είπε...

καλό μεσήμερι!!!!
χαίρομαι πολύ που σε βρήκα κι εσένα και το Χρίστο από δίπλα....
Χαιρετισμούς στην πατρίδα!!!!!